Meerdere foto,s tegelijk plaatsen

Bazzer

MF veteraan
26 jan 2003
1.125
1
Hoogkarspel
Ik heb een heleboel foto,s van de NMB reunie die ik op het forum wil plaatsen.
Kan dat in 1 keer, en hoe doe ik dat.?

IHet is heel veel werk om ze 1 voor 1 te doen.
 
Misschien heb je iets aan [FAQ=,plaatje]Algemene FAQ: Hoe plaats ik een plaatje?[/FAQ] waarin o.a. Het is ook mogelijk om een zip-bestand met meerdere foto's te uploaden, de server pakt dat bestand dan automatisch uit en hoef je dus niet zelf alle bestanden los te "uploaden" naar de server. staat :)
 
Daarnaast kan je je foto's ook plaatsen op Motormeuk of Motorstek. Het is daar veel makkelijker om een grote hoeveelheid foto's in één keer te versturen, en je kan daarna met één simpele handeling de foto's hier op MF plaatsen. :)
 
Als de foto's eenmaal zijn geplaatst op Motormeuk, en je bekijkt vervolgens het artikel (bijvoorbeeld Motormeuk Foto's: Motorday 2008 Kawasaki deel 1) staat daar 'Tip: gebruik onderstaande code om dit fotoalbum te plaatsen op Motor-Forum!'
Als je de regel die daar onder staat kopieert in een reactie hier krijg je een mooi overzicht zoals hier onder. :)

[pictures=motormeuk,1200]
 
Ik heb ze al geplaatst op Motormeuk, echter nog 1 vraag, hoe kan ik nu foto,s verwijderen en toevoegen in dezelfde map?? Ik kom alleen zover in een nieuwe map, het moet toch kunnen in de map waar ze al instaan, maar ik zie niets staan van verwijderen of wijzigen. En hoe zit het met verkleinen van de foto,s??


Als de foto's eenmaal zijn geplaatst op Motormeuk, en je bekijkt vervolgens het artikel (bijvoorbeeld Motormeuk Foto's: Motorday 2008 Kawasaki deel 1) staat daar 'Tip: gebruik onderstaande code om dit fotoalbum te plaatsen op Motor-Forum!'
Als je de regel die daar onder staat kopieert in een reactie hier krijg je een mooi overzicht zoals hier onder. :)

[pictures=motormeuk,1200]
 
Ik heb ze al geplaatst op Motormeuk, echter nog 1 vraag, hoe kan ik nu foto,s verwijderen en toevoegen in dezelfde map?? Ik kom alleen zover in een nieuwe map, het moet toch kunnen in de map waar ze al instaan, maar ik zie niets staan van verwijderen of wijzigen.
Motormeuk is een nieuwssite waar je ook foto's en filmpjes kwijt kan. Het is daar niet mogelijk om geplaatste artikelen ('meuk') achteraf te wijzigen, of bijvoorbeeld extra foto's toe te voegen.

Motorstek daar in tegen is een profielensite waar je zelf volledige controle hebt over onder andere je fotoalbums. Daar is het wel mogelijk om foto's en/of volledige fotoalbums toe te voegen, te wijzigen en te verwijderen.

En hoe zit het met verkleinen van de foto,s??
Op beide sites is dat momenteel niet mogelijk, maar het staat wel in de planning om foto's te kunnen roteren, spiegelen, uitsnijden etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan