Mega-Meeting 2005 poll: MEI welke datum?

welke datum meeting Mei?

  • 1 Mei

    Stemmen: 9 5,8%
  • 8 Mei (moederdag/hemelvaart)

    Stemmen: 95 61,3%
  • 15 Mei (pinksteren)

    Stemmen: 17 11,0%
  • 22 Mei

    Stemmen: 24 15,5%
  • Juni

    Stemmen: 3 1,9%
  • doperwt

    Stemmen: 3 1,9%
  • schroevedraaier

    Stemmen: 4 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    155
Status
Niet open voor verdere reacties.
damned, kreeg van het weekend te horen dat de hele maand mei is volgeboekt in mijn agenda.. "familie verplichtingen" :(
 
8 mei zijn wij er bij *D

het weekend daar op hebben we een guinnesbook poging met de v-max club en daar (moet) ik ook bij zijn en ik kan me helaas niet in 2-en delen,... en ik heb er al melding van gemaakt op onze clubsite zodat er veeeeeel v-maxxers komen,.. dat was verleden jaar ook wel kewl vond ik *D

wie opent het topic ?? het enigste wat die persoon volgens mij moet doen is de lijst bij houden,.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Veenendaal is veel te weinig ruimte B|

Waarom niet bij het circuit in Assen, das toch de echte plek voor motorrijders..?
Ja da's een plek voor motor poetsers, altijd staat daar het zelfde kliekje de hele middag te leuteren.
Geen mug op de motor en pak alleen maar poets en leder vet,dat is dus zondag naar het circuit toe doekje over de motor om de 2 a 3 muggen te vewijderen en de hele middag staan leuteren.
Dan vlug naar huis toe , ff doekje over de motor en op stal tot de volgende zondag, en maandag op het werk vertellen dat ze lekker hebben gereden :Z
Dus idd een goed idee om het daar te houden ja, scheeld ook meteen een pleuris eind rijden, en Assen is tenslotte de motor stad })
 
Ja da's een plek voor motor poetsers, altijd staat daar het zelfde kliekje de hele middag te leuteren.
Geen mug op de motor en pak alleen maar poets en leder vet,dat is dus zondag naar het circuit toe doekje over de motor om de 2 a 3 muggen te vewijderen en de hele middag staan leuteren.
Dan vlug naar huis toe , ff doekje over de motor en op stal tot de volgende zondag, en maandag op het werk vertellen dat ze lekker hebben gereden :Z
:Z niet mee eens, zijn er genoeg die daar afspreken om daarvandaan een mooie toertocht te gaan rijden. Of daar te eindigen na een toertochtje, dus hoe je hier bij komt :?
 
Lijkt me beter voor een hoop mensen om het in utrecht of in veenendaal te houden, vind persoonlijk assen te ver om een rondje te rijden.
 
:Z niet mee eens, zijn er genoeg die daar afspreken om daarvandaan een mooie toertocht te gaan rijden. Of daar te eindigen na een toertochtje, dus hoe je hier bij komt :?
:Z dat zal ook best wel ja, maar er zijn ook genoeg die de olie niet eens warm krijgen, tenzij ze de motor de hele dag in de zon zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan