Mega Meeting vanuit Flevoland & Harderwijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Motor Lies en ik op eigen gelegenheid naar Veenendaal rijden. We gaan waarschijnlijk ietsie eerder ;)

Zijn we lui en willen we wat langer slapen morgenochtend dan sluiten we in Ermelo aan :Y

Hoe dan ook, het gaat weer een gezellige MM worden!

Veel plezier allemaal :]
 
ik heb er zin an. zal ffies een cameraatje mee nemen proberen zo veel mogelijk plaatjes te schieten. tot morge allemaal.
 
Hoe zouden jullie het vinden als minimaal 2 hooguit 3 personen jullie gingen vergezellen?

We komen uit Nunspeet en zorgen op tijd te zijn bij de Shell in Harderwijk..

Betreffende een '99 ZXR 400 25kw en een Bandit 600s..
 
Laatst bewerkt:
Nunspeet versterken is altijd goed! Ik kom ook uit Nunspeet met nog iemand...

Uhm Marthijn of niet :+ Dennis hier ;)
 
Laatst bewerkt:
Zit nog te twijfelen om over de snelweg te gaan, ik moet ook nog tanken, dus op zich komt dat wel goed uit... we kunnen rond 9.40 afspreken bij de Gulf ja...
 
Weet iedereen waar

"10:00 vertrekken uit Harderwijk shell (2e stoplicht rechts vanuit de polder)" is? :?

Ikke niet nl..... B|
 
Vast wel eens in Harderwijk geweest toch?? Als je vanaf de rotonde komt uit Lelystad/Zeewolde ga je onder het aquaduct door, krijg je stoplichten als je richting de A28 gaat. Nou bij de 2e stoplichten ga je rechts en daar zie gelijk de shell aan de linkerkant...

Newtonweg 2 naar Mandenmakerstraat 89

Gezien je uit Almere komt lijkt het me dat je met die groep mee rijdt, en die weten het vast wel ;)
 
Laatst bewerkt:
:Z kheb geprobeert om een paar uurtjes te slapen :Z

maar denk niet dat het wat gaat worden zo, ben om 7 uur thuis van m`n werk.
Mocht ik toevallig wakker worden 9.00 of half 10 dan zien jullie me wel bij de mac
of anders catch ik jullie wel bij de shell harderwijk .... :Y


Zo niet...






:W veel plezier :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan