Meeting Brabant??

Zin in een Brabantse Meeting?

  • 22 of 23 juli

    Stemmen: 6 23,1%
  • 29 of 30 juli

    Stemmen: 1 3,8%
  • 5 of 6 augustus

    Stemmen: 17 65,4%
  • 12 of 13 augustus

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    26

Galibaba

MF veteraan
20 apr 2005
5.491
4
Heren wanneer gaan we een brabantse Meeting houden?,met worstebrood en echt bier ;) ,niet dat ik de rest van nederland wil uitsluiten ;) ,iedereen is welkom maar meer om het feit dat het grondgebied waar het plaats gaat vinden Brabant is,uiteraard word eerst het animo gepolst en van daaruit kunnen we iets gaan verzinnen of uit gaan voeren.
dus geen eindeloze verhalen of opzetjes eerst aangeven of je daar zin en behoefte aan hebt.
full
 
Als ik een aanhangertje kan regelen en er verder niks aan de hand is ben ik er naar alle waarschijnlijkheid bij *O* *O*
Er moet dan wel een rit zijn. Ik kom daar niet stilstaan te posen. ik poos rijdend }) ;)

Kom uit omgeving Zwolle maar daar is ook een stukje brabantse gezelligheid. ;)
 
Laatst bewerkt:
Jazeker!
KAn ik gelijk mijn nieuwe fiets showen...

Moet er alleen wel effe rekening mee houden dan, de zondagen zijn vaak al volgepland... (en NIET op zaterdag, dan moet ik werken ;) )
 
Als ik een aanhangertje kan regelen en er verder niks aan de hand is ben ik er naar alle waarschijnlijkheid bij *O* *O*
Er moet dan wel een rit zijn. Ik kom daar niet stilstaan te posen. ik poos rijdend }) ;)

Kom uit omgeving Zwolle maar daar is ook een stukje brabantse gezelligheid. ;)
Mijn aanhangertje staat vol natuurlijk O-)
Ff kijken of daar 2 motoren op kunnen
ook zo lelijk als we daarheen gaan, met 2 auto's _O-
 
Heren wanneer gaan we een brabantse Meeting houden?,met worstebrood en echt bier ;) ,niet dat ik de rest van nederland wil uitsluiten ;) ,iedereen is welkom maar meer om het feit dat het grondgebied waar het plaats gaat vinden Brabant is,uiteraard word eerst het animo gepolst en van daaruit kunnen we iets gaan verzinnen of uit gaan voeren.
dus geen eindeloze verhalen of opzetjes eerst aangeven of je daar zin en behoefte aan hebt.
(Afbeelding)
Ik wil wel meedoen maar ben ex-brabander...mag dat ook?! -O-
 
Zeg ,Galileo ga de organisatie op je nemen dan??????? _O-

De route zal ik wel regelen, heb zojuist zo'n 80km gemaakt, met ook onverhard ertussen.
Superrrrrr genoten, maatje van me ,met noppen KTM, is meegereden daarom wat meer onverhard genomen als normaal.

Maak eens een pol met wanneer het bij de meeste goed uitkomt, ipv dat iemand niet mag van zijn moeder.

Dick
 
Heren wanneer gaan we een brabantse Meeting houden?,met worstebrood en echt bier ;) ,niet dat ik de rest van nederland wil uitsluiten ;) ,iedereen is welkom maar meer om het feit dat het grondgebied waar het plaats gaat vinden Brabant is,uiteraard word eerst het animo gepolst en van daaruit kunnen we iets gaan verzinnen of uit gaan voeren.
dus geen eindeloze verhalen of opzetjes eerst aangeven of je daar zin en behoefte aan hebt.
(Afbeelding)


waarom zit jij niet in het bredatopic?...worden regelmatig terrasmeetigen gehouden...misschen dat je daar de opkomst op kan schroeven.... :Y
 
heej

dick kom jij wel eens bij die meneer in de veldstraat in zundert ???
volgens mij zag ik je daar pas staan met je brommert :+

en die rit ik ben van de partij !!!
 
heej

dick kom jij wel eens bij die meneer in de veldstraat in zundert ???
volgens mij zag ik je daar pas staan met je brommert :+

en die rit ik ben van de partij !!!

Nee, eigenlijk niet met mijn Duke,in een stuk, maar er komt er wel iemand met een 660 heb ik me laten vertellen.Tenminste als je D&K bedoel.
Hij zit waarschijnlijk niet op het forum ,anders had ik hem vast al eens ontmoet.

Ritje en een deel van de 40 rovers is al geregeld ,nu Gallibaba nog even een plaatsje en bbq regelen. *O*


Greats Dick
 
Okay ik heb de poll gewijzigd en heb een aantal mogelijke weekenden erbij gezet,ik lees net dat Dick al een leuke route heeft die mogelijk ook een stukje Belgie bevat( :? ),ik zat idd aan een leuk stukje rijden te denken en een drankje ergens in het buitengebied,als een ieder die animo heeft zijn weekend wilt posten kunnen we kijken wanneer we de meeste rijders/posers op de weg kunnen krijgen.
verder zijn alle ideeen en opties welkom,het moet voor iedereen leuk zijn dus laat maar weten,ik kan geen zakje snoep garanderen en ik breng je ook niet thuis :+
 
waarom zit jij niet in het bredatopic?...worden regelmatig terrasmeetigen gehouden...misschen dat je daar de opkomst op kan schroeven.... :Y

omdat ik graag zonder motor op het terras ga zitten en met de taxi naar huis rol
:Y
 
omdat ik graag zonder motor op het terras ga zitten en met de taxi naar huis rol
:Y

Zet er ff bij dat het SM meeting gaat worden, anders staan er dadelijk een paar klaar met een racer :+

Ik denk dat Tilburg, of tussen Tilburg en Breda het centraalst ligt in brabant!? Dus in die omgeving moet je dan ook een rit hebben he ;)


Ow, en even de Poll resetten! Of laten resetten door een modje :)
 
Weekend 22-23 (zondag komt het beste uit.) on niet meer stemmen omdat ik in de vorige pol al gestemd had.
Zou super zijn.

Breda Is inderdaad het centraalst. Maar misschien handiger om te kijken wie er komen en waar vandaan? ( is maar een idee )

Kortom ik heb er nu al zin in.
})
 
Ik woon i9n Haarlem maar m'n ouders hebben een huisje in Meerseldreef staan waar ik eventueel slapen kan.

Ben geboren in Breda dus lijkt het me leuk om daar ook eens de boel onveilig te maken. :P

Wordt het een SM of een off-road rit?
 
okay!,heb het een en ander aangekeken en denk dat we wel een manneke of 10 minimaal op de been kunnen krijgen,ik zat zelf aan een ritje rond Gilze/bavel/ulvenhout/chaam te denken daar heb je redelijk veel mogelijkheden en veel bochtenwerk,tussen bavel en gilze kun je ook op diverse plaatsen een drankje nuttigen en het ligt ook best centraal,we kunnen natuurlijk vanuit Breda starten en zo door de eerder genoemde gehuchten cruisen :Y

maar geef wel je weekend aan wanneer het jou het beste uitkomt en welke dag je voorkeur heeft.

hopelijk kan Ruud ff de poll resetten ;)
 
Het is idd wel de bedoeling dat je met een 1 cilinder aan komt zetten(de appi-boys zijn trouwens wel welkom he ;) ) SM of OFFROAD en niet met een Sjopper Racer of andere tweewielers,doe je dat wel dan moet je ook zandhappen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan