meeting Zweden 21-22 mei

Lijkt het je wat?

  • Ja ik ga mee!

    Stemmen: 2 11,8%
  • Ja!, ik ga misschien mee!

    Stemmen: 9 52,9%
  • Nee :(

    Stemmen: 6 35,3%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet nog steeds niet meer. krijg geen info doorgestuurd van die kant. beetje balen, maar ik ga er achteraan
 
ik vertrek 9 juni via barcelona naar italie,ben 2 weken later weer thuis. daarna verhuizing alvast een beetje regelen .eind juli naar luxemburg.
 
hmm, i know... heb t ook veel te druk met trainingen nu :(

zal er binnenkort weer eens vaart achter zetten, promise...
 
beetje klote nieuws... ik kan geen verlof aanvragen voor die dagen.
zit net op een nieuw project, en kan nu pas verlofaanvragen indienen, dat weekend lukt dus niet :(
ik ga t nog proberen via planning, wie weet...
 
ben je toch gewoon ziek O-)

hmm, 3x ziekmelden binnen bepaalde tijd en je hangt... maar goed, kan ook wel gewoon op zoek gaan naar een andere baan natuurlijk ;)

enne ohja, bij ziekmelden staan ze hier meteen voor de deur om te kijken of je er bent... vaag hoor, nog nooit eerder meegemaakt...
 
hmm, 3x ziekmelden binnen bepaalde tijd en je hangt... maar goed, kan ook wel gewoon op zoek gaan naar een andere baan natuurlijk ;)

enne ohja, bij ziekmelden staan ze hier meteen voor de deur om te kijken of je er bent... vaag hoor, nog nooit eerder meegemaakt...
Als ik ziek ben moet je me niet met dat soort dingen komen lastigvallen B| . Kan de controleur ook meteen naar het ziekenhuis om de vooordeur uit z'n gezicht te laten verwijderen.
 
Als ik ziek ben moet je me niet met dat soort dingen komen lastigvallen B| . Kan de controleur ook meteen naar het ziekenhuis om de vooordeur uit z'n gezicht te laten verwijderen.

ik meld me echt niet snel ziek, is in 5 jaar tijd 2x voorgekomen zo ongeveer. laatst was ik echt hondsberoerd en mn stem kwijt (kreeg m net weer een beetje terug toen ze me belden) en kon dus niet werken omdat ik bij een callcenter zit. zeiden ze: maar dat is geen reden om niet naar je werk te gaan, je kan toch praten nu??? dus wel, die mensen snappen niet dat je je stem nodig hebt als je 8 uur per dag aan de telefoon hangt, maar goed... zeiden ze tegen me: anders moet je maar ff naar almelo komen, naar de bedrijfsarts... yeah, right, ik met mn zieke lichaam gaan motorrijden zeker? no way. als zij zo graag willen dat ik onderzocht wordt, laat ze dan maar iemand sturen, maar dat ging dus niet door...
MAAR: ik moest wel thuis blijven want er zou controle komen.
stelletje $^#)&*@%$ :(
heb ze maar gezegd: ik sta over een paar dagen weer ingepland, dan ga ik wel weer aan het werk, dus meldt me maar weer beter. flikker een eind op met die controle zeg... grrr
 
ik meld me echt niet snel ziek, is in 5 jaar tijd 2x voorgekomen zo ongeveer. laatst was ik echt hondsberoerd en mn stem kwijt (kreeg m net weer een beetje terug toen ze me belden) en kon dus niet werken omdat ik bij een callcenter zit. zeiden ze: maar dat is geen reden om niet naar je werk te gaan, je kan toch praten nu??? dus wel, die mensen snappen niet dat je je stem nodig hebt als je 8 uur per dag aan de telefoon hangt, maar goed... zeiden ze tegen me: anders moet je maar ff naar almelo komen, naar de bedrijfsarts... yeah, right, ik met mn zieke lichaam gaan motorrijden zeker? no way. als zij zo graag willen dat ik onderzocht wordt, laat ze dan maar iemand sturen, maar dat ging dus niet door...
MAAR: ik moest wel thuis blijven want er zou controle komen.
stelletje $^#)&*@%$ :(
heb ze maar gezegd: ik sta over een paar dagen weer ingepland, dan ga ik wel weer aan het werk, dus meldt me maar weer beter. flikker een eind op met die controle zeg... grrr
Volgens mij hebben wij nog steeds een "5-minuten nietrook date" afspraak? Om jou te motiveren stel ik voor die in Zweden te houden :)
 
hihi, ik vind het zeker een goede motivatie ;) ik hou je er aan... 5 minuten niet roken lukt me vast wel :X
 
ben maar eens gaan kijken op de site. datum daar is veranderd naar 28-29 mei.
 
*schop*

@IBG: dat van die datum had ik je zaterdag willen zeggen maar is me een beetje ontschoten
 
*schop*

@IBG: dat van die datum had ik je zaterdag willen zeggen maar is me een beetje ontschoten
dat is pretty fucked up

dan is ducati club weekend, maar what ever
als dat ene lukt waat ik nu mee bezig ben dan ga ik hoe dan ook ff naar zweden op en neer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan