Meeting Yamaha GTS -rijders in Arcen

Early bird

Die hard MF'er
17 mrt 2006
581
9
Middelharnis
Wie van de GTS -rijders ( en ook niet GTSsers) is in Arcen geweest op 11-12-13 augustus? laat even horen wat je ervan vond. Evt. foto`s welkom!!


full





Dit is dus de mijne van 1994 met inmiddels 80.000km ( heb hem nu ruim 2 maanden en een 2800 km)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er niet bij geweest.
Ik was namelijk helemaal in de veronderstelling dat de meeting in september zou zijn |(
De meeting van 2007 zou ergens in het noorden (Duitsland ?) zijn, heb jij enig idee of dit klopt en weet je ook waar ?
 
Ik ben er niet bij geweest.
Ik was namelijk helemaal in de veronderstelling dat de meeting in september zou zijn |(
De meeting van 2007 zou ergens in het noorden (Duitsland ?) zijn, heb jij enig idee of dit klopt en weet je ook waar ?

Sorry Stingbee, maar ik heb geen idee. Zou kunnen dat het volgend jaar weer bij de oosterbuurtjes is maar waar en wanneer??
 
:X

Waren er wel veel dacht ik ?

Er waren zo`n 48 GTS-sen aanwezig uit Nederland, Duitsland, Engeland 1x uit Zweden en uit Belgie. 1 Belg reed mee als verkeersregelaar en de 2e zei dat hij "ontgoocheld" was vanwege het feit dat er in Belgie zoveel GTSsen rondreden terwijl er maar 2 op de meeting waren afgekomen.
Ben zelf alleen zaterdag geweest voor de tour en mede door het prachtige weer (behalve de laatste km toen er een stortbui kwam) werd het een mooi gebeuren.

Volgend jaar dus weer "uber die grenze" waar ik dus niet bij zal zijn want dat is me te ver.
Ben de laatste 5 zater/zondagen op en neer naar Zwolle gereden ( da`s 400km) en ben dan zo stijf als een plank. Dus effe naar zo`n meeting vindt ik te ver.

Voor foto`s zie www.gts1000page.de
 
Ik was ook 1 van de 48 deelnemers. Heb een leuke dag gehad en het was een aparte ervaring om een rit te mogen maken onder begeleiding. Zo maar een voorangsweg oversteken of door het rode licht rijden (legaal). Er zijn ook nog foto's te bekijken via www.spitsmuis.tk. Volgend jaar ga ik vanwege de afstand ook niet meer. Eén keer was leuk.
 
Laatst bewerkt:
hoi allemaal,
ik was er ook met mijn vriendin. hele leuke ervaring weer samen met een hoop gtsers te touren. zit zelf op een zilveren gts.
gr ron *O*
 
Laatst bewerkt:
Okee, duurde dan wel even dik 8 maanden voor je hem gevonden had, maar ik had er ook helemaal geen linkje meer naar toegedaan. Excuses voor degene die het filmpje nog niet gevonden hadden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan