MEGA meeting vanuit Fryslan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is wat mij betreft goed. Laat nog wel even van me horen tot die tijd!
Ik ga ook vanuit Leeuwarden, met m'n broertje achterop. Ik woon in de vrijheidswijk, zon beetje aan de groningerstraatweg/lekkummerweg. Ik wil wel met jullie op rijden naar heereveen. :)
 
8.45 uur verzamelen bij de Mac in Goutum en daar uiterlijk 9.00 uur vertrekken richting Heerenveen. Vervolgens Bouke oppikken bij de carpool plaats bij Akkrum (onder aan de afrit). Of eventueel van huis als zijn brommer dienst weigert.
Is bovenstaande een optie?
 
full
deze?

Bij dat rode kruis woon ik, Als er nog iemand daarlangs komt is het ook wel makkelijk om dan meteen mee te rijden. Anders zie ik jullie bij de mac :)
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb is er bij de kruising Groningerstraatweg en de weg richting Lekkum een benzinepomp.
Daar kunnen we wat mij betreft afspreken om 8.45 uur. Maar als het goed is zie ik je zaterdag ook nog om het motorpak te passen.
 
Als ik het goed heb is er bij de kruising Groningerstraatweg en de weg richting Lekkum een benzinepomp.
Daar kunnen we wat mij betreft afspreken om 8.45 uur. Maar als het goed is zie ik je zaterdag ook nog om het motorpak te passen.
Ja klopt dan zien we je daar zondag om kwart voor negen, En ik zou je nog gaan mailen. Weet je wat, dat doe ik nu wel :)
 
het gaat krap worden of ik op mijn eigen motor kan ja/nee. ik ben vandaag bij motoport geweest en de membranen die in de carbs zitten zijn wss stuk. ik bestel zometeen nog nieuwe, en dan hoop ik maar dat dat het probleem veroorzaakte.

@zxnegentjuh, tis mischien handig als je me toevoegd op MSN, dan kunnen we bespreken of ik bij jou achterop ga en waar ik woon etc.
 
Je staat erbij.

@zxnegentjuh, ik bel je straks even. ik krijg mijn motor niet in orde voor zondag ;(
 
Je staat erbij.

@zxnegentjuh, ik bel je straks even. ik krijg mijn motor niet in orde voor zondag ;(

Damn das balen man gelukkig kan je nog achterop, ik ga nu zeker wel mee.
Hoe laat komen jullie langs bij de carpool in Akkrum? Daar staat mijn brommer dus ik kan daar wel staan om 8:50/9:00??
 
Je staat erbij.

@zxnegentjuh, ik bel je straks even. ik krijg mijn motor niet in orde voor zondag ;(
'(
Damn das balen man gelukkig kan je nog achterop, ik ga nu zeker wel mee.
Hoe laat komen jullie langs bij de carpool in Akkrum? Daar staat mijn brommer dus ik kan daar wel staan om 8:50/9:00??
Carpool in akkrum? Als wat ten zuiden van de macdonalds is zal dat wel goed zijn denk ik. Maar ik weet niet waar je bedoeld, dus eigenlijk moet je op antwoord van een expert wachten :)
 
We zullen inderdaad wel zo rond 9.00 uur langs de carpool plaats Akkrum rijden.
Zoals het er nu uitziet zal ik ook Bouke uit Aldeboarn halen en moet ik toch van de snelweg af bij Akkrum.

Arend
 
Omdat we Bouke eerst nog op gaan halen lijkt het me verstandig om iets eerder uit Ljouwert te vertrekken, 8.30 uur bij de mac?
Pizzaman, jou zie ik vandaag nog wel en spreken we wel definitief af.
 
Laatst bewerkt:
De laatste emails zijn verwerkt....


vanaf nu worden Inschrijvingen en emails niet meer verwerkt..

See ya tomorrow.....

Let op de snelheid, en laten we er een gezellige dag van maken.....

Black Eagle :+
 
Omdat we Bouke eerst nog op gaan halen lijkt het me verstandig om iets eerder uit Ljouwert te vertrekken, 8.30 uur bij de mac?
Pizzaman, jou zie ik vandaag nog wel en spreken we wel definitief af.

Dan zorg ik er voor dat ik om 9:00 bij de carpool sta, als je de afrit naar akkrum neemt staat ie gelijk aan de rechterkant kun je moelijk misse :)
Als jullie dan mij kunne afhalen bij die carpool kunne we met z'n alleen door naar Bouke, Scheelt misschien 1 min omrijden :]
 
flink veel herrie maken morgen ochtend, vinden de buren leuk :P ze zeiken nu al dat mijn motor teveel herrie maakt |( (een GS500 met standaard uitlaat en veel herrie maken ? )
 
flink veel herrie maken morgen ochtend, vinden de buren leuk :P ze zeiken nu al dat mijn motor teveel herrie maakt |( (een GS500 met standaard uitlaat en veel herrie maken ? )

Gna gna }) weet niet precies waar je woont, ik volg zxnegentjuh wel als die het gas omhoog gooit volgt de rest ook wel. Staat je buurt gelijk vol met kwaaie gezichten :P
 
Gna gna }) weet niet precies waar je woont, ik volg zxnegentjuh wel als die het gas omhoog gooit volgt de rest ook wel. Staat je buurt gelijk vol met kwaaie gezichten :P

Of we verzamelen daar allemaal ipv mac H'veen ;)

@Bouke: Zuur dat je fiets zelf niet mee kan.
Weet je wel nu wat het probleem is?
 
ik weet nog steeds niet helemaal zeker wat het probleem is, maar ik denk dat de gasschuiven stuk zijn.(dacht de monteur bij motoport ook) ik heb gister een setje nieuwe besteld maar die zijn pas dinsdag of woensdag bij motoport leeuwarden....
 
Hehehe ik heb ook een open demper, volgens mij maakt mijn motor nog minder geluid als je em eraf haalt })

We hebben je moto nog ff staan bewonderen Arend, en we waren het erover eens dat het een mooi ding is *D ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan