Meeting voor choppers, bobbers en caferacers

rob62

MF'er
19 jun 2011
130
1
Naaldwijk
Op zaterdag 28 juni organiseren we de eerste maandelijkse meeting voor liefhebbers van choppers, bobbers en caferacers. Gewoon lekker een middagje lullen over verbouwde motoren met een hamburger en een drankje in en rond ons gezellige Westland Customs café. Iedereen is welkom vanaf een uur of twaalf in Honselersdijk.

full
 
Klinkt gezellig
Deze red ik niet maar bij de volgende hoop ik dat ik een berijdbare motor heb
 
28e TT-assen, is ff belangrijker, kom volgende keer wel ff kijken.
Cafe racer niet klaar, kom met een KTM.
Maandelijks, betekend dit elke laatste zaterdag?
 
Zal zeker even langskomen, doch ik ga mijn in aanbouw zijn caféracer (of wat er op moet lijken) niet nog een keer duwen :N

Een aanhanger regelen was meer werk dan met mijn projectfiets er naar toe lopen zodat het laswerk verzorgd kan worden, woon namelijk niet ver Westland Customs

Mijn vervoer as zaterdag bestaat uit een brik, zijnde een XS750 uit 1979, denk dat deze wel gedoogd zal worden zaterdag O-)
 
Na het succes en de hele goede sfeer van de afgelopen Burgers and Bikes hebben wij zaterdag 26 juli de volgende meeting voor liefhebbers en fans van choppers, bobbers en caferacers. Gewoon weer lekker een middagje lullen over verbouwde (en of oude) motoren met een hamburger en een drankje in en rond ons gezellige Westland Customs Café.

Iedereen is welkom vanaf een uur of twaalf in Honselersdijk!


full
 
Was een gezellig dagje, lekker staan te kletsen met iedereen.
Was een geslaagde testrit hahhaa, op een olielekkage helemaal in orde :)
Wel nog een flinke bui gehad op de terugweg, maar dat is bijzaak.
Ik kom zeker nog een keer terug (maar dan wat vroeger)
 
Vandaag ook even een bezoekje gebracht.
Vol passie horen praten over het (ver)bouwen van motoren.
Zelf onderhouden vind ik, van mezelf, al een prestatie.
Ik heb nu wel mooie rode ventieldopjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan