Meest belachelijke aktie ooit gezien

[stookmodus]

Dat is dus een nogal subjectieve mening... }) en zal men ook wel eens van jou of mij denken...en dan hebben diegene objectief gezien net zoveel gelijk als jij nu ;)

[/stookmodus]

Je bent zelf een subjectieve mening.. *D In het kader van ik ben uitgeluld :Y

Maar hup hup poserverhalen frustraties belachelijke akties willen we lezen :Y
 
Je bent zelf een subjectieve mening.. *D In het kader van ik ben uitgeluld :Y

Maar hup hup poserverhalen frustraties belachelijke akties willen we lezen :Y


Euhhh..sorry...

Ik had me nog niet (echt) in deze discussie gemengd (wél gevolgd), maarre... wat je nu zegt is een enorme dooddoener. Je hebt een topic aangemaakt, je mening verkondigd en nu ben je uitgeluld?

Je bent zelf een subjectieve mening..
Nee SVpowerrrrrrr, zo gaat dat niet, als je niet de replays krijgt die je gedacht had, is dit een zwaktebod.
 
heren ik heb ff moeite om alles op een rijtje te zetten, ik bedoel er staat: schijte,vinger-door-papiertje, snelle ktm's,gevaarlijk rijden...
heb je soms van hun aktie in je broek gepoept?? :?
 
Een R1 die met 120/130 km/u op zijn achterwiel invoegt vanaf de vluchtstrook bij een invoegstrook en vervolgens zo door blijft rijden van links naar rechts... Was overigens vrij druk op de snelweg richting Vlissingen i.v.m. het mooie weer....

Misschien familie van de heren/dames die TS zag???
 
want? hij is een wout? hij is een moderator? naast dat is het ook gewoon een mens die in ze vrije tijd op een forum zit...uiteraard niet onder werktijd O-)


't zou fijn zijn als iederéén subjectief zou zijn, niet alleen de wouten.

Wat ik bedoel is dat de stelling;
jij bent zelf een subjectieve mening
een dooddoener is van de bovenste plank!

Heeft niets te maken met de discussie
 
@ HenghengHenk ; ooh, zijn we hier met een discussie bezig, awel dan zijn we toch zeker niet met dezelfde discussie bezig })
"eachone his one planet"
 
spreek je uit ervaring?


Ja ik spreek uit ervaring...eerste testrit was met een 660 SMC. Verdomd fijne fiets maar niet als je 120 km op een dag rijdt hoofdzakelijk via de snelweg...

Voor erbij... om de dijken in de Betuwe onveilig te maken driftend van bocht naar bocht... YES PLEASE!!!!
 
[me]Sjeik heeft 2 dagen een ktm gehuurd 8-) [/me]

eerst dag ff wennen, daarna even snelweg wezen blazen bij de A27 *O*

alleen die kudauto's reden steeds in de weg -O-




:+

Man wat zeur je nou, er is ruimte om te slalommen , dan ga je toch ook lekker slalommen

wat een woord eigenlijk slalommen :? moet je eens een paar keer zeggen en dan steeds de klemtoon verleggen -O-
 
juist, en als ik geen zin heb om te stoppen voor 't rode licht, dan stop ik gewoon lekker niet, :+ , en ik maak geen grapje hè, als ik geen zin heb om te stoppen dan stel ik al 't stoppen tot overmorgen uit.
 
't zou fijn zijn als iederéén subjectief zou zijn, niet alleen de wouten.

Wat ik bedoel is dat de stelling;een dooddoener is van de bovenste plank!

Heeft niets te maken met de discussie


Oh joh :) ik zie het helemaal niet als een discussie meer. HEt topic heeft nu een ander doel gekregen *D Kan er wel eeuwig over doordiscuseren maar heeft geen zin denk ik. Ik vond het gewoon zwaar onverantwoord en moest het even kwijt. :Y En tegelijk vinden mensen mij misschien ook wel eens een debiel. Maar ik probeer de overige weggebruikers er niet in te betrekken en daarnaast is het mooi dat ieder zijn eigen gedachte er over heeft.

Tsja dooddoener.. Zo was ie nou ook net bedoelt. Genoeg over de KTM's nu weer verder met belachelijke akties ;) Val er ook niemand mee aan behalve de heren op de ktm's en daar zeg ik alleen tegen: Probeer rekening te houden met de andere mensen op de weg that's all :] :]

En dan nu... Nog een verhaaltje van mijn kant maar dan weer in het ""positieve".

Is al een aantal jaren geleden. Maar ik zat toen nog met paps en mams in de auto ter hoogte van knooppunt hoevelaken.
Komt er een wheely-ende Suzuki Srad rechts langs en zet hem echt op 20 meter voor de bocht van het klaverblad neer om vervolgens gelijk over te gaan in een gruwelijke knee down om zo met een behoorlijke snelheid te verdwijnen uit het zicht.. Die gast kon rijden zeg... :} :9~
 
De meest belachelijke aktie weet ik niet maar recentelijk wel het meest belachelijke antwoord gehoord aller tijden.


Toevallig op Scheveningen geweest?Hoe was het op de boulevard, druk vraag ik aan een busarider newbie...


zegt was niet druk is goed te doen........



IS HET GVD UBERHAUPT een probleem voor een motorrijder? drukte?


tjezus :X :X
 
Belachelijkste actie was 200 waar je 100 mocht :P en 150-160 op een 80 km/h weg

en een burnout in eigen garage vanmiddag, vindt me moeder denk ik niet zo leuk :+

Niet veel geks tot nu toe denk ik.
 
Nu je over moeders begint.. ik heb zelf ook nog een belachelijke aktie op dit moment.. Woon nog thuis en heb op mijn slaapkamer ongeveer een hele sv650 in onderdelen liggen incl. het motorblok.. ;)

Slaap wel als een roos er gaat namelijk niks boven de lucht van banden vet en olie.. :P

wel vreemd dat mijn moeder de lucht alleen maar vervelend vindt..
Rare mensen die moeders..
 
Laatst bewerkt:
Och...
Mijn keuken:

klepbed.jpg


cyl.jpg


carbs.jpg


blok.jpg


Maar je kunt nog gewoon bij het fornuis...

Huiskamer:

P1010017.jpg


Maar je kunt nog bij de TV komen...

De gang:

P1010020.jpg


Maar je kunt nog gewoon de trap af...

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan