Mega Meeting 7 mei 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ LL

vertel je de Mac wel ff dat er 4 a 500 hongerige motorrijders komen :?
 
[me]the_bladerunner en the_greeneye zijn er ook weer bij :Y [/me]




edit: afhankelijk van de komst van de kleine...
 
Laatst bewerkt:
Ben d'r ook maar weer bij dit jaar. Ennne die regenbuien maar niet meer bestellen! :W
 
@ LL

vertel je de Mac wel ff dat er 4 a 500 hongerige motorrijders komen :?


E-mail is al verstuurd ;)

Moet jij niet even met de gemeente in overleg ? :+

En chopperrijders die niet zwaaien moeten actief weggepest worden. :Y

Ik kom alleen kijken als het echt mooi weer is en ik niet per ongeluk een weekend in duitsland zit. :] :] :z

:W tot dan :W

Iedereen mag komen, dus ook de boze chopper meneertjes :)
 
Zal ook van de partij zijn met vriendin! :P Maar uhm, hebben we in Amersfoort niet een andere plaats om te verzamelen? Vorig jaar was er niet veel te doen :Z zeg maar met de blauwe erbij... Voorgaande jaren werden er tenminste nog wat kunstjes vertoond... :}
 
Zal ook van de partij zijn met vriendin! :P Maar uhm, hebben we in Amersfoort niet een andere plaats om te verzamelen? Vorig jaar was er niet veel te doen :Z zeg maar met de blauwe erbij... Voorgaande jaren werden er tenminste nog wat kunstjes vertoond... :}

Laten we wel wezen, de eerste mega meeting in het jaar is altijd in veenendaal bij de mac donalds, en dan met als traditie met ze allen richting amersfoort te verkassen, laten we dat even in ere houden, ook al zal het mischien er weer blauw zien van de politie, maar dan zal het idd net als vorig jaar gaan dat er geen klap gebeurt ;)

Vorig jaar hebben ze ook een blik met agentjes opengetrokken voor jan met de korte achternaam :)

Best wel grappig eigenlijk terwijl er helemaal niets gebeurt was ;)
 
Laten we wel wezen, de eerste mega meeting in het jaar is altijd in veenendaal bij de mac donalds, en dan met als traditie met ze allen richting amersfoort te verkassen, laten we dat even in ere houden, ook al zal het mischien er weer blauw zien van de politie, maar dan zal het idd net als vorig jaar gaan dat er geen klap gebeurt ;)

Vorig jaar hebben ze ook een blik met agentjes opengetrokken voor jan met de korte achternaam :)

Best wel grappig eigenlijk terwijl er helemaal niets gebeurt was ;)
Das waar, kvind het allemaal ok dat er in Veenendaal verzameld wordt en dan naar Amersfoort, maar kvond het vorig jaar een beetje....uhh....een dooie boel. Dus ik d8, mss dat we dat kunnen veranderen. (Maar ja, zolang ze hier ook gezellig meelezen :W )
 
Das waar, kvind het allemaal ok dat er in Veenendaal verzameld wordt en dan naar Amersfoort, maar kvond het vorig jaar een beetje....uhh....een dooie boel. Dus ik d8, mss dat we dat kunnen veranderen. (Maar ja, zolang ze hier ook gezellig meelezen :W )

We hebben het in 2005 2x gedaan die mega meeting, de eerste keer was idd wat flauwtjes, maar hey dat mag de pret niet drukken, als het wat verder in het jaar is (augustus ofzo) dan wordt het zekers nog wel een keertje gehouden net als het vorig jaar, en toen was het zeer zekers niet flauwtjes ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan