MEGA meeting vanuit Fryslan

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben er ook weer *D

was echt geweldig vandaag, ik zag er eerst een beetje tegenop om achterop te gaan(leek me eng enz) maar dat viel 100% mee. Vooral de terug weg was :} , dit was de eerste keer dat ik boven de 200km/h geweest ben.(al heb ik nu wel last van mijn nek)
 
Was om 17:00 thuis, terug ging idd wel lekker snel, verdomde wind alleen soms :X

Dit was mijn eerst Mf meeting en ik vond hem zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. Misschien kunne we met de FR mega meeting mensen wel vaker eens te touren?

Ik heb me prima vermaakt *D
 
lijkt mij leuk om nog eens te gaan rijden, als jullie het ten minste niet erg vinden dat er een erg langzame(vergeleken bij jullie) motor mee rijd :P
 
Jou motor wil toch ook wel 120 ???
En sneller mag je toch niet in Nederland O-) O-) en dat doen we dan dus ook niet })
 
Laatst bewerkt:
Ja boefke hoe is het met jou afgelopen?

En ik (en mijn broertje) vonden het echt onwijs leuk. We moeten vaker een stukje gaan rijden!
 
Ik zal van de week even uitzoeken wat er aan de hand is met dat ding. Hij heeft me nog wel thuis gebracht. Ik heb tot nu toe echt geen flauw benul.
Ben op't moment m'n huis ook aan't verbouwen dus eigenlijk moet de nieuwe nog even wachten aangezien ik er niet heel veel tijd voor heb. Maar ik weet niet of ik dat wel volhoud. Voordeel daarentegen is natuurlijk wel dat ik volgendjaar natuurlijk iets meer bijelkaar gespaard heb dan nu..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan