Meeting Brabant??

Zin in een Brabantse Meeting?

  • 22 of 23 juli

    Stemmen: 6 23,1%
  • 29 of 30 juli

    Stemmen: 1 3,8%
  • 5 of 6 augustus

    Stemmen: 17 65,4%
  • 12 of 13 augustus

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    26
sorry,hoor......bij ons is iedereen welkom.... :W
Was alleen maar bedoeld om een beetje gezellig te ouwehoeren....als brabo's van het forum onder elkaar... :Y

Hier is ook iedereen welkom hoor! Maar de bedoeling van deze rit is om ook door de bossen en zandwegen te rijden, en dat vinden de meesten mensen niet zo leuk met hun racer (zeker niet met 60km/u O-) ), vandaar de toevoeging SM, en vandaar dat het ook in Off- Allroad en SM staat en niet bij WIWTD :)

Maar je kunt allicht even kom kijken en lullen, en de rit meerijden in zoverre je mee kunt })
 
Het is idd wel de bedoeling dat je met een 1 cilinder aan komt zetten(de appi-boys zijn trouwens wel welkom he ;) ) SM of OFFROAD en niet met een Sjopper Racer of andere tweewielers,doe je dat wel dan moet je ook zandhappen :Y
Dan zal ik echt moeten afhaken... -O- ...zandhappen is niet zo mijn ding, althans niet met de motor....een zandkoekje gaat er wel in of Hemelse Modder (ander woord voor chocolade mousse)...maar toch veel plezier gewenst heren! :W
 
....ik zat zelf aan een ritje rond Gilze/bavel/ulvenhout/chaam te denken daar heb je redelijk veel mogelijkheden en veel bochtenwerk,tussen bavel en gilze ......
Ik kom niet!
Ik ben daar al *O*
altijd in voor een ritje achtertuin!

Als het op 1-pitters aankomt heb ik alleen de beschikking over een XR met noppen...
Ben ik dan de enige? (wat noppen betreft).
 
Ik heb 23 juli hier al een SM-Rit in Zwolle |( ;)

Zondag 9 juli Supermoto rit/meeting Zwolle! jah ik weet dat de topic datum niet klopt.

Dat heeft natuurlijk meer voorrang :o Er komen daar ook een paar MF'ers en dan mis je misschien bij die rit zo weer een paar mensen.

Ik kom dan niet, snelwagen komt dan niet, RobinR1 komt dan niet en misschien een JVD of Dirty Harry ook niet. Al weet ik niet of die laatste twee ook intresse hadden in deze rit.

Het is natuurlijk altijd leuker als er meer mensen zijn. Daarom komt 5-6 augustus voor mij nu beter uit of eventueel 29-30 juli.
 
Ik heb 23 juli hier al een SM-Rit in Zwolle |( ;)

Zondag 9 juli Supermoto rit/meeting Zwolle! jah ik weet dat de topic datum niet klopt.

Dat heeft natuurlijk meer voorrang :o Er komen daar ook een paar MF'ers en dan mis je misschien bij die rit zo weer een paar mensen.

Ik kom dan niet, snelwagen komt dan niet, RobinR1 komt dan niet en misschien een JVD of Dirty Harry ook niet. Al weet ik niet of die laatste twee ook intresse hadden in deze rit.

Het is natuurlijk altijd leuker als er meer mensen zijn. Daarom komt 5-6 augustus voor mij nu beter uit of eventueel 29-30 juli.

29-30 juli ben ik op vakantie.

Maar er zal altijd wel iemand niet kunnen op de uiteindelijke datum. Maar als je half augustus een datum prikt, kan men er beter rekening mee houden :)
 
Dames en heren die stemmen geef ook even aan wie!, wanneer kan!,dan weet ik ook hoe en wanneer er echt animo is,als er 1tje niet kan is dat jammer maar als er gelijk al 5 niet kunnen komen is het best de moeite waard het te verzetten(denk aan supermobart en consorte!),maar een eventuele datum in bv 3e week september is ook geen probleem,het lijkt me gewoon lachen om een keer in de buurt elkaar te treffen en wanneer is eigenlijk niet zo belangrijk :Y
 
Nee, eigenlijk niet met mijn Duke,in een stuk, maar er komt er wel iemand met een 660 heb ik me laten vertellen.Tenminste als je D&K bedoel.
Hij zit waarschijnlijk niet op het forum ,anders had ik hem vast al eens ontmoet.

dat ben ik :D

ik stem ook maar volgende week zondag, want daarna ben ik op vakantie.
Tis inderdaad wel precies in de vakantieperiodes nu he.

Maar lijkt me wel vet zon ritje
 
ik zat zelf aan een ritje rond Gilze/bavel/ulvenhout/chaam te denken daar heb je redelijk veel mogelijkheden en veel bochtenwerk,tussen bavel en gilze kun je ook op diverse plaatsen een drankje nuttigen en het ligt ook best centraal,we kunnen natuurlijk vanuit Breda starten en zo door de eerder genoemde gehuchten cruisen :Y

Ik kan zo 1 2 3 niet zeggen, waar ik in die regio (rond Gilze/ bavel/ ulvenhout/ chaam), meerdere leuke zandpaden kan vinden ,alwaar we zonder problemen overheen kunnen tuffen.
Wel aan deze kant van Breda.
Dus als we in Breda ergens starten ,kunnen we alsnog in deze omgeving een rit rijden .
In omgeving R'daal zijn diverse zandpaden toegestaan om te berijden vandaar.
En ik ken een stukje weg met diverse haakse bochten,afstand zo'n 5 Km, als je die hebt gereden wil je steeds weer opnieuw (ik wel).
Datum maakt me niet uit, heb geen vakantie, net weer (2x) bij nieuwe baas begonnen.
En van oude baas vakantiegeld nog niet betaald gekregen.

Dick
 
Laatst bewerkt:
Bij Bergen en Roosendaal ben ik erg bekend.

Leuke routes ook.

Maare ik ben niet zo voor zand in met mijn Sm. Kleine stukkies is niet erg, maare Mijn luchtfilter is niet zand proof zeg maar. Dus crossen is niet voor mij op deze machine.

Ik hoor het wel waar en hoe laat.
Greetzz
;)
 
Dames en heren die stemmen geef ook even aan wie!, wanneer kan!,dan weet ik ook hoe en wanneer er echt animo is,als er 1tje niet kan is dat jammer maar als er gelijk al 5 niet kunnen komen is het best de moeite waard het te verzetten(denk aan supermobart en consorte!),maar een eventuele datum in bv 3e week september is ook geen probleem,het lijkt me gewoon lachen om een keer in de buurt elkaar te treffen en wanneer is eigenlijk niet zo belangrijk :Y

tja, je kan het natuurlijk nooit goed doen voor iedereen, maar als je een rit pland in regio zuid tijdens de bouvakvakantie van regio zuid, dan kun je verwachten dat er veel zuiderlingen op vakantie zijn.
bijna ten overvloede te melden dat dit dus ook voor mij geld...
Daarom voor mij (but who the fuck am I) liever niet tijdens "onze bouwvak" om de simpele reden dat ik dan in verwegistan zit.
(heb al gestemd dus)
 
Bij Bergen en Roosendaal ben ik erg bekend.

Leuke routes ook.

Maare ik ben niet zo voor zand in met mijn Sm. Kleine stukkies is niet erg, maare Mijn luchtfilter is niet zand proof zeg maar. Dus crossen is niet voor mij op deze machine.

Ik hoor het wel waar en hoe laat.
Greetzz
;)

Alleen als je een open filter, dus iets met gaas hebt is het niet geschikt voor zand, de rest kan makkelijk :)

Maar Breda, laat staan Roosendaal en Bergen op Zoom is niet centraal in Brabant _O-

Tilburg is het centraalste punt van brabant, zeker als je rekening houdt met Eindhoven en Den Bosch :)

En ik ben ook voor na de bouwvak :) Maar what the hell, als het goed bevalt doen we het toch iedere week })
 
Ik kan zo 1 2 3 niet zeggen, waar ik in die regio (rond Gilze/ bavel/ ulvenhout/ chaam), meerdere leuke zandpaden kan vinden ,alwaar we zonder problemen overheen kunnen tuffen.
....

Dick

Nou... de genoemde dorpen zijn door bossen aan elkaar geschakeld.
Je hebt hier meer meer paden/bossen om door het zand te raggen dan dat er asfalt ligt.
(kijk voor de grap ff op google earth).
Zoveel zelfs dat het voor mij als bewoner van dit gebied een reden is om de noppen permanent onder mn fiets te hebben.
Galibaba heeft ook helemaal gelijk want de asfalt/beton wegen die deze dorpen verbinden lijken mij op de SM zeer zeker de moeite waard!! (let op flitskasten tussen Ulvenhout en Chaam, verder nergens in genoemde verbindingswegen)
Ik ben geen SM rijder dus ik weet niet waar de ideale scheidslijn ligt tussen verhard en onverhard, maar hoe dan ook het is hier beide!

Als het voor begin augustus wordt wens ik iedereen een geweldige en schadevrije meeting toe, en als het daarna is wens ik je dat ook, maar dan persoonlijk.

PS.
Als er in de toekomst nog zo'n rit/treffen wordt georganiseerd heb ik de perfecte plek (weiland in Chaam met stroom en water) om de BBQ aan te steken, ter beschikking.
 
goed!,teveel mensen met wensen was ook te verwachten in deze tijd van het jaar,ik stel dus voor om de route van Dick eens nader te gaan bekijken en aangezien 50% van de voters voor het weekend 5-6 augustus gaat lijkt mij dat de beste optie,nu nog de vraag word het de zaterdag of de zondag,de laatst genoemde lijkt mij het beste.

Zondag 6 Augustus Meeting met Rit in Regio Roosendaal
Verzamelpunt: McDrive RoosendaalIKEA BREDA WEST?
 
Laatst bewerkt:
naja, dan moeten we het in september na de vakanties inderdaad nog maar eens
doen.
bij chaam en die omstreken heb je inderdaad mooie padjes. Bij hilvarenbeek
ook een mooi stuk bos.
 
naja, dan moeten we het in september na de vakanties inderdaad nog maar eens
doen.
bij chaam en die omstreken heb je inderdaad mooie padjes. Bij hilvarenbeek
ook een mooi stuk bos.


Juist Rene,we doen het waarschijnlijk nu voor een paar mensen die kunnen en zin hebben,in september zal het animo groter zijn en kunnen we het Topic weer nieuw leven inblazen,heb ook weinig zin in ellelange opzetjes en verhalen je weet nu de datum de locatie dus doe er je voordeel mee ;)
 
goed!,teveel mensen met wensen was ook te verwachten in deze tijd van het jaar,ik stel dus voor om de route van Dick eens nader te gaan bekijken en aangezien 50% van de voters voor het weekend 5-6 augustus gaat lijkt mij dat de beste optie,nu nog de vraag word het de zaterdag of de zondag,de laatst genoemde lijkt mij het beste.

Zondag 6 Augustus Meeting met Rit in Regio Roosendaal
Verzamelpunt: McDrive Roosendaal(is bij meerdere bekend)

Roosendaal, is dat niet zeeland _O- _O-


Als ik voor die datum terug ben van vakantie dan zal ik eens kijken of ik van de partij kan zijn, maar denk het niet, vind 70km voor een ritje toch iets te ver.


Hilvarenbeek zijn idd ook erg leuke weggetjes in de bossen :}
 
Oh :?
Toch raar dat ik nagenoeg nooit een SM hier in de regio zo spontaan tegenkom, rijden jullie allemaal op ander tijden?

Dick


niet iedereen heeft kids en vissen die allemaal tijd vergen en vragen :] ,maarre Dick wat is jou mening aangezien jij het parcours kent?,of zeg je hier heb ik geen zin in zoek het lekker uit.
 
Roosendaal, is dat niet zeeland _O- _O-

oei oei laat ze het daar maar niet horen |( ,ik vind een paar extra km's voor een leuke rit niet erg,kan ook nog eens een rondje doen in de regio gils/bavel/ulvenhout/chaam,en een keer wat zandpaden wild inrijden in de hoop dat ze doorlopend zijn,heb je dan wel animo?,die paar extra km's nar rsd kunnen er ook nog wel bij toch... :Y
 
oei oei laat ze het daar maar niet horen |( ,ik vind een paar extra km's voor een leuke rit niet erg,kan ook nog eens een rondje doen in de regio gils/bavel/ulvenhout/chaam,en een keer wat zandpaden wild inrijden in de hoop dat ze doorlopend zijn,heb je dan wel animo?,die paar extra km's nar rsd kunnen er ook nog wel bij toch... :Y

Een vriendin van mij woont in Roosendaal, maar met de auto over de snelweg was dat toch al snel 45 minuten. Binnendoor al snel 1,5 uur ;)

Maar is vooral combinatie dag en aantal km's. Ben dan net een paar dagen thuis van vakantie, en om 16:00 uur moet ik weer paraat staan voor etentje ivm oma's verjaardag. Dus dan moet je toch wel een eind rijden, en heel de tijd op de tijd letten. Als het dichterbij was, was het allemaal iets makkelijker :)

Nu nog even kijken, maar voor leuke ritjes 'redelijk' in de buurt ben ik altijd te porren :9
 
Een vriendin van mij woont in Roosendaal, maar met de auto over de snelweg was dat toch al snel 45 minuten. Binnendoor al snel 1,5 uur ;)

Maar is vooral combinatie dag en aantal km's. Ben dan net een paar dagen thuis van vakantie, en om 16:00 uur moet ik weer paraat staan voor etentje ivm oma's verjaardag. Dus dan moet je toch wel een eind rijden, en heel de tijd op de tijd letten. Als het dichterbij was, was het allemaal iets makkelijker :)

Nu nog even kijken, maar voor leuke ritjes 'redelijk' in de buurt ben ik altijd te porren :9

Hier zit wel iets van een goede kern in... Galibaba
Als het startpunt idd wat centraler is, dan kunnnen we de rit natuurlijk best richting R'daal laten verlopen. Maar is het er naar toe rijden voor de meesten nog goed te doen. Breda of Tilburg lijkt me ook geen verkeerd startpunt.

Het aanbod van dat grasveldje in Chaam, in september lijkt me een heel mooi aanbod.
Gallibaba, wat als we die van 6 aug zien als een try-out en in september voor het echte werk incl bbq gaan?

Dick
 
Hier zit wel iets van een goede kern in... Galibaba
Als het startpunt idd wat centraler is, dan kunnnen we de rit natuurlijk best richting R'daal laten verlopen. Maar is het er naar toe rijden voor de meesten nog goed te doen. Breda of Tilburg lijkt me ook geen verkeerd startpunt.

Het aanbod van dat grasveldje in Chaam, in september lijkt me een heel mooi aanbod.
Gallibaba, wat als we die van 6 aug zien als een try-out en in september voor het echte werk incl bbq gaan?

Dick

Okay kan me er ook goed in vinden,als we dan eens bij de IKEA in Breda afspreken,oid,dat scheelt voor de wat oosterlijke mensen al een km of 25-30,en is makkelijk te vinden,lijkt jullie dat wat??

en idd als we dit als pre-tour voor september doen dan kunnen we in september een grotere en uitgebreidere tour doen met een happje en een drankje :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan