Meest belachelijke aktie ooit gezien

Toch ben ik het wel mee eens, soms zie je echt acties waarvan je denkt, 'laat je eens nakijken' , maar zelf doe je daar net zo hard aan mee, dus een beetje boter op je hoofd..( geldt voor mijzelf dan hé ) , maar heb ook wel eens iemand in zien halen met een bloedsnelheid binnen de bebouwde kom langs 2 kinderen die leerden te fietsen.

DAT kan echt niet vind ik :N :N :N , en dat heeft toch niets met moraalridder te maken...., maar dat ze geen beschermende kleding dragen... who cares?, dat doet vooral bij zichzelf het meeste pijn als ze hem neerleggen ;)
 
Ik denk dat hun grens gewoon wat verder ligt dan die van jou, omdat ze beter kunnen rijden dus.
iedereen kan hard rijden, alleen veilig aankomen is een kunst :z :z :z :z

Of het koekblik, dat nog net iets beter kon rijden en geen richting aangaf toen ze inhaalden......... })
 
Tja, je weet pas hoe onverantwoord het was als je zelf achter het stuur zat. Vanuit koekblik zien de meeste motorrijders er als snelheidsduivels uit.

Heb ook wel eens commentaar gehad op m'n rijgedrag terwijl ik naar mijn gevoel rustig aan het cruisen was . . . :Y


Maar ontopic: de meest belachelijke wat ik ooit gezien heb zijn mensen die een motorrijbewijs hebben en vervolgens een "motor"scooter gaan rijden. :N
 
Tja, je weet pas hoe onverantwoord het was als je zelf achter het stuur zat. Vanuit koekblik zien de meeste motorrijders er als snelheidsduivels uit.

Heb ook wel eens commentaar gehad op m'n rijgedrag terwijl ik naar mijn gevoel rustig aan het cruisen was . . . :Y


Maar ontopic: de meest belachelijke wat ik ooit gezien heb zijn mensen die een motorrijbewijs hebben en vervolgens een "motor"scooter gaan rijden. :N


Hahahahahaha _O- _O- _O- :} :} :}
 
Toch ben ik het wel mee eens, soms zie je echt acties waarvan je denkt, 'laat je eens nakijken' , maar zelf doe je daar net zo hard aan mee, dus een beetje boter op je hoofd..( geldt voor mijzelf dan hé ) , maar heb ook wel eens iemand in zien halen met een bloedsnelheid binnen de bebouwde kom langs 2 kinderen die leerden te fietsen.

DAT kan echt niet vind ik :N :N :N , en dat heeft toch niets met moraalridder te maken...., maar dat ze geen beschermende kleding dragen... who cares?, dat doet vooral bij zichzelf het meeste pijn als ze hem neerleggen ;)

Nou inderdaad zeg! Een beetje je kinderen op de openbare weg leren fietsen, en nog wel zonder beschermende klening!. :N
 
Nog een belachelijke aktie maar dan in het positieve :Y :Y Tot op de dag van vandaag is die gast mijn held..

Een blauwe R1 de complete erasmusbrug over op zijn achterwiel..

Die aktie was voor mij genoeg om de rest van de dag met een Ubersmile op me smoel te lopen *D *D *D
 
Tja, je weet pas hoe onverantwoord het was als je zelf achter het stuur zat. Vanuit koekblik zien de meeste motorrijders er als snelheidsduivels uit.

Heb ook wel eens commentaar gehad op m'n rijgedrag terwijl ik naar mijn gevoel rustig aan het cruisen was . . . :Y


Maar ontopic: de meest belachelijke wat ik ooit gezien heb zijn mensen die een motorrijbewijs hebben en vervolgens een "motor"scooter gaan rijden. :N


heeejjj, pas op hé
:(

Ik heb ook een hele mooie motorscooter, echt een onverantwoord ding, heeft zeker 14 pk op het achterwiel.....................
 
En wat vindt je van Ghostrider?

Tsja wel grappig.. Vind de burnouts en wheelies een stuk boeiender dan dat hoge snelheid gedoe. + dat dat ook af en toe maar net goed gaat. :X
Kijk die snelheid boeit me totaal niet en kan er ook echt niet wakker van liggen.

Alleen als een onoplettende moeder met kindje achterin de panda naar links gooit omdat ze geen rekening houd met een raket op wielen..

Ja met die snelheden vliegt de gixxer van meneer spook dwars door de panda heen. en dan heb ik weer zoiets van dat het niet de keus van medeweggebruikers is.

Ik heb zelf ook wel eens debiel hard gereden.. Maar dan bracht ik er geen andere mensen mee in gevaar behalve mezelf.

Je kan best gek doen maar doe het dan als je een heel stuk leeg snelweg hebt of ander stuk leeg weg.
 
Laatst bewerkt:
pruttel pruttel :] pruttel pruttel

Tijdens mijn lessen had iemand al een motorscooter gekocht en was met zijn eigen scooter aan het lessen... dan vraag je erom om gepest te worden door de instructeur ;)

Iedere heug z'n meug.. maar ik zwaai niet meer naar motorscooters als ik binnendoor rijd voor je het weet zwaai je naar een 16 jarige puisterige puber... |( |( |(
 
Die Duke II is toch wel een fijne machine hoor en ja het is hooligan bike...

Fijne machine maar je moet niet meer dan 100 km per dag rijden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan