Mega Meeting vanuit Noordoost Polder/Flevoland

Verzamelpunt waar??

  • Lelystad

    Stemmen: 1 7,1%
  • Almere

    Stemmen: 4 28,6%
  • Dronten

    Stemmen: 8 57,1%
  • Biddinghuizen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeewolde

    Stemmen: 1 7,1%
  • Swifterbant

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Goed idee hè! ;) :PAlleen de verzamelplek verandert hoor --> de groep blijft hetzelfde, de koffie blijft hetzelfde, dus ehm... :? What's the problem?


Heee, ook weer wakker??

Groep blijft het zelfde, maar de koffie is vast anders dan op de boulevard....
 
Heee, ook weer wakker??

Groep blijft het zelfde, maar de koffie is vast anders dan op de boulevard....


Misschien wel beter ;) Maarja, ik snap nie waaruit hij opmaakt dat de groep kleiner wordt als we op een andere plek verzamelen. Maar da's dus niet het geval..
En als er misschien mensen zijn die persé langs de boulevard willen moeten ze dat gewoon even aangeven.

[edit] En ja, ik ben ook weer wakker :9 [/edit]
 
denk dus dat ik het verkeerd begrepen had!! dacht dat er een apparte groep weer op de boulevaard zou wachten op ons!! maakt mij voor de rest niet zo veel uit maar zag ineens dat er wat veranderingen doorgevoerd waren!! dus wou even op de hoogte gesteld worden!!
 
Achja, leek ons wel leuk voor die ma, plus dat de koffie gratis is en de bediening sneller. Er schijnt zelfs, heb ik uit betrouwbare bron vernomen, échte koffie te zijn, in plaats van enkel Senseo! :9~

Maar als de groep uit Harderwijk nou meteen bij de ingang naar de parkeerplaats van de Harder wacht, en we rijden binnendoor naar het huis van JaG, dus langs het centrum als het ware, dan kunnen jullie meteen achter ons aansluiten ok? Dan gaan we dus vanaf Dronten bij de stoplichten rechtsaf richting het centrum. Da's het beste toch? ;)
 
Alex hoelaat vertrek jij uit lelystad ik vetrek ook uit lelystad mogge vroeg :)
Zometeen ff een regenoveral kopen *D
 
Jongens en meisjes, eventjes een voorstel van de zijde van mij en JaG:
(..)
KNIP
Dan drinken we, in plaats van op de boulevard, een kopje koffie of warme chocolademelk bij haar thuis en gaan we om uiterlijk 10.00 weer verder. Want volgens mij is haar moeder stiekem wel een beetje jaloers dat zij zondag niet mee kan, (..)
Gaan jullie hiermee accoord?

( Nou lijkt het mij net weer even te omslachtig om óók bij mij thuis te gaan verzamelen ipv bij de BOL, dus dat laten we maar even zitten. Hoewel het misschien wel eens goed zou zijn voor die buren van me :X O-) )
Dus vanaf BOL rijden we een rondje door je straat en dan op naar JaG's moeder. :+ :]
 
Voor de mensen die vanuit Emmeloord vertrekken richting Dronten voor de MM
Tijd: 8.00 met maximale uitloop tot 8.15
Plaats: De Deel, dus gewoon de parkplatz voor het Voorhuys ongeveer.
genoeg mag ik hopen... :P

Ik zit alleen even met een klein probleempje denk ik...
Eigenlijk zou ik de kleppen moeten stellen maar ik denk dat ik dan te laat ben met levering van onderdelen etc.
Perfect!

Onderdelen bij kleppen stellen? Bij mijn Yammie heb je wel zogenaamde shimms nodig maar voor de kawa toch niet? Of vergis ik mij?
Loopt het anders echt zo'n vaart dat je kleppen meteen afbranden?

Tot morgen!
 
Alex hoelaat vertrek jij uit lelystad ik vetrek ook uit lelystad mogge vroeg :)
Zometeen ff een regenoveral kopen *D
ik denk zelf rond 830.heb een vriend met zn vrouw hier vanavond te logeren dus wij kunnen in principe vanaf 830 vertrekken.
Ik hoor net op 538 dat er hagel onweer enz.. aanwezig is :(
hopelijk houdt mn pakje me droog morgen.
 
ik denk zelf rond 830.heb een vriend met zn vrouw hier vanavond te logeren dus wij kunnen in principe vanaf 830 vertrekken.
Ik hoor net op 538 dat er hagel onweer enz.. aanwezig is :(
hopelijk houdt mn pakje me droog morgen.
ik slaap ook in lelystad makkelijker ivm broer op halen :)
Maare wat afspreken ofzo :? lijkt me wel net zo leuk :P
0830 waar :?
 
Voor de pechservice tijdens de megameeting kijk je in het volgende topic!

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96148/1

Kort gezegd, ik zal met een auto rijden tijdens de megameeting. Ik zal gereedschap bij me hebben, benzine, compressor enz enz. Je kunt me alleen morgen 8 Mei 2005 bereiken op Voor meer info zie het topic. Groeten, Jouri

de auto waar ik mee zal rijden:
p401.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan ik aan jou ook mijn broodtrommel en regenpak mee geven :+ :P
Hehe, jahoor! Maar vandaag is het hier vrijwel droog gebleven, terwijl er 70% kans op regen werd gegeven. Ik ben dus vol goede moed... *D En ik zit natuurlijk lekker warm en droog in mn koekblikje... O-)
 
Even voor de Emmeloorders:

Morgen hang ik de koffers er even aan. Als jullie nog met wat ruimtegebrek zitten voor regenpak, broodtrommel, etc. Er is nog wat ruimte over! Als je dan een beetje in de buurt woont, in Emmeloord ;) , kan ik ook even langskomen.

Geef maar een gil!
 
zeg het maar.
jij komt uit haven en ik uit het galjoen.wil je een centraal punt oid?
typ het maar en ik reageer wel.
Hilpark (total) *D lijkt me een strak plan moet alleen eerst langs mijn huis om nog een ander vizier er op te zetten en de stikkers te plakken :P
Dus sullen we daar om 820 afspreken dan is dat goei :)
 
Perfect!

Onderdelen bij kleppen stellen? Bij mijn Yammie heb je wel zogenaamde shimms nodig maar voor de kawa toch niet? Of vergis ik mij?
Loopt het anders echt zo'n vaart dat je kleppen meteen afbranden?

Tot morgen!
Het was ook meer onderdeel..
Klepdeksel pakking...
En die shims kon ik gewoon m'n oude inruilen tegen nieuwe... :)

Die heb ik intussen maar kan nu niet meer bezig...
De aanleiding van dat ik ff wou stellen was dat ie nogal raar liep de laatste tijd..
Nu heb ik gisteren nog even gereden en ij deed het weer perfect...
Blijkbaar wou ie gewoon dat er wat rustiger werd gedaan... O-)
 
Hilpark (total) *D lijkt me een strak plan moet alleen eerst langs mijn huis om nog een ander vizier er op te zetten en de stikkers te plakken :P
Dus sullen we daar om 820 afspreken dan is dat goei :)
supers man.820 zal ik proberen.uiterlijk 830 dan.stickers??heb jij ze ook al binnen dan? ik in ieder geval wel maar ga dat niet op de huur fiets zetten :X
 
supers man.820 zal ik proberen.uiterlijk 830 dan.stickers??heb jij ze ook al binnen dan? ik in ieder geval wel maar ga dat niet op de huur fiets zetten :X
Heb nog wel een MF stickert voor je liggen...
Gewoon plakken en anders is het: "MF crew na meeting ook geinfiltreerd binnen motorverhuur.."
 
Terug
Bovenaan Onderaan