meeting omgeving utrecht??!!!

als er peopletjes zijn die morgen(30maart)zin hebben om alvast een route te plannen zijn van harte welkom laat maar ff horen }) en anders zo rond 14.00 uur bij arie molenaar voor (ik kom zelf op een rood/witte thundercat) dus als jullie die zien weet je dat je daar moet zijn!!!
Als het volgende week zondag nou lekker weer is dan kunnen we wel afspreken....!!!(is dus 6 april) en anders is het idtje van MAX wel goed, 20 april bij highlanders...??alleen zijn er zat mensen zonder die ratbikes....dus kom maar met reacties en dan zie ik jullie wel verschijnen!!!! :]

cu next corner,
mzzls Martijn
 
als er peopletjes zijn die morgen(30maart)zin hebben om alvast een route te plannen zijn van harte welkom laat maar ff horen }) en anders zo rond 14.00 uur bij arie molenaar voor (ik kom zelf op een rood/witte thundercat) dus als jullie die zien weet je dat je daar moet zijn!!!
Als het volgende week zondag nou lekker weer is dan kunnen we wel afspreken....!!!(is dus 6 april) en anders is het idtje van MAX wel goed, 20 april bij highlanders...??alleen zijn er zat mensen zonder die ratbikes....dus kom maar met reacties en dan zie ik jullie wel verschijnen!!!! :]

cu next corner,
mzzls Martijn
Morgen, beetje erg laat om het nu te vermelden. Morgen kan ik niet echt. Open gewoon een topic met een concrete datum/plaats voor volgende week ofzo.
 
Volgende week zondag is die wheelydag in /Tholen (zie site).

Er schijnt verzameld te worden in Vianen en iets verderop in Oosterhout. Misschien is dat wat ?
 
:] kheb ff een andere topic geopend met meer definitieve data!
DUS KIJK ALLEMAAL MAAR FF OP HET NIEUWE TOPIC EN LAAT DE REACTIES EN VOORSTELLEN HOREN :]

Mzzls martijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan