Meerdere plaatjes posten in 1 post??

Cervo

MF veteraan
23 jan 2005
4.547
1
Noord-Holland
Nu heb ik netjes de Faq's doorgelezen en de userpolicy etc. Maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik nu meerdere plaatjes post in 1 post. Eerst op het internet zetten is voor mij geen optie en nu gebruik ik de mogelijkheid om een attachment toe te voegen door
misc
te noteren in mijn post. Maar slechts 1 foto kan ik maar erop krijgen, nadat ik die eerst verkleind heb onder de 100kb. Okee, ik verneem het graag!
 
Ga naar je profiel, kies voor [mijn bestanden] en upload daar je plaatjes. Dan staan ze op internet, en verder kan je dan gewoon de FAQ volgen.
 
Of je maakt gewoon meerdere posten aan en plaatst in iedere post één plaatje :)
 
Dat kan niet als je de plaatjes als attachment bij de post voegt. Je kunt maar één plaatje per post uploaden.

De enige manier om dit te doen is om de plaatjes ergens anders op internet te hosten en vervolgens de link naar het plaatje tussen [img][/img] tags te zetten.

Dus ipv één maal [imgatt] in je post, krijg je dan:

[img]Link 1[/img]

[img]Link 2[/img]

[img]Link 3[/img]

Dit geeft dan dus:

full


full


full
 
Ik zou dus echt niet weten hoe ik eerst plaatjes kan hosten op het internet, de optie die ik tot nu toe gebruikte lijkt me nog de makkelijkste. 1 plaatje per post toevoegen. Jammer, indien je alleen gave plaatjes hebt van bijvoorbeeld veranderingen van je motor. Het liefst bekijk je die ook in 1 post!

Als ik nu naar 'reageren' ga, kan ik niet mijn geuploade bestanden toevoegen, toch??
 
Dat is dus wat ik al deed maar dat werd niet gewaardeerd!


is dat zo :?
ik doe ook altijd meerdere post als ik meerdere foto's wil posten.
werk vrijwel nooit met linken.
heb nog nooit geen commentaar gehad. :?
(ben wel blond :X misschien hebben ze daar begrip voor ;)

nee even serieus. modjes :? is het echt een probleem als je plaatjes post in verschillende posts :?
 
Het scheelt dat je vrouw bent waarschijnlijk, die zijn in de minderheid hier op het forum, maar goed nu weet ik nog steeds niet hoe het moet. Ik heb geen host plek bij lycos of msn bijvoorbeeld. En de foto's verkleinen tot bijvoorbeeld 24 kb per foto leek mij de simpelste oplossing. Al moet je dan wel goed uitdokteren hoe je precies moet verkleinen op je computer wat weer soms nadelige gevolgen heeft voor de kwaliteit van het plaatje. Dan kun je, dacht ik tenminste, 4 foto's plaatsen en blijf je dus met 96kb onder de 100. Maar als je 'reageren' aanklikt is dit geen optie.
 
Je ziet heel vaak dat mensen één plaatje per post attachen. Kijk bijvoorbeeld maar eens in meeting-topics. Ik doe het zelf ook altijd, ben niet blond, en zeker geen vrouw :)

Gewoon lekker laten lullen dus en gewoon doorgaan :)
 
is dat zo :?
ik doe ook altijd meerdere post als ik meerdere foto's wil posten.
werk vrijwel nooit met linken.
heb nog nooit geen commentaar gehad. :?
(ben wel blond :X misschien hebben ze daar begrip voor ;)

nee even serieus. modjes :? is het echt een probleem als je plaatjes post in verschillende posts :?
Niet blond :maar voor de rest :^
zou niet weten hoe het anders moet :?
 
Simpel, in het testtopic met verschillende posts je plaatjes uploaden, daarna allemaal linken in 1 post.
Heb een welkomstplaatje daarin staan, zou niet weten hoe het moet daaruit linken?
full

zomaar toegegegeven dat ik geen pc nerd ben O-)
 
Even op dat bestandje klikken, wat dan in je adresbalk staat kopieren en dat voortaan zo in je post zetten:

Code:
[img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/......[/img]

..... zal wel een nummer zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan