Mega Meeting vanuit Flevoland

x

  • x

    Stemmen: 11 52,4%
  • x

    Stemmen: 3 14,3%
  • x

    Stemmen: 2 9,5%
  • x

    Stemmen: 5 23,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Route en koffie waren perfect. Ik zou alleen bij god niet weten hoe ik die opnieuw zou moeten rijden.

Is Ederveen (oid?) nou zo'n christelijk dorp? Ik zag daar allemaal mensen met hoedjes en in pak/netjes rondsjokken. Tijd voor de kerk zeker?
 
[Jethro]
Gespot! *O*

Had je het nog door, voor het stoplicht, toen we allebei alweer weggingen? ;)
Leuk bordje had je voor de achterruit hangen, hahaha!
[/Jethro]


*O*
Zag het al aan de FZR, en Don Yoshi is niet te missen met z'n naam op zijn rug. We hoorden overigens vanmorgen vroeg de club langs Dronten stieren.

En natuurlijk zo'n beetje de hele MF-Flevo crew gespot.

We hebben snel een rondje over het terrein gereden, en toen snel door naar Deurne voor een of andere opening.

Overigens werkte het bordje wel, ook bij anderen :9
 
Mensen ook bedankt voor de gezelligheid en JaG voor de koffie. En de route, graag gedaan. Ga hem binnenkort wel eens overrijden met een iets hogere snelheid O-) :X interesse iemand?
Jep, was gezellig, ook op de BLVD nog ff na afloop. En inderdaad bedankt voor het voorrijden, was een leuke route.. Wellicht dat ik tzt ook wel mee ga als hij sneller verreden wordt, kijken of ik het dan een beetje bij kan houden ;)



Is Ederveen (oid?) nou zo'n christelijk dorp? Ik zag daar allemaal mensen met hoedjes en in pak/netjes rondsjokken. Tijd voor de kerk zeker?
Op zondagmorgen? Hoe kom je erbij.. O-)



@Ivokim: Jammer dat ik verder niet wist dat je er ook nog was, anders hadden we nog ff een praatje kunnen maken.. Nouja, ander keertje weer! Maar leuk dat jullie er toch ook nog even waren in ieder geval. Neem je volgende keer Benny of Betty mee? :9
 
Route en koffie waren perfect. Ik zou alleen bij god niet weten hoe ik die opnieuw zou moeten rijden.

Is Ederveen (oid?) nou zo'n christelijk dorp? Ik zag daar allemaal mensen met hoedjes en in pak/netjes rondsjokken. Tijd voor de kerk zeker?

Volgens mij heb ik mensen nog nooit zo boos zien kijken!
Wel leuk al die open uitlaten met hoge toeren!!!
 
Mensen ook bedankt voor de gezelligheid en JaG voor de koffie. En de route, graag gedaan. Ga hem binnenkort wel eens overrijden met een iets hogere snelheid O-) :X interesse iemand?


Ikke ikke, wat een mooie route was dat Harry!!!

@rest: Mensen het was een hele gezellige dag gisteren, toch wel leuk met zo'n grote groep rijden.

@JaG en mams: bedankt voor de koffie!!

Iedereen heel thuis gekomen??
 
Ja ik heb het gelezen, sneu zeg -O- -O-

Ben net terug uit Ermelo en heb een heleboel foto's gemaakt. Zijn complete achterkant is nog helemaal intakt maar de pijn zit voorin. Frame gebroken bij het balhoofd en nog veel meer. Die is dus gewoon afgeschreven.

Lichamelijk is het allemaal wel redelijk ok, maar het meest sneu is toch wel zijn motor. Hij heeft er zo hard aan gewerkt de afgelopen maanden, en zoveel geld erin gestoken ;( .
 
Weet iemand of de film die gemaakt is vanaf achter op de motor van Flevoland
al ergens gepost is. Wil hem graag ff zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan