Meest belachelijke aktie ooit gezien

Oh joh :) ik zie het helemaal niet als een discussie meer. HEt topic heeft nu een ander doel gekregen *D Kan er wel eeuwig over doordiscuseren maar heeft geen zin denk ik. Ik vond het gewoon zwaar onverantwoord en moest het even kwijt. :Y En tegelijk vinden mensen mij misschien ook wel eens een debiel. Maar ik probeer de overige weggebruikers er niet in te betrekken en daarnaast is het mooi dat ieder zijn eigen gedachte er over heeft.

Tsja dooddoener.. Zo was ie nou ook net bedoelt. Genoeg over de KTM's nu weer verder met belachelijke akties ;) Val er ook niemand mee aan behalve de heren op de ktm's en daar zeg ik alleen tegen: Probeer rekening te houden met de andere mensen op de weg that's all :] :]

En dan nu... Nog een verhaaltje van mijn kant maar dan weer in het ""positieve".

Is al een aantal jaren geleden. Maar ik zat toen nog met paps en mams in de auto ter hoogte van knooppunt hoevelaken.
Komt er een wheely-ende Suzuki Srad rechts langs en zet hem echt op 20 meter voor de bocht van het klaverblad neer om vervolgens gelijk over te gaan in een gruwelijke knee down om zo met een behoorlijke snelheid te verdwijnen uit het zicht.. Die gast kon rijden zeg... :} :9~




Owkee... ik begrijp je punt. :)
 
Was geen motor, maar een bmw:

Reed ongeveer 3/4 jaar geleden van Breda naar Den Bosch. Op de A59 ter hoogte van Sprang-Cappelle wil ik een ander koekblik in gaan halen. Ik zit al op de linkerbaan.
Zie ik ineens in mijn spiegel een blauwe bmw aan komen rijden met zeker 50-60km/h verschil met ons (wij reden zo rond de 120km/h).

Ik zag m al niet afremmen, dus ik hield mijn gas maar een beetje in, en ja hoor, al glijdend en piepend tussen mij en die andere auto door om vervolgens weer slalommend snelheid op te bouwen! Hij reed dus toen al dik 170km/h!

Illustratie ter verduidelijking:

full


Wij zaten dus echt zo dicht bij elkaar. Ik moest vol op mijn remmen anders had die BMW mij 100% zeker zo tegen de vangrail geramt :(

Vond ik dus ook niet zo'n strakke actie. Gelukkig zag ik een Baksteen op motor op een kilometer afstand volgen, maar die kon m dus niet bijhouden!

De bestuurder zal vast wel iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan, maar ik had wel even het gevoel dat ik in Amerika was (zoals die wilde achtervolgingen die je op t.v. ziet).

Uiteindelijk niets meer van gezien of gehoord, dus ben zeer benieuwd (nog steeds) hoe het afgelopen is. iig geen ongeluk veroorzaakt tot Den Bosch, anders had ik het wel gezien...
 
ik heb een schijthekel aan mensen die politieagentje willen spelen en zich voor een andere weggebruiker gooien als die hard kom aangereden, OK je mag niet hard rijden, maar 't is niet aan andere weggebruikers om die snelle vogels op zo'n manier tot afremmen te dwingen, pas op White Scorpion, ik val jou absoluut niet aan, want jij hebt afgeremd en die snelle rakker doorgelaten, maar d'r zijn d'r die zich met een ware doodsverachting voor zo'n laagvlieger gooien, en dan is de ramp natuurlijk niet te overzien.
btw, keb geen BMW
 
ik heb een schijthekel aan als ik (met auto dan) 140 rijd, en er dan mensen met 170 aan komen en beginnen te flitsen en doen dat ik aan de kant moet. dikke vinger ik ben toch ook aant inhalen. en dan gaan ze kleven, en dan gaat bij mij het remlicht aan, en als ze langskomen soms het internationale gebaar van vrede de vinger de lucht in.

maja nu doe ik het meestal anders, als ze kleven, ff in de spiegel kijken en als je weet dat ze je zien ff knipogen en zoentje geven
en voor de goede orde ik ben een kerel, en dat vinden die lui ook meestal nie lachen :P ik wel
 
Iemand met een BMW die wil reageren? :+
Hahaha ja nu je het zegt, hij's best grappig eigenlijk *D
maja nu doe ik het meestal anders, als ze kleven, ff in de spiegel kijken en als je weet dat ze je zien ff knipogen en zoentje geven
en voor de goede orde ik ben een kerel, en dat vinden die lui ook meestal nie lachen :P ik wel
Werkt altijd uitstekend bij kerels, wil ik ook nog wel eens ge(mis)bruik van maken :P
"Als je nou niet oprot ga ik je zoenen", dan deinzen ze ineens achteruit met een blik van 'wat krijgen we nou'.

Maar het werkt wel :+
 
Een R1 die met 120/130 km/u op zijn achterwiel invoegt vanaf de vluchtstrook bij een invoegstrook en vervolgens zo door blijft rijden van links naar rechts... Was overigens vrij druk op de snelweg richting Vlissingen i.v.m. het mooie weer....

Misschien familie van de heren/dames die TS zag???
Mischien zo druk dat er geen ruimte was om op twee wielen in te voegen?
 
Was geen motor, maar een bmw:

Reed ongeveer 3/4 jaar geleden van Breda naar Den Bosch. Op de A59 ter hoogte van Sprang-Cappelle wil ik een ander koekblik in gaan halen. Ik zit al op de linkerbaan.
Zie ik ineens in mijn spiegel een blauwe bmw aan komen rijden met zeker 50-60km/h verschil met ons (wij reden zo rond de 120km/h).

Ik zag m al niet afremmen, dus ik hield mijn gas maar een beetje in, en ja hoor, al glijdend en piepend tussen mij en die andere auto door om vervolgens weer slalommend snelheid op te bouwen! Hij reed dus toen al dik 170km/h!

Illustratie ter verduidelijking:

(Afbeelding)

Wij zaten dus echt zo dicht bij elkaar. Ik moest vol op mijn remmen anders had die BMW mij 100% zeker zo tegen de vangrail geramt :(

Vond ik dus ook niet zo'n strakke actie. Gelukkig zag ik een Baksteen op motor op een kilometer afstand volgen, maar die kon m dus niet bijhouden!

De bestuurder zal vast wel iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan, maar ik had wel even het gevoel dat ik in Amerika was (zoals die wilde achtervolgingen die je op t.v. ziet).

Uiteindelijk niets meer van gezien of gehoord, dus ben zeer benieuwd (nog steeds) hoe het afgelopen is. iig geen ongeluk veroorzaakt tot Den Bosch, anders had ik het wel gezien...
:? Dus jij bent dat blauwe hokje, en dat groene hokje is een blauwe BMW?


Wel vage actie ja, maar ach, ze zitten erbij helaas. Gevaarlijk.

Ik heb me zo wel eens op de motor ergens doorheen moeten prakken omdat automobilist rechts van mij besloot naar links op te schuiven zonder even opzij te kijken of ik daar toevallig zat. Gas erbij, snel tussen vrachtwagen en auto links van door, iedereen blij, ik veel adrenaline. Joehoe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan