mega meeting vanuit apeldoorn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeronimerel & Missie gaan ook wel mee. :Y

Weet alleen niet of ik naar WB kom,
Is me eigenlijk een beetje te ver om.

Ik laat het wel weten Wouter :Y

hmmmmm........ Missie gaat uit zaterdag dus denk dat ik mijn slaapje
wel nodig heb zondagochtend!
:z :z :z :z :z

dus....

laten we idd direkt naar Veenendaal gaan, heb ik toch een uurtje extra!! *O* *O* *O*
 
wat er in een dag niet kan veranderen hè LuZ?????

wie weet zondag!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
ze kan beter haar arm gewoon rust gunnen, zometeen, komt ze halverwege weer met pijn te staan :Y
dat zou ik toch niet graag willen dat dat met haar gebeurt :N

het seizoen is nu toch al zo goed als afgelopen, kan ze beter even goed overwinteren, en dan het volgend seizoen voor zichtig proberen :9
das iig mijn dokter soes advies 8-)
 
ze kan beter haar arm gewoon rust gunnen, zometeen, komt ze halverwege weer met pijn te staan :Y
dat zou ik toch niet graag willen dat dat met haar gebeurt :N

het seizoen is nu toch al zo goed als afgelopen, kan ze beter even goed overwinteren, en dan het volgend seizoen voor zichtig proberen :9
das iig mijn dokter soes advies 8-)


pfffffffffffff..... wat een wijze woorden zeg!!!

jij hebt zeker vakantie?? blijkbaar ben jij helemaal
uitgerust! je baas zou willen dat je altijd
zo verstandig praatte!





:+
 
pfffffffffffff..... wat een wijze woorden zeg!!!

jij hebt zeker vakantie?? blijkbaar ben jij helemaal
uitgerust! je baas zou willen dat je altijd
zo verstandig praatte!





:+
heb wel vaker wijze woorden hoor :Y

en op mn werk.....

daar ben je gewoon een lulletje die zn bek moet houden, en moet sleutelen B|
ze nemen daar toch niets van ons aan, maar kan er nu weer uitgerust tegenaan :Y
 
schopperdeschop
schop.gif
 
oja, ik rij ook mee zondag :Y heb de motor al gereserveerd morgenochtend even ophalen *O*

en`nog iets... ik had taart beloofd, alleen zit ik nog even met wanneer ik jullie die voor ga schotelen.. ik kan de taart mee nemen zodat iedereen voor vertrek nog een stuk taart naar binnen kan schuiven maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet zo kunnen waarderen op de vroege ochtend, dus optie 2: NA de megameeting bij tinus en linnes nog even stukkie taart en bakkie pleur doen? *O*
roept u maar wat jullie een beter plan vinden..
 
oja, ik rij ook mee zondag :Y heb de motor al gereserveerd morgenochtend even ophalen *O*

en`nog iets... ik had taart beloofd, alleen zit ik nog even met wanneer ik jullie die voor ga schotelen.. ik kan de taart mee nemen zodat iedereen voor vertrek nog een stuk taart naar binnen kan schuiven maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet zo kunnen waarderen op de vroege ochtend, dus optie 2: NA de megameeting bij tinus en linnes nog even stukkie taart en bakkie pleur doen? *O*
roept u maar wat jullie een beter plan vinden..
we zien wel hans :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan