meeting ofzo

Mavuh

MF'er
1 mei 2002
156
0
Soest
Hey luitjes

Wanneer komt er eigenlijk een meeting.
lijkt mij toch wel is leuk om met een grote groep bij elkaar te komen enzo

Misschien wordt dat wel vaak geregeld maar dan loop ik dat op 1 of andere manier mis..

Woon zelf in hsum bij utrecht dus vrij centraal om ergens heen te rijden..
 
De mod's zijn bezich met een nieuwe regelneef/nicht aan te stellen.
Die zal dan de div. uitstapjes wel regelen.

Dus heb nog even geduld, als die bekend is zal je op je wenken worden bediend!!!
 
Word hier vaak genoeg wat afgesproken, dus zou gewoon goed de topics in de gaten houden als ik jou was.
 
oke dan rlxt

want hier in de buurt zijn niet veel mensen die vaak rijden.. hebben altijd wel wat met hun motor of moeten werken etc.

en rij zelf wel vaak gewoon rond.
Dus ben altijd wel in voor stuk rijden.
 
LoL

zaterdag rijd me fiets weer. dus dan moet het weer mooi weer worden.

beetje aan ombouwen ook. soloseat erop, uitlaat omhoog zetten. en uiteraard de passagier steppies eraf... zit bijlage voor uitlaat.. foto is alleen nog zonder me sticker ;(

maar verder helemaal rlxt *D :} :}

Bijlage: foto.jpg
 
full


Kijkt wat makkelijker
 
Ik vind hem met groene velgen mooier.
Die horen er origneel ook onder te zitten.
En de kleurstelling is '99
Maar je hebt hem bij kampsjaken gekocht --> Vink

Het blijft een mooie machine *D
 
Nee ik had um bij bruggeman motoren gekocht in nieuw vennep. ik weet ook niet waarom de velgen eigelijk zwart zijn gemaakt.

verder zat het mdi ruitje enzo eral op.

was het trouwns niet zo dat 98 en 99 model zelde waren op de lampen indeling etc na ?
staat mij iets van bij.
maar kan het altijd mis hebben |( |( :?
 
LoL

zaterdag rijd me fiets weer. dus dan moet het weer mooi weer worden.

beetje aan ombouwen ook. soloseat erop, uitlaat omhoog zetten. en uiteraard de passagier steppies eraf... zit bijlage voor uitlaat.. foto is alleen nog zonder me sticker ;(

maar verder helemaal rlxt *D :} :}

Misschien als je het lief vraagt mag je zondag nog mee mee de ouwe brikken race?!?
 
Is levensgevaarlijk hoor :+ Je moet in ieder geval de slalom goed beheersen ivm 'het spontaan ontstaan van olieplassen' op de route :]

En is het vanaf nu ineens een OBT-race :? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan