Meest belachelijke aktie ooit gezien

FlybySteve

Die hard MF'er
24 apr 2005
791
0
Provincie Utrecht
Zoals in mijn avatar te zien is ben ik absoluut geen moraalridder en kan ik zelfs smakelijk lachen om de filmpjes zoals in b.v. wegmisbruikers waar mooie topsnelheden en wheely's vertoond worden.

Maar wat ik net meemaak moet ik gewoon echt even posten want het sloeg echt helemaal nergens meer op. Ik hoop ook dat de heren in kwestie dit bericht lezen en misschien voortaan hun hersens wel meenemen op de motor.

Ik reed net 16:45 naar huis uit mijn werk vanuit Rotterdam richting Amersfoort.
Toen ik op de A27 2 KTM Duke's II tegenkwam (een gele en een oranje). Die er vervolgens af gingen bij de splitsing richting de A12.

Let wel we (de auto's |( ) reden 120! Dus was geen file. Toch vonden beide heren het nodig om als 2 imbicielen door het verkeer heen te slalommen. En dan bedoel ik echt slalommen.. Echt strak langs de auto's de 1 er links langs en de ander er rechts langs... Echt compleet onvoorspelbaar voor de auto's en dus levensgevaarlijk |( |( |( :( :( :( Maar gelukkig hadden de heren wel hun beschermende kleding aan.. te weten een supersterke spijkerbroek en trui... :Y |(

Heren als jullie dit lezen..:
Neem even een beetje verantwoording.. Je bent geen 16 meer.. En zelfs de gemiddelde scooter figuur rijdt nog een stuk verantwoordelijker dan jullie..
Ook op een supermotar ben je niet onstervelijk en daarbij is het voor de 10 auto's die vervolgens over jullie heenrijden geen leuke dag meer... :N

Nogmaals ben echt geen moraalridder maar dit sloeg nergens op en moest het gewoon even posten.. :N :N :N





EDIT!!!!!!!

Post in dit topic de meest belachelijke aktie (mag ook positief) die je een mede motorrijder hebt zien maken/ die jezelf hebt gemaakt :] :]



Graag toptictitel aanpassen in:

"Meest belachelijke aktie ooit gezien"
 
Laatst bewerkt:
:^

En ook nog over kleding zeiken -O-


ja weet je hoeveel kleding wel niet kost
we.gif
 
ja sorry weetje.. we moesten als de wiederweerga naar het politiebureau om een boete te betalen wegens te hard rijden.. :Y

Aangezien internetbankieren ons nog niet snel ;) genoeg is.. slalommen we graag als de wiederweerga naar de plaats van bestemming

}) :+
 
Deden ze wel hun knipperlicht steeds aan dan? Anders is t echt n schande :W










:+
 
Hahahaha ja dit soort reacties waren te verwachten.. *D

Maar deze heren gingen gewoon in mijn ogen echt te ver.. Ook helemaal links langs auto's op het mini stukje asfalt wat daar nog ligt en vervolgens vol die auto snijden en weer helemaal rechts.

Ze zagen het echt als een spelletje volgens mij. Bedoel ga dan gewoon midden op de snelweg staan met heel groot ik wil dood op je voorhoofd. en krijg daar dan een kick van.

Koekblik jaloesie is het absoluut niet |( |( Aangezien ik zelf ook motor-rij? Reed op een SV650 die nu zwaar verbouwd wordt en heb nu mijn 1990 CBR 600 stuntfiets verkocht en een CBR 600 F4 gekocht die ik nu stuntklaar aan het maken ben.

Dus ik ben echt geen moraalridder.. Ik denk als jullie de heren bezig hadden gezien dat je het ook echt niet meer had kunnen waarderen.

Ik ben echt niet vies van een beetje spelen op de openbare weg maar je moet wel je grenzen weten. ;)
 
Hahahaha ja dit soort reacties waren te verwachten.. *D

Maar deze heren gingen gewoon in mijn ogen echt te ver.. Ook helemaal links langs auto's op het mini stukje asfalt wat daar nog ligt en vervolgens vol die auto snijden en weer helemaal rechts.

Ze zagen het echt als een spelletje volgens mij. Bedoel ga dan gewoon midden op de snelweg staan met heel groot ik wil dood op je voorhoofd. en krijg daar dan een kick van.

Koekblik jaloesie is het absoluut niet |( |( Aangezien ik zelf ook motor-rij? Reed op een SV650 die nu zwaar verbouwd wordt en heb nu mijn 1990 CBR 600 stuntfiets verkocht en een CBR 600 F4 gekocht die ik nu stuntklaar aan het maken ben.

Dus ik ben echt geen moraalridder.. Ik denk als jullie de heren bezig hadden gezien dat je het ook echt niet meer had kunnen waarderen.

Ik ben echt niet vies van een beetje spelen op de openbare weg maar je moet wel je grenzen weten. ;)
waren het geen duitsers? die hebben over het algemeen nogal wat moeite met grenzen :+

Maar opzich heb je wel gelijk :Y beetje spelen kan wel.. maar op zo'n moment ben je wel afhankelijk van je mede weggebruikers
 
Hahahaha ja dit soort reacties waren te verwachten.. *D

Maar deze heren gingen gewoon in mijn ogen echt te ver.. Ook helemaal links langs auto's op het mini stukje asfalt wat daar nog ligt en vervolgens vol die auto snijden en weer helemaal rechts.

Ze zagen het echt als een spelletje volgens mij. Bedoel ga dan gewoon midden op de snelweg staan met heel groot ik wil dood op je voorhoofd. en krijg daar dan een kick van.

Koekblik jaloesie is het absoluut niet |( |( Aangezien ik zelf ook motor-rij? Reed op een SV650 die nu zwaar verbouwd wordt en heb nu mijn 1990 CBR 600 stuntfiets verkocht en een CBR 600 F4 gekocht die ik nu stuntklaar aan het maken ben.

Dus ik ben echt geen moraalridder.. Ik denk als jullie de heren bezig hadden gezien dat je het ook echt niet meer had kunnen waarderen.

Ik ben echt niet vies van een beetje spelen op de openbare weg maar je moet wel je grenzen weten. ;)

Ik denk dat hun grens gewoon wat verder ligt dan die van jou, omdat ze beter kunnen rijden dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan