(Mega) Meeting: met Poll!!

Wanneer weer MF Meeting??

  • 31 augustus

    Stemmen: 18 15,9%
  • 14 september

    Stemmen: 12 10,6%
  • 21 september

    Stemmen: 75 66,4%
  • 28 september

    Stemmen: 8 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    113
Burger King rules, maar is gelijk wel een hele verandering voor de meeste MF-ers. Voor mij geld: plan het maar, als het uitkomt ben ik er wel bij.
 
21ste lijkt me toppie, dan rij ik tenminste weer, was al ff bang dak deze meeting weer zou missen, maarre, het liefst, en ik weet niet voor wie dit nog meer geld (polletje?) zou ik gewoon ergens naar een parking rijden en daar de hele middag staan kleppen met anderen, ik kom al 1,5 uur rijden ernaartoe, dus rijden hoeft van mij nie zo nodig eerlijk gezegd.Sta liever ff iedereen de hand te schudden en een praatje te maken. 8-)
 
Kost best wel veel tijd DON om een MEGA-TREFFEN te organiseren!
Nog geen spijt van? ;)

Nee, (nog) niet.... :+
En trouwen, tijd heb ik zat, als het echt zoveel tijd kost, ga ik wel minder tijd door brengen achter de XboX of PS2 ;) , dan hou ik zee'en van tijd over :)
Op woensdag 30 juli 2003 14:48 schreef puck´sshadow het volgende:
maar als het niet om tien :z uur start ofzo dan is dat wel te doen!

10 uur 's ochtend? Nah, lig ik nog op 1 oor... :z :z

Op woensdag 30 juli 2003 15:09 schreef Kaasszje het volgende:
kfc is bah

Het is iig beter dan Burger King :X :9
 
Ik ben er ook zeker bij!! *D

Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik de enorme stoet zelf kan aanvullen......
mocht dat O-) op 4 aug nu niet op mijn schouder mee :] dan ben ik er sowieso,
alleen dan achterop bij Vinchante.

Ik ga nu even stemmen.
 
Humm.. in September ben ik op vakantie, maar anders ben ik ook mee !!

Het gebakkelei (goede kans dat de spelling van dit woord te wensen overlaat..) over de locatie maakt me qua afstanden eigenlijk niet zoveel uit.. hoe groot is dit kikkerlandje nou helemaal tenslotte ?! :?

Maar ze moeten er natuurlijk wel koffie hebben.. :P
 
Jammer, maar helaas... Als de groep te groot wordt gaat het rijden (vooral binnen bebouwde kom) te langzaam. Niet dat ik daar iets op tegen heb, maar mijn luchtgekoelde Ducje wel ;( ... Krijg tie weer last van warmlopers enzow... :(
 
Jammer, maar helaas... Als de groep te groot wordt gaat het rijden (vooral binnen bebouwde kom) te langzaam. Niet dat ik daar iets op tegen heb, maar mijn luchtgekoelde Ducje wel ;( ... Krijg tie weer last van warmlopers enzow... :(

Nou, denk niet dat we met zo'n allen even een dagje gaan rijden in de BBK. Zal hooguit wel eventje doorheen jassen, maar denk maar niet dat iedereen netjes aan de max snelheid houd :X O-)
 
Op maandag 28 juli 2003 09:30 schreef FragDaddy het volgende:
het is misschien een idee om te gaan onderverdelen in verschillende activiteiten.

zo zijn er:
-de mensen die willen gaan knallen in duitsland: over de A12 in een keer ernaartoe
-mensen die supersportief over dijkjes willen rammen: Lekdijk is vlakbij
-mensen die klaverblad willen rijden: hoevelaken ligt in de buurt
-mensen die een toertoch willen doen: (ook weer onder te verdelen in snelheid)heuvelrugroute ken ik
-mensen die willen (kijken bij) stuntrijden:heb eens gehoord dat er wat stunter om en nabij amersfoort actief zijn
-etc etc.

Amersfoort lijkt me dus een prima lokatie, mischien is Utrecht nog wat beter *D
Heel goed plan! Ik ken de gehele, ja de HELE heveulrugroute! (voor degene die deelgenomen hebben aan de beginnerstour... ;) ) Dus die kan ik eventueel wel leiden maar dat gaat een beetje moeilijk als er 100+ motoren meedoen
 
Ach dan vallen we in ieder geval wel op en worden we niet door de automobilisten over het hoofd gezien. :+
 
T begint alweer te kriebelen bij me

Ik wil er dolgraag bij zijn mensen.. dus we denken eraan om iig wel op de Meetings plaats te komen en daar alles en iedereeen weer te zien

Dan kunnen we afspreken met een kleine groep om na t toeren ff wat anders te kunnen doen afhankelijk van de temperatuur

:X Ik mag lijden dat t weer smoor heet word die dag

Ps waarschuw de desbetreffende Mac of BurgerK even ivm met aanvoer ijsklonten.

Anders zitten we zo vlug zonder en das nie zo leuk he ?? ik bedoel ijsklontjes voor in je drinken he :9~ :X :X
 
Sorry... ´k heb niet het hele topic gelezen, maar is er al een definitieve datum bekend?

Ga uiteraard wel m´n best doen om te komen...
 
Correcto mundo (ofzo). En helaas zal Risa achterop moeten of mazzel hebben met de herkansingsdatum, want ze was helaas gezakt afgelopen 4 aug.... ;(

BALEN :(

Op dinsdag 05 augustus 2003 23:05 schreef Biker-Lady het volgende:Go Sjefske Go Sjefske...waarschijnlijk wordt t de 21ste van september :)

Dat denk ik ook wel ja........
 
Terug
Bovenaan Onderaan