Meest geschikte eerste motor

je hebt toch een cb650? Of heb je 2 motoren :} ?
Puh puh...


Mjah er zijn ontzettend veel geschikte motoren, maar ik denk dat leukste mits je SS wil de 600cc klasse is.


Ik heb inderdaad 2 motoren. Een cb400 en een cb650 om te leren sleutelen. De cb650 is mijn knutselbrikje (deze rijd op dit moment ook niet en is geen 25kw).
 
Pff 70cc maar, dan ben je nog lang niet toe aan wat snels. Ik zou beginnen met een cbr125, dat gaat hard zat voor jou!
 
Laatst bewerkt:
nee zie het probleem ook niet egt.
houd je aan de regels,

wil je je zelf graag kapot rijden, dan moet je dat zelf weten, helaas zijn er ook altijd andere bij betrokken en die vragen er niet om.

ga na 2 jaar lkkr zwaar rijden dan heb je ook meer wegervaring en neem nu gewoon een kawa 250r of een 600-400 cc BEGRENST!!!
 
Pff 70cc maar, dan ben je nog lang niet toe aan wat snels. Ik zou beginnen met een cbr125, dat gaat hard zat voor jou!

Ik ben van de trapfiets overgestapt op de Ninja 250r..... en dat gaat prima hoor :+
Heb nooit een scooter of brommer willen hebben.
Anyway, ik vind de ninja 250 een prima motor, top is 160km/h. Hij trekt lekker vlot op, niet zo snel als een 400cc of 600cc natuurlijk maar sneller dan 80% van de auto's die je tegenkomt.

EX250_4.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan