meeting Zweden 21-22 mei

Lijkt het je wat?

  • Ja ik ga mee!

    Stemmen: 2 11,8%
  • Ja!, ik ga misschien mee!

    Stemmen: 9 52,9%
  • Nee :(

    Stemmen: 6 35,3%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
moet t wel allemaal doorgaan he ;)

is al een week opgeschoven, en nog steeds geen gehoor uit zweden :(

... en zoals t nu met mn rug eruit ziet kan ik niet mee ;( grrr...
 
ik wil toch proberen dat weekend van 21 mei aan te houden.
want de maandag ben ik sowiezo vrij en de vrijdag mot ik ff weg werken in de 4 dagen er voor dan kan het wel bij mij
 
ik wil toch proberen dat weekend van 21 mei aan te houden.
want de maandag ben ik sowiezo vrij en de vrijdag mot ik ff weg werken in de 4 dagen er voor dan kan het wel bij mij

dan gaat t niet richting zweden worden voor mij denk ik
 
dunno... kopenhagen is heeeeeeeeel mooi :)

moet ff rustig aan doen, ga maandag vragen wanneer ik weer mag gaan motorrijden O-)
 
als we nou hier naar toe gaan, en dan nog een dagje met de boot over naar Helsingborg, super mooie stad, en daar zit een van mijn beste vrienden :)
 
heb mn rooster net aangepast, kan niet een hele week (ma-zo) vrij nemen, maar:
do 19 t/m do 26 mei kan ik wel 2 halve weken vrij zijn O-)
 
Hey allemaal!!

goed hier komt ie dan, maar ff een post met de nieuwe plannen, aangezien ik 0,0 antwoord krijg op mijn mails richting Zweden over de meeting, dus ik ga er vanuit dat we die slaapplaats daar wel kunnen vergeten...


wanneer gaan we?
do 19 verzamelen in Scheemda (bij mijn ouders, vlak bij de grens)
vr 20 vertrek richting Kopenhagen/Helsingør
za 21 ...
zo 22 ... (mijn paps jarig!! zal ie leuk vinden dat ik dan weg wil...)
ma 23 ...
di 24 ...
wo 25 terugreis
do 26 lekker weer thuis

wat gaan we doen?
- we gaan naar Denemarken, Kopenhagen bezichtigen. Overnachten aan de zee in een jeugdherberg in Helsingør (erg mooi) of in Kopenhagen, dan zien we nog wel...
- Misschien nog een keer met de boot over richting Helsingborg, 30 minuten overtocht, en dan zijn we toch nog even in Zweden geweest ;)
- Gewoon lekker vakantie houden :) touren in Denemarken. altijd leuk met die heuveltjes ;)

route:
full


kom maar op met die suggesties ;)
 
voorlopig stem ik voor alleen wel zo dat ik dus maandag al aan de terug reis begin omdat ik dinsdag's weer moet werken.
 
mooie stad :? hoe is het rijden daar?!

errug leuke heuveltjes... ken er eentje die je in de auto in zn 1 moet doen, en dan zie je alleen nog maar de neus van de auto :X (was ook een volvo 245 met een enorme neus)
rijden in de omgeving is super. zodra je de stad uit komt, heb je de keus tussen snelweg of landweggetjes...
 
:^ duh, dat heb je hier natuurlijk ook...
wat ik bedoel is: stad uit > middle of nowhere
 
errug leuke heuveltjes... ken er eentje die je in de auto in zn 1 moet doen, en dan zie je alleen nog maar de neus van de auto :X (was ook een volvo 245 met een enorme neus)
rijden in de omgeving is super. zodra je de stad uit komt, heb je de keus tussen snelweg of landweggetjes...
uiteraard landweggetjes


enne ik wil de opvertocht naar zweden dan wel wagen ;)
 
makkelijker om bij te houden ipv steeds hele topic door te spitten, maar ik zet je er wel bij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan