Mega meeting vanuit Breda

Status
Niet open voor verdere reacties.

KawaBart.

Die hard MF'er
4 apr 2004
274
1
Etten-Leur
Dit topic heb ik nergens voorbij zien komen, en ben toch wel nieuwsgierig wie er in Breda starten zondag.
En of dat er wel een afgesproken plaats is? :?

Zelf kom ik uit Etten-Leur, maar wil naar Breda komen om te vertrekken :]
 
ff in topic den bosch kijken ;)

daar hebben we afgesproken om vanuit ettenleur via breda en waalwijk naar den bosch te rijden ;)
 
Dus: Of om 8:15 bij de Esso in Etten-Leur
Of om half negen bij de Mac in Breda (bij de praxis)

Denk dat ik bij de esso wacht :]
 
Dus: Of om 8:15 bij de Esso in Etten-Leur
Of om half negen bij de Mac in Breda (bij de praxis)

Denk dat ik bij de esso wacht :]

Uhhh... maar we komen niet meer langs de Esso in Etten-Leur hoor als we zijn vertrokken bij de Mac in Breda. Dat is precies de andere kant op :?

Ik vertek iig ook vanuit de Mac in Breda (haagse beemden, naast de praxis, de BMW dealert, landrover dealert, etc...)
 
Uhhh... maar we komen niet meer langs de Esso in Etten-Leur hoor als we zijn vertrokken bij de Mac in Breda. Dat is precies de andere kant op :?

Ik vertek iig ook vanuit de Mac in Breda (haagse beemden, naast de praxis, de BMW dealert, landrover dealert, etc...)
hoe laat staan jullie daar?

enne.. sorry vic! O-)
 
Dat zou erg :] zijn ,ik zal er dan zeker staan (bij de bromtol mac) kan ik toch weer een 1/2 uurtje langer blijven liggen :}


uhhh... we moeten geloof ik om 9:15 in Waalwijk zijn... dus uitslapen zit er niet bij ;) ... als wij om 9u vertrekken uit breda halen we waalwijk maar net om 9:15 als we jullie ook nog moeten ophalen. (lees: dat halen we nooit om 9:15 maar dat zien we dan wel ;) )
 
We rijden geloof ik om 9u weg bij de Haagse Beemden Mac! Dus ben optijd aanwezig ;)

PS: Hebben jullie bezwaar om de oosterhout posse op te halen bij de Mac in Oosterhout (bij de bromtol)?

Dat klinkt mij nog beter in de oren dan eerst naar Breda om dan vervolgens weer precies langs waar je begonnen bent te komen.

Volgens mij kan je dan beter bij de BP aan de A59 afspreken... kan je tenminste meteen doorrijden (parkeerterrein is groot zat daar)
 
Dat zou erg :] zijn ,ik zal er dan zeker staan (bij de bromtol mac) kan ik toch weer een 1/2 uurtje langer blijven liggen :}

is dat daar naast het AC restaurant langs de A27? Dan gaan we lekker vanaf Mc Steenakker over de noordelijke rondweg (pas op voor flitsers!!) naar de A27, oosterhout er ff vanaf, zooi oppikken en dan de A27 weer op en door naar waalwijk.
 
is dat daar naast het AC restaurant langs de A27? Dan gaan we lekker vanaf Mc Steenakker over de noordelijke rondweg (pas op voor flitsers!!) naar de A27, oosterhout er ff vanaf, zooi oppikken en dan de A27 weer op en door naar waalwijk.
Nee, de mac bij de bromtol is die bij Van Meel motoren tegenover.

Je zou vanaf de mac breda de A16 kunnen pakken, bij zonzeel naar de A59 en dan naar de MAC of, zoals Oranja_cat voorstelt de BP aan de A59 thv Oosterhout. Deze kunnen we dan blijven volgen tot Waalwijk.

Optie twee is binnendoor door Breda, de A27 op en dan moeten we bij de andere MAC (bij het AC) afspreken.

Route via A16 lijkt mij sneller.
 
Zou voor mij ook beter zijn (makkelijker dan :P ).
Gewoon bij dat tankstation kan je gelijk weer invoegen
er is daar geen op en af rit naar de mac (stom eigenlijk).
 
Bromtol is de mac bijd e maasroute.. is beetje onhandig want als je al de a27 langs oosterhout naar de maasroute neemt is waalwijk bijafslag hooipolder ten oosten van je en die mac ten westen. Kun je beter bij de mac in oosterhout of desnoods bij de carpoolplaats afslag dongen afspreken.
 
Uhhh... maar we komen niet meer langs de Esso in Etten-Leur hoor als we zijn vertrokken bij de Mac in Breda. Dat is precies de andere kant op :?

Ik vertek iig ook vanuit de Mac in Breda (haagse beemden, naast de praxis, de BMW dealert, landrover dealert, etc...)


Hmm.. Dan maar Breda he.. Bij de mac....... *D
 
Mac Steenakker naar BP A59 is het snelste via de A16 -> A59. +-12 minuten

Mac Steenakker naar Mac AC is +-16 minuten (als de verkeerslichten niet tegen zitten)

Bron: anwb route planner.

Vanaf de BP zitten we ook sneller bij knpt Hooipolder volgens mij.

Dus de snelste route van Breda naar O'hout:
full
 
Bromtol is de mac bijd e maasroute.. is beetje onhandig want als je al de a27 langs oosterhout naar de maasroute neemt is waalwijk bijafslag hooipolder ten oosten van je en die mac ten westen. Kun je beter bij de mac in oosterhout of desnoods bij de carpoolplaats afslag dongen afspreken.

Dat klopt, maar zoals Mototfreak al zegt is het veel handiger om vanaf Mac/Steenakker/Breda de A16 op te schieten en dan via de A59 (Maasroute) richting waalwijk (=rechtdoor en onder de A27 door en langs de BP bij Van Meel ;) )

@Motorfreak: Hoeistie??
 
Dat klopt, maar zoals Mototfreak al zegt is het veel handiger om vanaf Mac/Steenakker/Breda de A16 op te schieten en dan via de A59 (Maasroute) richting waalwijk (=rechtdoor en onder de A27 door en langs de BP bij Van Meel ;) )

@Motorfreak: Hoeistie??
Goed en slecht. Goed in z'n algemeenheid, slecht qua weer :r :r :r . Dat moet echt snel beter worden.

En met jou, al van je steentjes af? Zie je nooit meer op de sportschool, heb je het opgegeven?
 
Goed en slecht. Goed in z'n algemeenheid, slecht qua weer :r :r :r . Dat moet echt snel beter worden.

En met jou, al van je steentjes af? Zie je nooit meer op de sportschool, heb je het opgegeven?

Van de steentjes af :) (nog niet zo heel lang trouwens B| ) en had daarna meteen een (geplande) verbouwing dus heb even misbruik gemaakt van m'n afmelding. Denk dat ik volgende week maar weer is ff ga opstarten (is wel nodig O-) )

iig tot zondag!
 
Van de steentjes af :) (nog niet zo heel lang trouwens B| ) en had daarna meteen een (geplande) verbouwing dus heb even misbruik gemaakt van m'n afmelding. Denk dat ik volgende week maar weer is ff ga opstarten (is wel nodig O-) )

iig tot zondag!
Ach, jij zit toch gewoon in hetzelfde schuitje al ik: wij hoeven niet hard te sporten, gewoon een beetje bijhouden o-)

Tot zondag (als het weer goed is, ben een watje 8-) )
 
Mac Steenakker naar BP A59 is het snelste via de A16 -> A59. +-12 minuten

Mac Steenakker naar Mac AC is +-16 minuten (als de verkeerslichten niet tegen zitten)

Bron: anwb route planner.

Vanaf de BP zitten we ook sneller bij knpt Hooipolder volgens mij.

Dus de snelste route van Breda naar O'hout:
(Afbeelding)


ok, ik ben overtuigd :P
We rijden over de A16 naar O'hout, ff de rest oppikken, door naar waalwijk, nog wat meuk oppikken en door naar de lucht, alwaar wij allen tesamen komen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan