* Mega Meeting vanuit Brabant (Den Bosch) *

Okay *O* *O* weer een paar aanmeldingen.... Crashdummy + kleine delegatie esmc (waarschijnlijk), Subby + broer, Roelibaldi, Hellraiser en RFX900PAUL.... *O*

Vriendin van *Lucky13* en Dallie & Miss Nitro: jammer -O-

@T.R.Roadkill: we hebben nog geen voorrijder, dus be my guest....

Tot zondag :Y
 
Laatst bewerkt:
Leuk :Y kun je als bij de vorige meeting bij vertrek staan filmen om te tellen hoeveel motoren ermee deden :) zou wel leuk zijn :}

Ik zie wel, ik ga iig geen rare fratsen uithalen omdat er toevallig een camera op mijn motor zit. Ik rij gewoon mee en druk zo nu en dan de opneem knop in en misschien dat ik me soms laat afzakken en dan jullie film tijdens inhalen ofzo...

:X ik heb 6 bandjes :X
 
Ik zie wel, ik ga iig geen rare fratsen uithalen omdat er toevallig een camera op mijn motor zit. Ik rij gewoon mee en druk zo nu en dan de opneem knop in en misschien dat ik me soms laat afzakken en dan jullie film tijdens inhalen ofzo...

:X ik heb 6 bandjes :X

Kan je wel veel burnouts maken :P
 
Hoop voor jouw dat hij geen GSX R750(nieuw model) heeft, because thats no competition for you. Dynomite power en in 2.6 sec aan de 100 ...............
Greetz Paul
Heeft ie niet, hij heeft een 25 KW Speed Four als ik me niet vergis, dus ik moet m wel voor kunnen blijven :)
 
Laatst bewerkt:
Wordt lekker druk zondag zeg! Zal mijn fiets zaterdag nog maar eens een beetje bijpoetsen op de plaatsen waar dat nog niet gedaan is.
 
maar
Heeft ie niet, hij heeft een 25 KW Speed Four als ik me niet vergis, dus ik moet m wel voor kunnen blijven :)
Nja 25kw is hij bijna (is wel begrenst maar niet helemaal goed O-) ) zie uitdraai in 5e versnelling:
full

das dus achterwiel PK's,krukas is dat iets van 52 en volgens mijn dealer moet hij zonder begrenzing makkelijk 90 achterwiel pk's halen 8-)

Zou wel bijlange nog niet genoeg zijn om een mille bij te houden maar trekt wel leuk :Y
 
Laatst bewerkt:
maarNja 25kw is hij bijna (is wel begrenst maar niet helemaal goed O-) ) zie uitdraai in 5e versnelling:
(Afbeelding)
das dus achterwiel PK's,krukas is dat iets van 52 en volgens mijn dealer moet hij zonder begrenzing makkelijk 90 achterwiel pk's halen 8-)

Zou wel bijlange nog niet genoeg zijn om een mille bij te houden maar trekt wel leuk :Y

Bij mij is de 25Kw er nu een paar maandjes uit, maar ik merk niet zo heel veel verschil, alleen het dode punt bij de 120 is weg en misschien dat hij iets sneller optrekt. Maar ik heb altijd het idee gehad dat mijn CBR niet helemaal goed begrenst was.
 
Bij mij is de 25Kw er nu een paar maandjes uit, maar ik merk niet zo heel veel verschil, alleen het dode punt bij de 120 is weg en misschien dat hij iets sneller optrekt. Maar ik heb altijd het idee gehad dat mijn CBR niet helemaal goed begrenst was.
Voor mijn gevoel sleurt mijne nu ook al enorm in de 1ste 3 versnellingen :Y
Is pas in de hogere versnellingen dat ik voel dat ik power tekort kom
(maar hij is iig snel genoeg om 120 te cruisen op de snelweg O-) )

Mijn dealer wil wel niet de begrenzing er helemaal uithalen -O- (verantwoordelijkheid enz)
Maar binnen 1 jaar en 7 maanden verdubbelen mijn Pk's *O*
 
Bij mij is de 25Kw er nu een paar maandjes uit, maar ik merk niet zo heel veel verschil, alleen het dode punt bij de 120 is weg en misschien dat hij iets sneller optrekt. Maar ik heb altijd het idee gehad dat mijn CBR niet helemaal goed begrenst was.

eeeehhhh gas geven helpt
_O- _O- _O- _O- _O-

;)

Veul plezier op de MFMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Morgenochtend heb ik mezelf vrij gegeven om wat te gaan rijden in Brabant.
Iemand zin om mee te gaan.?
Stel maar eens wat voor
 
Even doorgeven dat ik toch niet via Den Bosch kom zondag... Ik heb waarschijnlijk 2 MF-vrienden gevonden (1 zeker) die ook meekomen en wij komen rechtstreeks naar Veenendaal :]

See you there!! *D
 
Omdat ik tegenwoordig niet meer in Roosendaal, maar in Tilburg woon, kom ik a.s. zondagmorgen dus naar de Mac in Goirle.
Jullie horen me wel komen.... :]
Tot dan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan