Meeste voertuigen WEL belastingvrij na bouwjaar 1987!!!!!!!!

dat het roestbakken zijn
heb me laten vertellen dat ze soms door de krikpunten zakken :X

haha, en dat pas na 40 jaar(ik vind mercedes echt gruwelijk lelijk hoor), maar dat is toch knap!
Mijn 1e autotje en ja, dan noem je er 1, een alfasud, ging na 7 jaar door alle krikpunten heen , maar sturen :] echt geweldig, alsof je in een kart reed!
 
Dus onze Mini van '88 wordt toch nog belastingvrij! *O* *O*

Nu 's ff bedenken wat ik met die 128 euro per jaar kan gaan doen..... _O-


th_Buulke3.jpg
 
in dit klimaat moet alles er aan geloven.

mijn auto is ook 40 jaar oud, maar keihard want californische import *O*
 
Lekker oogkleppen ophouden.. Prius (hoe lelijk dat ding ook is) is meer een icoon dan een GSX550E ooit zal worden.

Een Kever of een Eend was ooit ook gewoon een 13 in een dozijn auto.

Lekker vluchtig reacties blijven lezen...

Ik zeg toch dat ik de GSX óók niet "oldtimerwaardig" vind.

En ik zeg toch "vroeger was een zundapp ook een normaal ding" ( net als een kever dat was.
 
Niks mis mee met een Mercedes diesel *O* ,m,n pa heeft jarenlang met Mercedes diesels
gereden en er in al die jaren geen problemen mee gehad,mijn lesauto had 500000km
gereden en deed het ook nog prima en daar zat zelfs nog de eerste koppeling in,en dat
na al die leerlingen die er in gereden hadden :} :)
Ik ben blij dat die nieuwe regeling er is ,dan worden mijn RD500,s en RG500 ook binnenkort belastingvrij *O*


Mijn rg500 is al belastingvrij :Y
Kreeg van de zomer post van de belasting :)
 
die oude dingen lopen altijd.
Zit geen gang in...en doen er 5 km over om 100 te rijden. Maar ze zijn wel betrouwbaar zover ik ze in de werkplaats heb gehad.

Dat is voor mij belangrijk, ik heb een hekel aan electronica in auto's en wil de lampen zelf kunnen vervangen :X
 
haha, en dat pas na 40 jaar(ik vind mercedes echt gruwelijk lelijk hoor), maar dat is toch knap!
Mijn 1e autotje en ja, dan noem je er 1, een alfasud, ging na 7 jaar door alle krikpunten heen , maar sturen :] echt geweldig, alsof je in een kart reed!

Dat is nog heel wat,veel Sud,s haalde de 7jaar niet eens,die waren al veel eerder doorgeroest.
 
Lekker vluchtig reacties blijven lezen...

Ik zeg toch dat ik de GSX óók niet "oldtimerwaardig" vind.

En ik zeg toch "vroeger was een zundapp ook een normaal ding" ( net als een kever dat was.
Ja, dat zag ik ook nadat ik gepost had, excuses.. Maar ik kan zo moe worden van de hele "vroeger was alles beter" en alles wat we nu hebben heeft geen karakter..

Maar dat had je zelf ook al aangegeven.
 
Oei? Ik zou binnen 2 à 3 jaar graag een Mercedes 190D (W201) kopen. Voor zover ik weet vreten die miljoenen kilometers, er is er een in de buurt die 5 stuks heeft met al een miljoen kilometer :)
Lijkt mij ook nog de laatste "moderne" wagen waar je zelf nog veel kan aan sleutelen...

ik weet eentje staan met 280k, eerste eigenaar, oudere dame :)


Ben ik ook van plan als het mee zit dit jaar nog.
 
Dat is nog heel wat,veel Sud,s haalde de 7jaar niet eens,die waren al veel eerder doorgeroest.

jammer hè, heb in die tijd ook nog een sud sprint gehad, als je ziet wat ze daar nu voor vragen |( , maar dat is met alles zo, had ik al mijn honda ss`jes en yamaha fs1`tjes maar gehouden , die gingen in die tijd voor 2-3 euro tientjes van hand tot hand *O*
 
Volkomen terecht deze maatregel ! Mijn maat heeft excact zelfde fiets als ik van 1986 en die van mij is van 87. Zou toch van de gekke zijn als hij jaar in jaar uit geen belasting meer betaald en ik nog jaren wel.....

Over die Merc diesels; ik word langzaam een beetje gek als ik weer achter zo'n superlangzame 50pk 200D stinkbak rijd hier in Amsterdam en omgeving. Dit moet echt ontmoedigd worden :r
 
Ik heb er gemengde gevoelens over.

1: In mijn ogen zal een Toyota Prius of een Fiat Multipla nóóit en te nimmer een oldtimer worden.
2: Mijn vriendin heeft een Suzuki GSX550ES uit 1986, nét een oldtimer dus.
Dat het een oldtimer is is mooi meegenomen voor de verzekering, maar ik wil nou niet zeggen dat ik het een oldtimer vind.

Dat je die GSX geen oldtimer vindt, komt omdat je ze al zo lang kent. Je bent met die ouwe muik meegegroeid. Oldtimers zijn voor jou voertuigen die rondreden voor je er zelf was.
Een vers mens daarentegen voelt direct aan dat die brommer van je meisje wel degelijk een antiek voertuig is. Een relikwie uit vervlogen tijden.

Onder andere door dit soort posts gaan mensen hier denken dat je een kerel van een jaar of 50 bent. Met een baard.
Hoewel... die categorie weet een Fiat Multipla vaak wel weer op waarde te schatten en ziet in dat die kar bij geboorte al een klassieker was. :+
 
Dat je die GSX geen oldtimer vindt, komt omdat je ze al zo lang kent. Je bent met die ouwe muik meegegroeid. Oldtimers zijn voor jou voertuigen die rondreden voor je er zelf was.
Een vers mens daarentegen voelt direct aan dat die brommer van je meisje wel degelijk een antiek voertuig is. Een relikwie uit vervlogen tijden.

Onder andere door dit soort posts gaan mensen hier denken dat je een kerel van een jaar of 50 bent. Met een baard.
Hoewel... die categorie weet een Fiat Multipla vaak wel weer op waarde te schatten en ziet in dat die kar bij geboorte al een klassieker was. :+

Zo voel ik me soms ook... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan