Mega Meeting vanuit Flevoland & Harderwijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij verzamelen met een man of 6 uit Ermelo om 9.45 uur bij het weitje tegenover de schout van Ermel.
Als jullie daar langs komen dan kunnen we zo aansluiten
 
Wij verzamelen met een man of 6 uit Ermelo om 9.45 uur bij het weitje tegenover de schout van Ermel.
Als jullie daar langs komen dan kunnen we zo aansluiten
:o
Wonen er zoveel MF'ers in Ermelo dan :?

Motor Lies en ik zijn er nog niet helemaal uit hoe laat we vertrekken. Wil beetje op tijd aanwezig zijn om foto's te kunnen maken ;)
 
Wij verzamelen met een man of 6 uit Ermelo om 9.45 uur bij het weitje tegenover de schout van Ermel.
Als jullie daar langs komen dan kunnen we zo aansluiten

staat genoteerd
zodra wij in hwijk compleet zijn zullen wij richting ermelo :]
dus als iedereen goed optijd is, kan dit al voor 10uur zijn als we uit hwijk vertrekken
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook!! vanaf almere

betere roete dit keer
vorige keer pikt we amersfoort ook mee. daarna was het alleen maar snelweg knallen! werkt niet echt met een groep.
 
:o
Wonen er zoveel MF'ers in Ermelo dan :?

Motor Lies en ik zijn er nog niet helemaal uit hoe laat we vertrekken. Wil beetje op tijd aanwezig zijn om foto's te kunnen maken ;)


dan moet je maar een beetje optijd gaan zodat je een leuke foto van mij en mijn motor kan maken..

het wordt namelijk mijn 4e jaar mm maar mijn eerste op eigen motor *O* en ook eerste jaar dat ik mijn A heb _O-
 
De Ermeloers willen anders wel voorop rijden hoor.
Normale snelheid of iets harder?


ik denk dat je de redelijke normale snelheid moet gaan rijden omdat je zo wie zo met een aardige groep rijd..

het gaat er om dat je lekker aan het :] bent..
we hoeven geen trein te halen of zo
 
Enne.. wie-o-wie gaat er nou uiteindelijk voorrijden? O-)

ik wil best vooroprijden hoor

ik weet alleen de route die bij barneveld even de snelweg op gaat.
dus dat is dan wel even een klein stukkie snelweg.

als daar geen problemen mee zijn dan wil ik best met een tempotje van rond de 10-20 km/h te hard voorop rijden
 
Laatst bewerkt:
ik wil best vooroprijden hoor

ik weet alleen de route die bij barneveld even de snelweg op gaat.
dus dat is dan wel even een klein stukkie snelweg.

als daar geen problemen mee zijn dan wil ik best met een tempotje van rond de 10-20 km/h te hard voorop rijden
Dus bij de tweede afrit er weer vanaf en bij de rotonde rechtdoor richting Renswoude? Of vanaf B'veld helemaal over de snelweg?

Zou in ieder geval op de A12 een ietsie uitkijken met licht illegale tot zwaar illegale snelheden. Er zijn vaker snelheidscontroles geweest rond de MegaMeeting ;)
 
vanaf harderwijk naar baneveld is het veel rotondes en binnen door wegen dus echt planken gaat niet of je wil de groep gouw kwijt zijn natuurlijk dan kan alles.

10 a 20 harder is best mooi toch kunnen achterblijvers ook weer makenlijker bij komen.
 
Dus bij de tweede afrit er weer vanaf en bij de rotonde rechtdoor richting Renswoude? Of vanaf B'veld helemaal over de snelweg?

Zou in ieder geval op de A12 een ietsie uitkijken met licht illegale tot zwaar illegale snelheden. Er zijn vaker snelheidscontroles geweest rond de MegaMeeting ;)

ik ga dan bij barneveld de snel weg op, en dan inderdaad de 2e afslag er af, en dan binnendoor naar venendaal.

ja ik weet van de snelheden, de snelweg gan we dan ook gewoon rustig doen. (130?)

vanaf harderwijk naar baneveld is het veel rotondes en binnen door wegen dus echt planken gaat niet of je wil de groep gouw kwijt zijn natuurlijk dan kan alles.

10 a 20 harder is best mooi toch kunnen achterblijvers ook weer makenlijker bij komen.

dat bedoel ik.
 
Dus even na tienen in Ermelo tegenover het Weitje?
Wij sluiten aan en volgen wel, zal met een man of 10 zijn, denk ik.
 
Als er vooraan 120 gereden wordt, dan wordt er achteraan veel harder gereden om de boel bij te houden. Gebeurd vaak door stoplichten, overig verkeer etc. Dus gewoon normaal rijden. Als je wilt knallen kun je beter in je eentje gaan.
 
Ik zou eerst op mn zelf gaan met een groepje, maar wegens wat probleempjes is het nog niet zeker of iedereen meegaat... ik wil me dus OVB aanmelden in Harderwijk + nog iemand...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan