* Mega Meeting vanuit Brabant (Den Bosch) *

Uhm snel vraagje: GVDMME HEB EEN SCHROEF IN MEN BAND.....zit er recht in op t loopvlak, met de kop precies gelijk met de band.......is dit verantwoord om morgen gewoon mee te rijden(400 km)? springt dat ding der niet uit(normaal gesproken??)

alle advies/ervaringen welkom...


|(



ach.verantwoord..das voor een ieder een ander verhaal....Ik heb heel mijn band opgereden met 2 schroeven erin..liep wel heeeel langzaam leeg...maar af en toe opppompen ...(na 1 dagje rijden) :Y
 
Mogguh allemaal :W :W

Wij komen er ook aan :Y

Overigens; wij komen wel naar de Lucht maar rijden daar vandaan binnendoor naar Veenendaal, is een stuk leuker dan over de snelweg *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Wij rijden ook zo aan; 1x Mille
1x Zzr 600
1,5x Rewaco trike

Als we over de snelweg rijden willen we evt wel voor rijden ivm trike.
(achterop wordt het hardtste gereden)

Tot zo :] :] :]
 
;( gisteravond, met advies van een meer ervaren motorrijder ;) , besloten om men motor te laten staan, HELAAS :N ......

Bij de eerste aanraking van de schroef, liep er al lucht langs, dit was dus totaal onverantwoord om mee te gaan rijden.....Band wordt als het meezit dalijk al gemaakt en anders vervangen....maar dit is helaas te laat om na de mm te gaan......
 
Onwijs druk ja en ster, nog bedankt voor de binnendoorroute. Volgens mij is iedereen zo gereden en het reed echt lekker. Ik hoop alleen wel dat iedereen die flitsers heeft gezien (2 van Den Bosch naar Veenendaal: 1x snelweg, 1x 80km).


Ik hoop dat je toen getoeterd hebt
 
ik ben jullie wel voorbij gereden toen jullie stonden te wachten bij de lucht.. wij gingen met een groepje van 3 naar de dom in utrecht
 
Terug
Bovenaan Onderaan