(Mega) Meeting: met Poll!!

Wanneer weer MF Meeting??

  • 31 augustus

    Stemmen: 18 15,9%
  • 14 september

    Stemmen: 12 10,6%
  • 21 september

    Stemmen: 75 66,4%
  • 28 september

    Stemmen: 8 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    113

Don Yoshi

MF veteraan
14 mei 2003
1.617
0
Ergens( Mega meeting...wanneer weer??? ) in het Forum heb ik gelezen dat een mede forummer zicht afvraagd wanneer er weer een meeting zal zijn. Nou wil ik graag de volgende meeting gaan organiseren, alleen in m'n ukkie kom ik niet ver :+ , dus vraag ik me dus af wanneer jullie kunnen. Uiterraad na de vakantie dagen (eind augustus/ september)

Graag even de polltje invullen....Poll sluit trouwens op 8 augustus ;)

Ik weet niet of ik nou wel goed of niet heb aangepakt, maar het is iig een beginnetje ;)
Verzamelpunt is nog niet bekend (Wordt ergens midden Nederland).

Gr.

Don Yoshi

[Edit]

7 September is helaas van de kaart, aangezien dat de meeste van ons in Assen zit.
En aangezien dat 24 augustus een 25kw meeting plaatsvind, is 24 augustus ook van de baan.

[Edit]
 
Laatst bewerkt:
Goed van jullie dat jullie even zeg, want dan kan ik zelf ook niet. K*T |( |( |(

Even die datum verwijderen dan?

Poll aangepast!
 
Had gewoon op "poll wijzigen" geklikt, is dat ook goed of is dat hetzelfde als resetten?

Gelukkig zijn er nog niet zoveel stemmen ;)
Nope, dan worden alleen de tekstjes bij de poll-opties maar gewijzigd. De stemmen blijven staan. Ik heb de poll nu wel gereset.
 
Gezellig zo'n meeting! ik kom zoiezo maakt niet uit wanneer als ik tenminste mijn motor recht hou dit keer |(
 
Maybe een leuk idee om die meeting eens in het zuiden te houden? Komen er vast een hoop man die normaal niet zouden komen (like me ;) )
 
Yoho,

Liever niet op 24-8. Dan is er namelijk ook een 25kw meeting. Nou kunnen de grote mensen ons natuurlijk wel negeren, maar dat zou niet zo vriendelijk zijn. Wij 25kw-ers willen ook mee doen met de grote mensenclub ;)

Kan de meeting niet op zaterdag 13 september zijn?
 
Waarom nou altijd op zondag... dat is echt jammer vind ik.
Zijn het er dan echt zoveel die niet op zaterdag kunnen?
 
Maybe een leuk idee om die meeting eens in het zuiden te houden? Komen er vast een hoop man die normaal niet zouden komen (like me ;) )
Als je dat doet sluit je ziz al een heleboel mensen uit die meer naar het noorden vandaan komen. De bedoeling van een mega meeting is dat er zoveel mogelijk mensen komen. Dus, logischerwijs, hou je die zo veel mogelijk in het midden van het land, lijkt me.
 
Als je dat doet sluit je ziz al een heleboel mensen uit die meer naar het noorden vandaan komen. De bedoeling van een mega meeting is dat er zoveel mogelijk mensen komen. Dus, logischerwijs, hou je die zo veel mogelijk in het midden van het land, lijkt me.

:^ ;)
 
Als je dat doet sluit je ziz al een heleboel mensen uit die meer naar het noorden vandaan komen. De bedoeling van een mega meeting is dat er zoveel mogelijk mensen komen. Dus, logischerwijs, hou je die zo veel mogelijk in het midden van het land, lijkt me.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.. ;)

Op dinsdag 22 juli 2003 13:55 schreef Skuzi 550 het volgende:
Yoho,

Liever niet op 24-8. Dan is er namelijk ook een 25kw meeting. Nou kunnen de grote mensen ons natuurlijk wel negeren, maar dat zou niet zo vriendelijk zijn. Wij 25kw-ers willen ook mee doen met de grote mensenclub ;)

Kan de meeting niet op zaterdag 13 september zijn?

En ik kijk Orpheus weer heeeeeeeellll Lief aan ;) of hij dat voor mij kan resetten en wijzigen. :} :}
 
Als je dat doet sluit je ziz al een heleboel mensen uit die meer naar het noorden vandaan komen. De bedoeling van een mega meeting is dat er zoveel mogelijk mensen komen. Dus, logischerwijs, hou je die zo veel mogelijk in het midden van het land, lijkt me.

Het was te proberen natuurlijk..... :+
Uiteraard snap ik dat het in het midden van het land ergens zal zijn. Maar misschien kunnen we daarna dan ff de mergelland route afraggen zoals al geopperd werd :9
 
Op dinsdag 22 juli 2003 14:03 schreef Don Yoshi het volgende:Ik had het niet beter kunnen verwoorden.. ;)En ik kijk Orpheus weer heeeeeeeellll Lief aan ;) of hij dat voor mij kan resetten en wijzigen. :} :}
Hoe wil je'm hebben? ;)
 
Als je dat doet sluit je ziz al een heleboel mensen uit die meer naar het noorden vandaan komen. De bedoeling van een mega meeting is dat er zoveel mogelijk mensen komen. Dus, logischerwijs, hou je die zo veel mogelijk in het midden van het land, lijkt me.
Als je ons (Belgen) mee rekent, dan ligt het zuiden in het midden 8-)

Ik wil wel eens naar een mega meeting komen en wil er gerust wat km's voor rijden. Als ik verlof kan krijgen op de bewuste dag natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Zeg...wanneer kenne we eens echt stemmen....lijkt wel een verkiezing in een of ander oliebollen land...de kandidaten lijst is zeg maar dynamisch :+

Maare....om inderdaad zentraal in het land te meeten, dus het aangenaam houden voor Fries en Gruniger, maar ook de Limburger (Vlaams/Nederlands) en de Brabander (Vlaams/Nederlands) Wat dachten we van een lokatie in regio 's-Hertogenbosch...misschien nog wat meer omhoog..Tiel ofzo...
(vin zowiezo dat men niet moet zeuren...de Ring ligt ook een pokke end van 't noorden....en daar gaan ze wel heen... *D )
Datum...ach...eind augustus/begin september...passen we wel in... :z

[Edit]
Btw 21 sept gestemd
[/Edit]
 
Laatst bewerkt:
Tis nog zover weg dat ik alle datums wel kan :) SO COUNT ME IN :+

Lijkt me weer lache mega meeting, eens kijken of we het record van 330 (was het?) motoren kunnen verbreken *D

Natuurlijk wel op een plek afspreken waar veel parkeergelegenheid is dan heh!
 
Terug
Bovenaan Onderaan