meeste flitspalen ooit in Zeeland

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Afgelopen weekend naar Zeeland geweest. Ik logeerde in de buurt en had een dagje over dus ik dacht: "daar ben ik nog niet geweest, ik ga er is heen"

Wrong. Letterlijk om het kruispunt een flitspaal en alle tussenliggende wegen ook een. Ook bij een prachtige bochtencombinatie links rechts stond er tussen de 2 bochten achter een struik een paal, kon ik lekker remmen in een bocht.
Dan denk je nou ja dan maar rustig toeren en genieten van het landschap, nou niet dus. Dezelfde kolere weilanden als in west friesland.
Mij zien ze daar niet meer terug.
 
Mjah, ken 't daar wel.. Als je dan nog een leuk dijkje pakt, dan vliegt het zand en het stront je om de oren.. Laat staan de bergen kiezels.. Leuk is anders... :(
 
Afgelopen weekend naar Zeeland geweest. Ik logeerde in de buurt en had een dagje over dus ik dacht: "daar ben ik nog niet geweest, ik ga er is heen"

Wrong. Letterlijk om het kruispunt een flitspaal en alle tussenliggende wegen ook een. Ook bij een prachtige bochtencombinatie links rechts stond er tussen de 2 bochten achter een struik een paal, kon ik lekker remmen in een bocht.
Dan denk je nou ja dan maar rustig toeren en genieten van het landschap, nou niet dus. Dezelfde kolere weilanden als in west friesland.
Mij zien ze daar niet meer terug.
Gelukkig kom jij er niet meer, kan ik weer rusitg op vakantie :+
 
Zeeland is al vaak achtergesteld. ;(

Ik ben ervoor om méér flitspalen in Zeeland te zetten en zo de verkeersveiligheid aldaar te verhogen. Het initiatief om een groot (liefst zo groot mogelijk) deel van het budget dat beschikbaar is voor verkeerscontrolerende en -regulerende maatregelen te treffen in Zeeland te besteden juich ik van harte toe. O-)

Mocht er nog resterende budgetruimte zijn dan is mijn tweede advies: de Waddeneilanden! Woorden schieten te kort voor de onverantwoorde verkeerssituaties welke daar bij tijd en wijle ontstaan. :z
 
Het is echt zo, in zeeland stikt het van de flitspalen. Op het stukje van 25km naar mijn werk kom ik er al : 5 tegen! (en dan bedoel ik allemaal vaste)
 
Het is echt zo, in zeeland stikt het van de flitspalen. Op het stukje van 25km naar mijn werk kom ik er al : 5 tegen! (en dan bedoel ik allemaal vaste)
Goh 5 op 25 km ??
Is dat veel ???
Ik kom er op de weg naar mn werk in nog geen 5.5 km al 7 tegen.

Elke 5 km een paal of elke goeie 5 km 7 , wat heet nou veel.
Stelletje zeurpieten, dan trek je het gas maar open , je weet waar ze staan dus rem je daar maar af of je verhuist lekker naar duitsland.

Het is toch nooit goed.
 
Het is echt zo, in zeeland stikt het van de flitspalen. Op het stukje van 25km naar mijn werk kom ik er al : 5 tegen! (en dan bedoel ik allemaal vaste)

En trek daar de palen weer vanaf die tegen jouw rijrichting in gericht staan. Van voren flitsen vind je toch niet erg? Wel even vriendelijk lachen (of de middelvinger omhoog).
 
Ik zit er nu en het valt wel mee hier in de buurt. Verkeerde eiland bereden zeker? Zeeuws Vlaanderen en Schouwen Duiveland zijn wel goed bedeeld geloof ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan