Meerijden achterop motor

TBV98

Rookie
19 mei 2020
10
5
Hallo,
Ik weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen; maar niet geschoten is altijd mis. Ik heb zelf geen motorrijbewijs of ervaring met motoren, maar het lijkt mij ontzettend gaaf om een keer achterop een motor mee te rijden. Ik beschik zelf helaas niet over motorkleding en helm. Ik zou niet weten bij wie of waar ik hiervoor terecht zou kunnen. Ik weet niet of wie er misschien voor openstaat mij hiermee te helpen?

Alvast bedankt voor de reactie!

Omgeving: Limburg/Brabant
Man, 21jr, 1.85m, 70kg
 
Laatst bewerkt:
Dan is t wel handig als je een beetje de omgeving erbij zet waar je zoekt 👍
 
En zorg je zelf voor een helm en handschoenen en schoenen/laarzen?
Ben je 1,75 m lang en weeg je 70 kg schoon aan de haak of 2 m en 130 kg ?
Waar begint de eventuele vrijwilliger aan?

NB Deze vraag niet crossposten in meerdere groepen op dit forum.
 
Mag ik vragen van welk geslacht u bent?
Dit zal voor veel motorrijders doorslaggevend zijn......

Mocht u wens toch in vervulling worden gebracht, dan is er nog een topic, waarin men zijn ervaringen kan delen.

Succes!
 
Mag ik vragen van welk geslacht u bent?
Dit zal voor veel motorrijders doorslaggevend zijn......

Mocht u wens toch in vervulling worden gebracht, dan is er nog een topic, waarin men zijn ervaringen kan delen.

Succes!
Ik ben een man.
 
Heel eerlijk: ik zou kiezen voor een proefles bij een rijschool, in plaats van achterop springen bij een vreemde. Voor een paar tientjes heb je dan een motor, kleding, en een uur of twee 100% aandacht van iemand die weet waar-ie over praat. Ik denk dat zelfs de eerste voorzichtige stapjes in zelf rijden leuker zijn dan achterop zitten! :Y
 
Heel eerlijk: ik zou kiezen voor een proefles bij een rijschool, in plaats van achterop springen bij een vreemde. Voor een paar tientjes heb je dan een motor, kleding, en een uur of twee 100% aandacht van iemand die weet waar-ie over praat. Ik denk dat zelfs de eerste voorzichtige stapjes in zelf rijden leuker zijn dan achterop zitten! :Y
Ik denk dat dit ook de juiste manier is. Veel leuker en je weet waar je aan begint. Via internet bij een vreemde achterop stappen zou ik niet zo gauw doen. Ook andersom zou ik niet zo gauw een vreemde mee laten rijden. Helemaal niet als die persoon geen eigen pak heeft.
 
Vanwege corona kan dit niet zomaar zonder maatregelen. Je mag namelijk niet binnen 1,5 meter komen tenzij het je sexbuddy is.
Dat zijn ander soort ritjes achterop:+
Maar zoals al gesuggereerd ,een proefles bij een rijschool lijkt mij veel leuker,weet je gelijk of het wat voor je is.
 
Als je nou skates aantrekt en een stuk touw van 1,5 meter dan mag je met me mee.

Ik zou never bij een vreemde achterop gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan