Mega Meeting vanuit Flevoland

x

  • x

    Stemmen: 11 52,4%
  • x

    Stemmen: 3 14,3%
  • x

    Stemmen: 2 9,5%
  • x

    Stemmen: 5 23,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
He JaG

ik tel al snel meer dan 40 personen, weet je wel zeker dat je ons allemaal koffie wilt geven? Is wel een grote groep geworden!


het is geen probleem..
we hebben een grote voortuin en achtertuin is nog groter..

heb al wat dingen extra voor in huis gehaalt..
en eventueel haal ik morge nog wel meer..
komt toch allemaal wel op hier..

ach ja en in flevo topic geeft iedere keer iemand anders een feestje..
dat kan ik nie doen.. dus dit is mijn feestje.. ;)
(4dgn later ben ik toch jarig :P )


Ik vier de dag ervoor mijn verjaardag. Aantal vrienden komen dan ook op de motor blijven pitten en rijden ook met ons mee. Oa. Ketelbinkie en Dropkick komen met ons mee.

Het kan zijn dat we direct naar JAG willen rijden, maar dat laat ik nog wel even weten...

@JAG *D mag ik je adres???


Ik stuur je nu een mailtje...
 
ik wil ook mee naar de MM

ik vertrek dan vanaf de boulevard van harderwijk.
dus als ik in de lijst mag dan zou dat mooi zijn.
 
beetje laat, maar beter laat dan nooit :P ff reageren dus :+ :

@ICE: 8 uur is heerlijk vroeg! Dus om 7:45 daar zijn om ff te kletsen... dat betekend dat je dus zeker een uurtje ervoor je nest uit moet zijn. Heerlijk toch? :P

...


Ik ben niet zo'n ouwehoer hoor 's ochtends :P Zeker niet voor 9enen :+
Maar is goed. Mss gaat er een maatje bij me achterop, maar dat weet ik nog niet.
Zal in ieder geval zorgen dat ik een volle tank heb :P
Word wel een grote groep zeg, gaaf!
 
Gents,

Zondag wordt voor mij waarschijnlijk niets.. verhuizen is the name of the game :(
Volgende keer beter. Have fun!

Greetz,
Ducman
 
En ik heb geen zin om weer te lopen k*tten met dat iemand het moet overzetten enzo.. Ander keertje weer misschien..

Btw: heb sowieso geen steun voor onderweg..
 
eeyy v-ray ik kom met nog twee of drie maatjes van me wij komen meteen naar harderwijk dus zie je daar dan wel goed. want mischien word het nog laat vanavond dus komen we wel naar harderwijk kan ik nog iets langer in me bed blijven liggen hehhheehh.we zien je daar wel.

p.s robin gaat niet mee dus jeheb mazzel hehehehe
*D hij moet werken dus vandaar

zie je morgen man :]
 
Wie neemt er een videocamera mee?
Dat Filmpje van Ant van vorig jaar was echt Gaaf!


Ik neem mijn digitale fotocamera mee met 1GB geheugen..(kan ik genoeg mee filmen)
Heb vandaag zelf een camera mount gemaakt.. O-) dus dat is ook in orde..

Weet alleen niet of mijn film kwaliteiten ook zo geweldig zijn.. _O-

Mijn camera filmt wel in uiterst groot formaat en zeer scherp.. ben verder niet heel handig met bewerken.. misschien dat iemand anders dat later kan doen..

Er worden in ieder geval genoeg fotos en filmpjes gemaakt onderweg..

Lijkt me wel gaaf dan als ik ff voorop rij en dat dan de hele groep van flevo mij voorbij rijdt.. dan staan we er allemaal ff op.. *O*
 
He luitjes, al ff elkaar niet meer gesproken...maar het zonnetje schijnt weer....

Wij zullen ook weer van de partij zijn. Vanaf Dronten kredittank. ( in west of afslag centrum? )
Zijn met een clubje van 3 fietsen....Sil, Krissie en ik.
 
He luitjes, al ff elkaar niet meer gesproken...maar het zonnetje schijnt weer....

Wij zullen ook weer van de partij zijn. Vanaf Dronten kredittank. ( in west of afslag centrum? )
Zijn met een clubje van 3 fietsen....Sil, Krissie en ik.
Is Krissie die gozer met die blauwe CBR? Tof dat je ook weer meegaat! :)

Gaat Lau niet mee? ;)
 
Krissie is mijn vriendin en heeft een Duc en ik ben TheKirst ...en ik heb een R6. Mn broertje heeft een CBR...

Hoe is het Jethro?
 
Bijnaaaa 7 mei!!! *O*

Ik/We hebben er zin in!!! :] :]

Net zulk mooi weer als vandaag vind ik helemaaaal niet erg :9
 
Voor de mensen uit Emmeloord: vanaf kwart voor 9 staan Bladerummer en ik bij de Shell in Swifterbant.

Tot morgen allemaal *O*
 
Voor de mensen uit Emmeloord: vanaf kwart voor 9 staan Bladerummer en ik bij de Shell in Swifterbant.

Tot morgen allemaal *O*

wij rijden om +/- half 9 weg uit E.oord. Maar we moeten niet de pech hebben dat de brug open staat, maar we komen eraan. (GAAAAAAAAAS)
 
9:30 vertrek tijd vanaf de boulevard h'wijk.

als ik zorg dat ik rond 9:15 ben dan is het goed neem ik aan?
 
Ik ga direct door naar Janet, koffie zetten :9

We zien jullie wel verschijnen morgen tussen 09.30 en 09.45! :)
De buren weten er al van ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan