Mega Meeting Veenendaal 15 september

Het was een topdag. Prachtig weer, goed georganiseerd, veel verschillende motoren en iedereen heeft zich gedragen. Blij dat het Wie Rijdt? is gelukt om een vergunning te krijgen. In de huidige tijd ontkom je daar eigenlijk ook niet meer aan. En terecht. Deze lijn doortrekken en wat mij betreft op naar de volgende meeting volgend jaar! Geloof de negatieve reactie op de eerste pagina niet, die reactie zal niet zonder reden door die persoon zijn verwijderd ;-)

Ben benieuwd naar de foto's, zullen vast elders verschijnen. Fijne avond allemaal.
 
gelukkig, dan komt het dus ook niet negatief in het nieuws ............fijn en dan ook voor herhaling vatbaar :Y
 
Het was een topdag. Prachtig weer, goed georganiseerd, veel verschillende motoren en iedereen heeft zich gedragen. Blij dat het Wie Rijdt? is gelukt om een vergunning te krijgen. In de huidige tijd ontkom je daar eigenlijk ook niet meer aan. En terecht. Deze lijn doortrekken en wat mij betreft op naar de volgende meeting volgend jaar! Geloof de negatieve reactie op de eerste pagina niet, die reactie zal niet zonder reden door die persoon zijn verwijderd ;-)

Ben benieuwd naar de foto's, zullen vast elders verschijnen. Fijne avond allemaal.
Dus volgens jou is dit,

Even geweest daar,na twee uur was ik het zat,
Mensen rijden weer zonder helm rond,,wheelies op de wegen ernaast,branden de bandjes fijn op.blokkeren overige verkeer.
Een harde kern,van ern vaste groep motorrijders is erg aanwezig en drukt zijn stempel op dit gebeuren.
Een hoop en hoog blabla stoer gehalte motorrijders die alleen hun motor willen showen bij een gebeuren als dit .
Politie kwam weer omdat er helemaal niet normaal gedaan word.
En als politie lastig gevallen word door tich mensen ben ik weg ..met 80 man om 2 agenten staan is nou niet echt leuk ...
Ze kwamen dus echt wel de politie omdat mensen ook niet normasl kunnen doen.
Een groepje was zo aan het racen aldaar en omleggende wegen.
Het kan nooit normaal gaan als wie rijd iets organiseert.
En volgende keer vinden ze het vreemd de vergunning word niet gegeven.
Op dit soort meetings komen teveel mensen af en teveel los geslagen mensen
🏍🏍

Dikke bullshit?

Dan is het jammer dat @honda rc36 een heel andere ervaring heeft gehad.

Ik heb liever dat het 100% oke was dan dat het verneukt word door een paar randdebielen. Laat dat duidelijk zijn.
 
Dus volgens jou is dit,



Dikke bullshit?

Dan is het jammer dat @honda rc36 een heel andere ervaring heeft gehad.

Ik heb liever dat het 100% oke was dan dat het verneukt word door een paar randdebielen. Laat dat duidelijk zijn.

Ik heb niet gezegd dat het dikke bullshit is. Ik zei dat de negatieve recensie(s) niet geloofd moeten worden. Die reactie die jij quote heeft hij zelf vrij snel verwijderd. Dus ik weet niet waar hij zijn "ervaring" vandaan haalt. Niets van dat is namelijk vandaag voorgekomen. Misschien een beetje aan de hendel hangen, nou phoe. Sprak later nog een agent die tevreden op de dag terugkijkt.
 
Ik heb niet gezegd dat het dikke bullshit is. Ik zei dat de negatieve recensie(s) niet geloofd moeten worden. Die reactie die jij quote heeft hij zelf vrij snel verwijderd. Dus ik weet niet waar hij zijn "ervaring" vandaan haalt. Niets van dat is namelijk vandaag voorgekomen. Misschien een beetje aan de hendel hangen, nou phoe. Sprak later nog een agent die tevreden op de dag terugkijkt.
Hardstikke gaaf!!!
 
Ik ben er zelf niet geweest vandaag, maar wel bij de eerste keer dat Wie rijd? het organiseerde, en dat beviel me goed.
Eigenlijk was het net als de oude MFMM's. Gasten die revven heb je er altijd wel bij.
Jammer dan, maar daar stoor ik me niet aan. :] :t
 
in mei dan maar een hoekje maken voor de "MF gestickerde facebook lozen .........."

Doe nou niet net of wij facebooklozen een soort minderwaardige lui zijn, wij hoeven niet onze privacy te vergooien om interessant te lijken.

Ik hoorde Midas Dekkers eens de vergelijking maken met spinnen. In een spinnenweb heb je 1 spin en daaromheen hangen talloze vliegen vast in het web. De meesten denken dat ze de spin zijn, terwijl ze eigenlijk een van de talloze vliegen zijn die geen kant op kunnen en ook niet interessant zijn an sich.
 
Doe nou niet net of wij facebooklozen een soort minderwaardige lui zijn, wij hoeven niet onze privacy te vergooien om interessant te lijken.

Ik hoorde Midas Dekkers eens de vergelijking maken met spinnen. In een spinnenweb heb je 1 spin en daaromheen hangen talloze vliegen vast in het web. De meesten denken dat ze de spin zijn, terwijl ze eigenlijk een van de talloze vliegen zijn die geen kant op kunnen en ook niet interessant zijn an sich.
Uhmmm...
helaas voor ons facebooklozen, waarschijnlijk niet te zien ...........
 
Weer tijd voor de reality check!

Copy & paste uit Geen MFMM, wel Wie rijdt-MM

full


full


full


full


Dit was vorig jaar, een 'pink lady' versie dus.
 
Oeh, de fotograaf is terecht :D Super dat je daar de tijd voor neemt!

Toevallig al een paar foto's van een donkergroene Street Triple met gele koplampen tegengekomen? O-)
 
Nee, die classics waren er toch echt gisteren. Vooral die dikke twee takt was wel apart om te horen trouwens.
Maar voor de rest moet je geduld hebben; ik ben nog steeds bezig met de ital dag van twee weken terug.
Top, dank voor je antwoord. Ben nieuwsgierig. Bedankt alvast !
 
Nee, die classics waren er toch echt gisteren. Vooral die dikke twee takt was wel apart om te horen trouwens.
Maar voor de rest moet je geduld hebben; ik ben nog steeds bezig met de ital dag van twee weken terug.
Yay, weer iets om naar te uit te kijken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan