meeting omgeving utrecht??!!!

Ketelbinkie

Die hard MF'er
13 mrt 2003
715
0
Zeist
weer 'ns een meeting in de omgeving van utrecht.... })

-bij ac de Meern
-bij ac Nieuwegein
-bij Arie Molenaar motors
-ofzoiets,
laat de reacties en ideeen maar komen kunnen er afspraken gemaakt worden!!

cu next corner

groeten Tinus
 
ik ga ook wel mee denk ik :D
morgen weer me RBW halen.
6 daagjes kwijt geweest.
Hou jullie wel even op de hoogte
 
Hans> 'k weet wel een leuke route maar hou me aanbevolen voor andere ideeen dus laat maar komen!
Kawamavi> best gelopen met je rijbewijs, te hard of andere oorzaak....??!!

bladezzz> hoezo geen zondag??(rustdag??) is voor mij wel de enige dag dat ik kan..dat krijg je hè als mkb'r...!

laat maar horen hoe het verder gaat!!!

ps. de route kan over de
-lekdijk
-de meern richting gouda
-eventueel andere ideeen laat maar komen!!

groeten Tinus
 
Net wat nitro zegt.

Jullie kunnen het natuurlijk combineren met zelfbouw meeting

Als jullie zelf een route uitzetten, dan kunnen jullie Highlands als start en eindpunt gebruiken. Het ligt maar 5 minuten van Arie Molenaar vandaan.
 
Wanneer ?? In Utrecht ben ik nog niet geweest om te rijden... 8-)

En het zonnetje is altijd lekker natuurlijk, alleen dan komt er van doorrijden weer niks terecht }) })
 
'k wil wel mee, als het maar niet as weekend is:
Ben dan nog aan het prutsen aan de "nieuwe" bike.
(kleine reparaties, dat krijg je als je iets voor weinig koopt)

Laat het maar horen!

CU
'kneeslider
 
Lijkt me leuk, woon zelf in Lopik en rij nu eigenlijk meestal solo.
Ik hou het topic in de gaten.

PS kvind de hogedijk een drama nu met al die bermsteentjes en modder,-strontplakaten op de weg, iemand die nieuwe weg van Ijsselstein langs Molenaar richting Lopik al geprobeerd ?
 
Lijkt me leuk, woon zelf in Lopik en rij nu eigenlijk meestal solo.
Ik hou het topic in de gaten.

PS kvind de hogedijk een drama nu met al die bermsteentjes en modder,-strontplakaten op de weg, iemand die nieuwe weg van Ijsselstein langs Molenaar richting Lopik al geprobeerd ?
Yep,
rotondes zijn okee!
wel opppassen daar: ligt een dubbele doorgetrokken streep en zag daar zaterdag 15 maart een overbekende donkerrode Pan posten. Zette ff later een paar snelle jongens langs de kant die lekker aan het inhalen waren . .
 
Yep,
rotondes zijn okee!
wel opppassen daar: ligt een dubbele doorgetrokken streep en zag daar zaterdag 15 maart een overbekende donkerrode Pan posten. Zette ff later een paar snelle jongens langs de kant die lekker aan het inhalen waren . .

Tja, die rooie ,je zou dit jaar toch minstens een ander kleurtje verwachten.
 
Lijkt me leuk, woon zelf in Lopik en rij nu eigenlijk meestal solo.
Ik hou het topic in de gaten.

PS kvind de hogedijk een drama nu met al die bermsteentjes en modder,-strontplakaten op de weg, iemand die nieuwe weg van Ijsselstein langs Molenaar richting Lopik al geprobeerd ?


Helaas, er is geen plaats voor nare mensen!! :+


Ligt er een beetje aan wanneer, maar als m'n fiets en ik weer in orde zijn rij ik waarschijnlijk ook mee :)
 
Altijd goed maar dit weekend wordt een beetje lastig. Maar daarna ben ik van de partij, ik wil evt. ook wel helpen met een route. Ben behoorlijk bekend in deze omgeving. :}
 
die nieuwe weg die langs molenaar loopt is zeker om ff te genieten wel een 200+ bocht }) voorderest een beetje recht toe recht aan , je moet alleen wel e.e.a. in de gaten houden, voorderest errug lekker :9~ en die 'pan' ben ik gelukkig nog niet tegengekomen....laat die suggesties en data maar komen :) !!!

cu next corner

mzzls tinus
 
krijg ik ruzie met m'n vriendin :X
Is de enige dag dat ze vrij is.

En wees eerlijk........als je een stukkie wil blazen, heb je liever geen moppie achterop
 
Hoor ik daar een meeting.
Ben van de partij. Het is wel de bedoeling dat we lekker gaan rijden he.
Tegenwoordig is erg veel animo voor meeting in midden Nederland dus wordt zeker gezellig.

bij ac de Meern
-bij ac Nieuwegein
-bij Arie Molenaar motors
-ofzoiets,
laat de reacties en ideeen maar komen kunnen er afspraken gemaakt worden!!

Is er geen Mac daar :P
 
Jawel, Mac in Ijsselstein, langs die nieuwe weg. Kgloof dat de club van Highlander daar ook op een steenworp vandaan is.

klopt. We kijken tegen die M aan.

Als jullie de 20e willen lijkt het mij ideaal.
De zelfbouwers en rat-bikes van het M-F hebben dan een meeting bij ons. Ze komen vanaf 11.30uur. Dat is geen rit, maar een meeting.
Maar er zijn dus mensen genoeg van het M-F. Dus het zou een mooi start en eindpunt zijn van jullie rit.
Ik hoor het wel.
 
die nieuwe weg die langs molenaar loopt is zeker om ff te genieten wel een 200+ bocht }) voorderest een beetje recht toe recht aan , je moet alleen wel e.e.a. in de gaten houden, voorderest errug lekker :9~ en die 'pan' ben ik gelukkig nog niet tegengekomen....laat die suggesties en data maar komen :) !!!

cu next corner

mzzls tinus
De bocht is lkkr, aleen er is een dubbele streep en de middelste is voor ons ! ! !
bouncered.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan