Meet Ollander

Ollander

MF'er
8 sep 2006
196
0
Leopoldsburg
En vanwaar Ollander? Aangezien ik sinds 2 jaar als "Ollander" in Belgie (Lommel) woon...Geboren als Fred, van origine Tilburger :X Ben géén belastingvluchteling, voel me hier gewoon beter thuis, en kan hier met mijn mijn euro's doen ;)

Ben in 2001 gestopt met motorrijden wegens aankoop van een woon/winkelpand dat ik toen nodig had voor mijn bedrijfje, en ben nu hard op zoek naar een hele mooie YZF750R of een GSX-R750. Mijn voorkeur gaat uit naar de Soes, de YZF is de motor waar ik 5 jaar geleden mee gestopt ben...sentiment ;)

Ik schijn volgens mijn vrouw ook nog vader te zijn van 2 kinderen, Iris en Damien, en ik durf mijn vrouw (Jessica) niet tegen te spreken... '( Van huis uit ben ik CNC frezer, wat ik ook tot 2001 heb gedaan, maar door de dip in de metaal ben ik de laatste 6 jaar als zelfstandige bezig geweest. Eerst 4 jaar als professioneel body piercer, Bodysteel in Tilburg. Erg leuk, maar na de 4372e navel heb je het wel een beetje gezien...heb daarna nog een tijdje import gedaan van Amerikaanse auto-onderdelen vanuit de USA voor oude Dodge/Plymouth/Chrysler modellen, maar doe nu alleen nog maar revisie en opbouw van automaatbakken en motoren voor die dingen (beetje spammen; www.moparstore.nl De laatste 2 jaar heb ik daarbij ook nog een koeriersbedrijf gehad, alsof ik het nog niet druk genoeg had.... -O- Maar ben sinds afgelopen zaterdag (voorlopig) gestopt als zelfstandige *O* Begin binnen enkele weken weer als CNC frezer/programmeur bij een gereedschapmakerij in Veldhoven!! Voor het eerst in jaren weer eens vrije dagen, en pensioenopbouw, en ziektewet!!! Waarom stoppen als zelfstandige?? Laten we het zo zeggen; ik heb andere plannen in de toekomst, en die liggen buiten Europa, en daarvoor is het handiger als ik een tijdje bij een baas werk, oftewel arbeidsverleden heb opgebouwd ;)

Tja, da's bijna mijn hele levensverhaal in een notendop (of is het notedop?), blijft het hoofdstuk hobbies nog over denk ik...Op de 1e plaats ligt mijn hart toch wel bij de Mopars (de oude Dodges e.d.), en de techniek daarvan....Verder ben ik Amerikanofiel (zelf bedacht :+ ), breng heel veel uurtjes door achter de laptop met allerhande dingen, en hoop dus binnenkort het motorrijden weer tot mijn hobbies te kunnen gaan rekenen! :] Oja, en ik hou wel van een lekker bourgondisch restaurantje... :Y

Fred out
mini008.jpg
 
Welkom :W :]

Ik ken ook een mede-MFer die na een tijdje bodypiercing te hebben gedaan, het wel voor gezien hield O-)

Hij is toch nog goed terecht gekomen, dat wel ;) :9
 
Laatst bewerkt:
"Maar het is zo'n mooi beroep, met al die mooie meiden in je stoel","Je ziet de hele dag lekker wijven","Veel makkelijker kun je je geld toch niet verdienen?"
:^





_O- Ik zie ze nog met die bleke neusjes naar beneden komen :Y

Welkom Ollander :W
 
Het is inderdaad een mooi beroep, alle klanten komen supernerveus binnen, en als jij ze dan door het proces kunt praten, en vrolijk weer naar buiten kunt krijgen, met een gaatje extra, dan geeft dat best een goed gevoel. En er zitten inderdaad veel mooie vrouwen tussen, maar ook genoeg lilluke horken!! En iedereen is jaloers omdat jij de mooiste vrouwen intiem mag piercen, en je krijgt daar ook nog (goed) voor betaald!! Zeker...maar ook DAT gaat na verloop van tijd vervelen!! '(

Maar het waren voor mij 4 tot 5 prachtige jaren, met erg leuke, en enkele minder leuke ervaringen, met geweldige, en enkele minder geweldige klanten, maar ik mis het geen minuut! :N

Hoewel...sommige piercings mis ik soms wel een beetje... ;) Misschien dat ik in de toekomst nog wat freelance ga piercen bij een studio, wie weet......

Fred
 
Het is inderdaad een mooi beroep, alle klanten komen supernerveus binnen, en als jij ze dan door het proces kunt praten, en vrolijk weer naar buiten kunt krijgen, met een gaatje extra, dan geeft dat best een goed gevoel.

En dan heb je ook nog die schijters, die een grote mond hebben, maar het niet durven _O-



:X B| O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan