MEGA Meeting 2004

Mega Meeting 2004

  • 9 Mei

    Stemmen: 223 86,4%
  • Vervallen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Vervallen

    Stemmen: 18 7,0%
  • Vervallen

    Stemmen: 4 1,6%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 3 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Status
Niet open voor verdere reacties.
HMM BEN IK DAN WEER DE LAATSTE DIE NAAR ZIJN NEST GAAT HAHAHAHA :Z :Z
EINDELIJK IS HET DE 9E EN HET GEKKENHUIS KAN GAAN BEGINNEN. *D :9
KHEB ER ZIN AN!!!!!!! :] :] :] :]

TOT ZOOOOOOOOOOO

en sorry voor de caps heb geen zin om ze nog weg te halen :+ :+ :+
 
de laatste???? dacht het niet!!!!!!!!! net Kill Bill 2 in Antwerpen gecheckt en over een aantal uren lekker 3 km naar de Mac knallen, dus dat is te overzien :)

OAT MAORN!!!!!!!!!!!! (of moet ik 'vandaag' zeggen ;) )
 
Goedemorgen allemaal.......voor een ieder een hele fijne dag toegewenst en rij aub voorzichtig. Laten we proberen om allemaal veilig aan te komen.


[me]Do. gaat zich nu doesjen en aankleden en nog wat verplichtingen vervullen en dan richting de A12 *D [/me]
 
OOK EEN GOEDE MORGEN.IK HEB ER ECHT SUPER VEEL ZIN IN EN HET IS MOOI DROOG WAT WIL JE NOG MEER!!!!!IK HOOP DAT HET EEN GEZELLIGE DAG WORD. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :
 
Goedesmorgens deze morgen,

Nu bezig de laatste hand te leggen aan de voorbereiding van de tocht naar Veenendaal (althans ik zit te internetten en Twixmans-Babe zet alles klaar hahaha).

Veilige rit toegwenst aan iedereen en laten we hopen dat iedereen heelhuids in Veenendaal aankomt en 's middags weer heelhuids thuiskomt.

Lets MegaMeet in Veenendaal shall we????
 
Ok dan...

Dan mag van mij Een slotje op het topic :P

En maar afwachten wie er als eerst een Mega Meeting 2004 de foto's topic start :+

Tot strax ...

Veel plezier, mooi weer, geen ongevallen en geen bekeuringen toegewenst...
 
[me]Do. heeft net even een mailtje verstuurd aan RTV Utrecht om te kijken of hun het wat vinden om dit te verslaan voor de regio.
[/me]



Geachte heer/mevrouw,

Vandaag om 13:30 uur zullen er bij de Macdonalds te Veenendaal zo'n 800 motoren verzamelen voor een Mega Meeting georganiseert door het gratis online motor magazine www.motor-freaks.nl en www.motor-forum.nl .Deze rit is misschien wel leuk voor u om te verslaan tijden het RTV Utrecht nieuws. Wij zullen verzamelen op verschillende plaatsen in Nederland waarvan ikzelf vertrek vanaf de verzamelplaats Texaco Bunnik aan de A12 om 10:00 uur. Vanaf deze verschillende vertrekplaatsen zullen we ons groeperen bij de Macdonalds te Veenendaal. Na het verzamelen zullen we rond de klok van 13:30 uur vertrekken in één lange stoet naar Amersfoort.

Mocht u dit een leuk gegeven vinden en er eventueel vragen over hebben kunt u contact met mij opnemen tot 09:30 uur op tel. nummer: 06-xxxxxxxx

met vriendelijke groet,
Do (maar dan in het eggie)


Wie weet word er nog iets mee gedaan.
 
Dames en heren...

ik hoor net van Phr3ak dat er controles staan op de a12 a28 en a7 t.h.v. Driebergen,Oldebroek en Marum.

Dus opgepast!

Enne tot straks allemaal!!!!!!!!!!! :]
 
Kben dr klaar voor, kben dr klaar voor, kben dr klaar voor!!!!
Zo dalijk ff tanken en dan naar de eerste meeting plek van vandaag.
Door naar Den Bosch en dan door naar Veenedaal.
Ben benieuwd vandaag.
We hebben dr zin in!!!!
Tot straksssssss.

Grt ie$je.
:]

Cya laters Lola ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan