Meetings Rit: MotorStudenten Groningen

Welke datum wordt het...

  • 28 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4 augustus

    Stemmen: 4 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
Eeee toppers,

ik Ben volgende week hele week bij m'n ouders, moet dus eerst ff 50 km racen naar Groningen zaterdag, Hoelaat verzamelen we eigenlijk? (4 augustus)
 
Laatst bewerkt:
Alles staat er, behalve de starttijd.. Handig :+

Volgens mij was het plan om tussen 10.00 en 10.15 te verzamelen en dan te vertrekken als iedereen er is. Verwacht rond 10.15-10.20 :)
 
Dames, en Heren, Hij is af!
Alles is geregeld, de reis, het eten, Samengevat we kunnen LOS!

U allen tot Zaterdag +/- 10:00uur
 
Hoe staat 't met de weersverwachtingen van dit weekend? beetje mooi weer in de planning of wat:D?
 
hoeveel km ongeveer?

A grand total of : 365km :]

Als we om half 11 weg gaan, dan moet dat te doen zijn in 7 uur...

Hoe staat 't met de weersverwachtingen van dit weekend? beetje mooi weer in de planning of wat:D?

Bobster, het weer, geen idee... Voor nu ziet het er bewolkt/droog uit. Maar goed Nederland is zo wispelturig als het maar kan!
 
Ik denk trouwens dat ik vanaf Assen oid door knal naar m'n ouders, heb savonds nog plannen & anders ga ik dat niet redden:P

Wordt sws een mooie tocht!
 
Weersvoorspelling voor zaterdag:
Zaterdag wordt een dag met veel bewolking en regen.
Dit is van rtvnoord voor het noorden.

Hoop dat het beter wordt! Maar waarschijnlijk staat er morgen dat het zaterdag 25 graden en zonnig wordt, en dan overmorgen weer 18 graden met veel regen :+
 
Weersvoorspelling voor zaterdag:Dit is van rtvnoord voor het noorden.

Hoop dat het beter wordt! Maar waarschijnlijk staat er morgen dat het zaterdag 25 graden en zonnig wordt, en dan overmorgen weer 18 graden met veel regen :+

oh oh.. dat wordt het even aan zien... Zullen we zaterdag ochtend gewoon aanhouden en dan voor 10 uur laten weten wat we gaan doen?
 
Ruim voor 10 uur denk ik, mynameisbob zegt dat hij 50km moet rijden, dus hij zal wel +/- kwart over 9 vertrekken? Ik vertrek ook zoiets van huis om er (ruim) op tijd te zijn.
Dus uiterlijk 9 uur zaterdagochtend denk ik..

Maar als het vrijdagavond (morgen dus) al heel erg slecht lijkt, dan kunnen we het dan ook wel laten weten? Als het morgenavond nou erg twijfelachtig is, dan kunnen we het beslismoment verplaatsen naar zaterdag :)
 
Ruim voor 10 uur denk ik, mynameisbob zegt dat hij 50km moet rijden, dus hij zal wel +/- kwart over 9 vertrekken? Ik vertrek ook zoiets van huis om er (ruim) op tijd te zijn.
Dus uiterlijk 9 uur zaterdagochtend denk ik..

Maar als het vrijdagavond (morgen dus) al heel erg slecht lijkt, dan kunnen we het dan ook wel laten weten? Als het morgenavond nou erg twijfelachtig is, dan kunnen we het beslismoment verplaatsen naar zaterdag :)

Dat lijkt mij een uitstekend plan :)
 
Dus vanavond wordt er besloten of we wel of niet rijden?
ik heb namelijk niet echt zin in een nat pak...
 
zonet het weerbericht bekeken, meeste kans op regen in Noord / Noordwest Nederland
80% kans op neerslag , in het noorden zelfs stormachtige taferelen... een buitje hier en daar vind ik geen probleem, -Mooiweerrijder- maar aangezien we eigenlijk de helft van de route langs de noordelijke kust rijden.. ben ik bang dat we nat gaan worden..:P

Ik denk dus dat 't hem voor mij niet gaat worden morgen ): , tenzij het weer er morgen zo aanlokkelijk uitziet en me bedenk.
 
Goed, tijd om een beslissing te nemen...

Gezien het weer bericht van morgen, denk ik dat we het morgen maar afblazen. Echter is er nog wel de mogelijkheid dat wij met zijn allen nog kunnen gaan eten rond 18:00 in Westerbork.
Mocht iemand dit nog willen laat maar weten.

Alhoewel ik zelf denk dat wij de hele rit maar moeten verzetten naar een ander weekend.
Sorry! Maar safety first!
 
Tot hoe laat kan je het restaurant nog afzeggen?
Indien het einde van de middag wel goed is, zouden we daar nog heen kunnen!

Over de snelweg is het +/- 45 min rijden vanaf Sontplein en met snelwegen vermijden +/- een uur. Dus mochten we daar nog heen willen moeten we rond 5 uur uit Groningen vertrekken :o
 
Tot hoe laat kan je het restaurant nog afzeggen?
Indien het einde van de middag wel goed is, zouden we daar nog heen kunnen!

Over de snelweg is het +/- 45 min rijden vanaf Sontplein en met snelwegen vermijden +/- een uur. Dus mochten we daar nog heen willen moeten we rond 5 uur uit Groningen vertrekken :o

Afzeggen is zo snel mogelijk wel zo netjes denk ik.
Bel ze morgen vroeg wel even, en dan meld ik het hier wel. Just in case ;)
 
Ik wil het weer best afwachten morgenochtend en dan buienradar nog eens bekijken.
Morgenochtend 8uur maar een definitief besluit nemen?
Alleen eten hoeft van mij niet, dan tuf ik liever wat eerder naar huis om mijn ouders te verwelkomen na hun vakantie :)
 
*kijkt naar buienradar en denkt hard na...*
 
Volgens het weer bericht, krijgt Friesland het meeste regen te Verwerken. Maar dat pas rond de begin middag. Ik heb echt geen idee, wat we nu gaan doen. Persoonlijk denk ik: te veel onzekerheden omtrent het weer, dus een no go.

Wat denken jullie?
 
Terwijl hier in assen de zon schijnt...
Dilemma...
 
ach beetje regen is niet erg anders stoppen en wachten vlgs buienradar is het een bui die in een 3 kwartier overgetrokken is
ik zeg gewoon gaan we kunnen altijd nog terug !
 
Terug
Bovenaan Onderaan