Mega Meeting Veenendaal 15 september

Thijsiepee

MF veteraan
27 feb 2006
1.797
1
Sneek
15 september, komende zondag, vindt de Mega Meeting weer plaats, mét vergunning.

Start: 10:00 uur
Einde: 14:00 uur.
Waar: Mcdonalds Veenendaal aan de A12.
 
Laatst bewerkt:
Nee, het word georganiseerd door de Facebook groep Wie Rijdt?.
Die kregen in mei de vergunning niet rond, maar nu dus wel.
 
Inderdaad, de groep Wie Rijd? is er verder mee gegaan, nadat MF er, vanwege allerlei aansprakelijkheids clausules er mee ophield eigenlijk.
Dit is het in het kort eigenlijk, het hele verhaal is op de oude MFMM topics terug te lezen Willem.
 
klopt, dus je kunt nog een uur gaan, het duurt tot 2 uur
Als ik dan het volgende lees,
Even geweest daar,na twee uur was ik het zat,
Mensen rijden weer zonder helm rond,,wheelies op de wegen ernaast,branden de bandjes fijn op.blokkeren overige verkeer.
Een harde kern,van ern vaste groep motorrijders is erg aanwezig en drukt zijn stempel op dit gebeuren.
Een hoop en hoog blabla stoer gehalte motorrijders die alleen hun motor willen showen bij een gebeuren als dit .
Politie kwam weer omdat er helemaal niet normaal gedaan word.
En als politie lastig gevallen word door tich mensen ben ik weg ..met 80 man om 2 agenten staan is nou niet echt leuk ...
Ze kwamen dus echt wel de politie omdat mensen ook niet normasl kunnen doen.
Een groepje was zo aan het racen aldaar en omleggende wegen.
Het kan nooit normaal gaan als wie rijd iets organiseert.
En volgende keer vinden ze het vreemd de vergunning word niet gegeven.
Op dit soort meetings komen teveel mensen af en teveel los geslagen mensen
🏍🏍
Dan is het voor mij geen “evenement” om bij te wonen. Ik ben niet groot en stoer genoeg voor dit soort ellende. Ik kan me niet voorstellen dat “wie rijd” hier op uit is geweest. En nu ga ik zo de GP kijken.
 
Benieuwd hoe een en ander in het nieuws gaat komen.... Hopelijk positief...
Avondje bij hans van wijk was ook puinhoop maar gelukkig niet negatief in het nieuws
 
Terug
Bovenaan Onderaan