Mega Meeting 7 mei 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook graag mee 7 mei samen met twee vrienden.
Hoe geef ik ons op????we komen uit de buurt van Hengelo
dus komen bij de Tex. in Hengelo :W


in dit topic officieel aanmelden voor de MM, en volgens mij heb je dat met bovenstaande post al gedaan ;)

daarnaast is er in het WWD gedeelte een topic over MM vanuit Overijssel... daar kan je je nog een keer aanmelden...

zie je wel bij de Tex ;)
 
hmm, niet helemaal mee eens, het is best belangrijk dat iemand de boel een beetje in de gaten houdt, niet dat overal maar afval wordt neergegooid.

en neem nou de after party, wie maakt nu bekend waar die is?

:^

Maar goed, in de OP staat dat dus al.
Mag hopen dat net als voorgaande jaren iedereen zich netjes gedraagd :Y

En de after-party wordt pas in Amersfoort bekend gemaakt.
 
johoe, nog 1 week! en dan kan klats weer met de mede motorrijders lullen over motoren, vrouwen, motoren, Mac D, motoren, vrouwen, motoren ;)











































Had ik motoren al gezegt :+
 
Ik heb niet het hele topic gelezen maar als er nog voorijders nodig zijn om de mac in amersfoort te rijden en we pakken de snelweg net als anders wil ik wel voorop rijden hoor. ( ben waarschijnlijk toch de grootste motor :P :9~ *D :} hahah *O* )
 
Ik heb niet het hele topic gelezen maar als er nog voorijders nodig zijn om de mac in amersfoort te rijden en we pakken de snelweg net als anders wil ik wel voorop rijden hoor. ( ben waarschijnlijk toch de grootste motor :P :9~ *D :} hahah *O* )
rijden wij wel lekker uit de wind achter die gl lol _O- _O- _O- :W *O* *O*
 
Ja dat in ieder geval maar het wordt vast zo warm dat iedereen me spontaan gaat inhalen om verkoeling te zoeken hahahahahaha
 
Ik wil ook graag mee 7 mei samen met twee vrienden.
Hoe geef ik ons op????we komen uit de buurt van Hengelo
dus komen bij de Tex. in Hengelo :W

Ik heb je toegevoegd aan de deelnemerslijst. Je kan je eventueel nog aanmelden bij een subtopic zodat je met een kleine groep mee kan rijden naar Veenendaal. Deze substopics staan op de eerste bladzijde van dit topic
 
Denk dat ik ook wel even kom kijken als het een beetje weer is :)

Maar dan moet mijn meisje me wel even rijden in de GTC...8 mei gaat mijn gips er pas af |(
 
mischien een idee om een doosje met MF stickers mee te nemen (voor de modjes mischien?)

persoonlijk verbaasd het me altijd dat er zo weinig met sticker op de MM zijn... -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan