Mega Meeting: 8 mei 2005

Alternatieve Mega Meeting Locatie ?

  • Nee -> Veenendaal

    Stemmen: 94 82,5%
  • Ja -> Apeldoorn

    Stemmen: 20 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    114
Status
Niet open voor verdere reacties.
:] Ik ga ook zeker wel mee!!!!

Dit wordt voor mij de eerste keer met een groep, dus dat lijkt me echt heel gaaf!!!!! :]
 
Ik ben er ook. Had me al aangemeld op MM - overijssel maar zie me hier niet staan in de lijst.
 
Heb me ook aangemeld, maar ben naam nergens tegengekomen :? of toch maar eens die 8-) afdoen, kijkt wat beter :+
 
Knap hoor,

zo'n mega rit (meeting dan maar) organiseren. Ik ga ook zekers mee !! dus tot ziens op 8 mei allen. Ik vertrek vanuit amersfoort (en rij dan naar veenendaal en weer terug :) .

groet ptc-ace

ok, ok, rit = meeting, zo nu happy ? Enne, zou inderdaad niet best zijn om hierover hard feelings te krijgen. c ya

ptc-ace
 
Laatst bewerkt:
Knap hoor,

zo'n mega rit organiseren. Ik ga ook zekers mee !! dus tot ziens op 8 mei allen. Ik vertrek vanuit amersfoort (en rij dan naar veenendaal en weer terug :) .

groet ptc-ace

Het is een Meeting !! B|

[me]Phr3ak blijft zich er over verbazen dat sommige niet echt lezen kunnen ;)
[/me]


Dat er een heel klein kort ritje er aan vast zit, dat is op zich mooi mee genomen, maar niet echt de doelstelling van die dag, anders zou er wel iets op een kleinere schaal georganiseerd worden, aangezien het rijden met zulke grote groepen niet echt verantwoord is naar mijn mening :)

But what ever, no hard feelings dude 8-)
 
hey motorfreaken, ben ik ook welkom?
Uiteraard met mijn motortje

Foto=QFMVA3JZ
[edit].ik was al te laat voor je piccie..[/edit]

zal wel aan de vroege zondagochtend liggen..ben vast aan het wennen voor 8 mei :z :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan