Meeting CBR600F Deel 2!!! (in het zuiden des lands)

heren het was weer gezellig *O* .
stefan foto's waren toppie,en het is misschien makkelijk als je een klembord krijg om alle foto's die je wil hebben tegelijk mee kan nemen,voor de rest grandioos.


to de volgende meeting.
omgeving arhnem is wat mij betreft goed *O* *O* *O* *O*


oja er staat op mp een xsara te koop met waterschade _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
heren het was weer gezellig *O* .
stefan foto's waren toppie,en het is misschien makkelijk als je een klembord krijg om alle foto's die je wil hebben tegelijk mee kan nemen,voor de rest grandioos.


to de volgende meeting.
omgeving arhnem is wat mij betreft goed *O* *O* *O* *O*


oja er staat op mp een xsara te koop met waterschade _O- _O-


en een scooter met gesmolten kuipwerk :+
 
heren het was weer gezellig *O* .
stefan foto's waren toppie,en het is misschien makkelijk als je een klembord krijg om alle foto's die je wil hebben tegelijk mee kan nemen,voor de rest grandioos.


to de volgende meeting.
omgeving arhnem is wat mij betreft goed *O* *O* *O* *O*


oja er staat op mp een xsara te koop met waterschade _O- _O- ]

_O-
 
Laatst bewerkt:
Ben ook net thuis. Had ff wat te lezen.

Was mijn 1e MF meeting, maar ga de volgende zeker weer mee.

Iedereen die foto’s heeft geplaatst bedankt, zitten hele leuke cq. mooie tussen. Stefan bij de volgende meeting zal ik wachten, mits ik weer mag voorrijden.

Frankie_DR, Roc-a-fella en Micha99 was jullie kwijt met file rijden ben maar rechtstreeks naar R’dam gereden.

Trouwens Zeeland kent hele mooie dijkjes, ff bij Veere kijken zeker de moeite waard.
 
Ben ook net thuis. Had ff wat te lezen.

Was mijn 1e MF meeting, maar ga de volgende zeker weer mee.

Iedereen die foto’s heeft geplaatst bedankt, zitten hele leuke cq. mooie tussen. Stefan bij de volgende meeting zal ik wachten, mits ik weer mag voorrijden.

Frankie_DR, Roc-a-fella en Micha99 was jullie kwijt met file rijden ben maar rechtstreeks naar R’dam gereden.

Trouwens Zeeland kent hele mooie dijkjes, ff bij Veere kijken zeker de moeite waard.



ondanks een moelijke start ging het toch nog goed bedankt voor de goede leiding,en tot de volgende keer,en bedankt :} :} :} :} :} :}
 
Ben ook net thuis. Had ff wat te lezen.

Was mijn 1e MF meeting, maar ga de volgende zeker weer mee.

Iedereen die foto’s heeft geplaatst bedankt, zitten hele leuke cq. mooie tussen. Stefan bij de volgende meeting zal ik wachten, mits ik weer mag voorrijden.

Frankie_DR, Roc-a-fella en Micha99 was jullie kwijt met file rijden ben maar rechtstreeks naar R’dam gereden.

Trouwens Zeeland kent hele mooie dijkjes, ff bij Veere kijken zeker de moeite waard.


Jij bedankt voor het voorrijden.. ik was alleen nog benieuwd naar je tomtom route.. hoe doe je dat? Welke versie tomtom? Hoe plan je die route? Ik dacht dat tomtom dat niet kon! :?
 
Laatst bewerkt:
Ben ook net thuis. Had ff wat te lezen.

Was mijn 1e MF meeting, maar ga de volgende zeker weer mee.

Iedereen die foto’s heeft geplaatst bedankt, zitten hele leuke cq. mooie tussen. Stefan bij de volgende meeting zal ik wachten, mits ik weer mag voorrijden.

Frankie_DR, Roc-a-fella en Micha99 was jullie kwijt met file rijden ben maar rechtstreeks naar R’dam gereden.

Trouwens Zeeland kent hele mooie dijkjes, ff bij Veere kijken zeker de moeite waard.

zie je wel *D
 
Jij bedankt voor het voorrijden.. ik was alleen nog benieuwd naar je tomtom route.. hoe doe je dat? Welke versie tomtom? Hoe plan je die route? Ik dacht dat tomtom dat niet kon! :?

Stefan gaat via Tyre (http://www.janboersma.nl/gett/index.html) en Google Earth. Je openend Tyre en Google Earth.

Dan zet je in Earth op de weg waar je langs wilt een waypoint en deze kopieer je dan. Het waypoint komt dan automatisch in Tyre te staan, wat weer een itn bestandje aanmaakt. Dit plaats je op de SD kaart of laad je in de TomTom via een USB kabel. Dan TomTom opstarten en de reisplanner openen en dan lekker :]

TomTom heeft wel wat “beperkingen” het kan maar maximaal 48 waypoints aan en hij blijft je terug sturen naar een waypoint als je dat gemist hebt. '(

Door de afsluiting in Ter Heijden blijft TomTom me vandaag terug sturen naar Ter Heijden tot en met Geertruidenberg. Daar heb ik het 2e bestandje geladen in de reisplanner, meerder bestandjes maken is dus de manier om meer dan 48 waypoints in een route te krijgen. :P

Trouwens als jullie die 593 bochten rit gaan rijden hou ik me aanbevolen, lijkt me wel wat. :)

Groeten Geer
 
veluwe is idd mooi...wanneer is de volgende meeting??? volgende week??? :+
 
TomTom heeft wel wat “beperkingen” het kan maar maximaal 48 waypoints aan en hij blijft je terug sturen naar een waypoint als je dat gemist hebt. '(

Door de afsluiting in Ter Heijden blijft TomTom me vandaag terug sturen naar Ter Heijden tot en met Geertruidenberg. Daar heb ik het 2e bestandje geladen in de reisplanner, meerder bestandjes maken is dus de manier om meer dan 48 waypoints in een route te krijgen. :P
Je kunt een waypoint ook als bezocht markeren. Zodat je weer naar de volgende wordt gestuurd. Alleen is dat op de motor tijdens het rijden iets lastiger.... :P :+

Veluwe: goed idee, eindelijk eens in de buurt O-)
 
Laatst bewerkt:
Bij deze een paar route's.
full
 
weet niet hoe ik een poll kan maken.is er iemand die dat wil doen voor mij
de volgende data's wil ik het wel organiseren.
17 juni
12 augustus
9 september
23 september

aan u de keuze
 
Terug
Bovenaan Onderaan