Meeting CBR600F!!!

op de hekendorp straat in rotterdam (vlak bij safe motoren) zit een zaakje die verkoopt ze ook voor 12.50..!!! ook van alpine, deze zaak verkoopt (elec) rolstoelen, rollators haha alles voor als je een beetje invaliden bent. maar daar zag ik die doppe liggen voor 12.50.
 
@ stefan, bedankt voor de foto, is volges mij idd een van de best gelukte erg gaaf hardstikke bedankt. Zal wel ff blijven stemmen op je foto!!!

@ motorsmurf, gelukkig dat het met de schade meevalt.

@ de rest, ook goedenavond
 
Hey Daan, jij had toch Alpine oordopjes? "Alpine Motosafe"? Kan ze kopen voor 22,50, das wel aan de dure kant of niet?

Spykes heeft alantw gegeven, dussss.... das makkelijk voor mij :)

Die van mij waren 85 of 90, dus als je 22,50 prijzig vind, zul je dit waarschijnlijk heeeeel prijzig vinden ;)
Zijn idd wel op maat gemaakt en hebt garantie bij verlies en je kan, als je het geluid meer of minder wil dempen, ze gratis om laten "bouwen" Je hebt 5 sterktes geloof ik
 
waar heb je ze besteld


Spykes heeft alantw gegeven, dussss.... das makkelijk voor mij :)

Die van mij waren 85 of 90, dus als je 22,50 prijzig vind, zul je dit waarschijnlijk heeeeel prijzig vinden ;)
Zijn idd wel op maat gemaakt en hebt garantie bij verlies en je kan, als je het geluid meer of minder wil dempen, ze gratis om laten "bouwen" Je hebt 5 sterktes geloof ik
 
waar heb je ze besteld

Frankie_DR schreef al dat ze 130 kosten, dat klopt. Heb hier folder liggen, kosten 131. Heb voor diegene die wil nog een kortingsbon liggen. Dan kosten ze 90
Alleen als je hem ook echt gebruikt stuur ik de bon op, anders doe ik er liever iemand anders een plezier mee!
Dus als je interesse hebt, stuur me een mail (zie profiel) met je adres en dan stuur ik hem op!

Als je die kortingsbon niet wil en je wil voor de hoofdprijs gaan dan kun je bellen voor een afspraak op 034- 63 333 50 (hoop 3-en), ook op zaterdag en alleen op afspraak
De prijs met kortingsbon geld alleen voor de kantoren Soesterberg, Emmen en Valkenburg

Dit was het voor wat betreft de oordoppenproza ;) :+
 
Ik heb ook op maat gemaakte oordoppen. Ik heb ze van earmo voor 75 euro, was toen een aanbieding op de beurs in Utrecht. Normaal zijn ze iets duurder 90 a 100. Ik heb eerst van die standaard dopjes gehad die kun je bij de drogist halen (weet het niet meer precies, maar waren minder dan 10 euro) , zijn o.a. voor in het vliegtuig. Er zit dan ook een filter in, maar niet helemaal de goede.
Het nadeel van die standaard dingen vond ik dat ze na een tijdje pijn gingen doen omdat je oor word opgerekt. De op maat gemaakte voel je na een tijdje helemaal niet meer! En je persoonlijke oor afdruk wordt bewaard, dus bij verlies kun je ze zo weer bij laten maken.
 
Zullen we hier dan maar een slotje op laten zetten? Of wachten we op nog meer foto's.


Volgens mij zijn nog niet alle foto's hier neergezet dus wachten wel ff tot het eind van de week. Dan laat ik er wel een slotje op gooien en gaan we weer verder in het normale CBR600F topic en het nieuwe meeting topic.
 
Hier nog enkele foto's van Kissyfur!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan