Mega- Meeting vertrek vanuit Noord- Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom uit Amsterdam is er een groep die hier ook vertrekt. Ik sta nu in de lijst voor Den Haag maar dat gaat waarschijnlijk niet door
 
jammer dat napo geen mono seat (en geen steppies) heeft (ben een vriend van zijn broertje ;) wie jammer genoeg niet mee gaat) dus ik ken napo :P wheelie vasthouden is niet zo moeilijk hoor ;)

@napo :P haal je broertje es over dat ie ook gaat dan kan ik bij hem achterop :)

[edit] die sv van hem is wel :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ hehe
ik had het m ook al gevraagd....zeg maar dat ie een watje is... :)
 
zo alle trage watjes haken af...nu blijven alleen nog maar de hardcore akermaat bikkels over :) whhooeezzaaa!!! *D
 
ik had het m ook al gevraagd....zeg maar dat ie een watje is... :)

he napo bedenk ik me net :P als je hem nou die of road geeft ;) mis wilt ie daarmeej wel gezien worden :P (hij is en blijft wheelie nut :P )

maar ze gs is toch mooier vink

maargoed ik ga hem morgen nog ff bellen erover en gewoon zeggen dattie moet gaan anders doe ik hem wat :P want heb nu nog steeds geen vervoer :(
 
Hall allemaal!

Ik wil ook graag mee maar vraag me af of het een soort van besloten club is of dat je ok gewoon kan meerijden als "buitenstaander". Rijd sinds een maandje een ZX9-R uit 1998 en heb daarvoor altijd een Bandit 1200 gereden. Lijkt me leuk om een keer mee te rijden in zo'n grote groep.

Ik kan alleen niet echt opmaken hoe laat er nou waar verzameld wordt. Ik woon in Hoofddorp en wil dus wel naar de ontmoetingsplek komen in Heemskerk om vanuit daar mee te rijden naar Veenendaal. Ik moet alleen wel al om 13:00 afhaken want ik moet helaas een belangrijke wedstijd honkballen die middag die ik echt niet meer kan afzeggen '(

Hoop het snel te horen van iemand!
Alvast bedankt en misschien tot zondag!!!!


Groeten Mike.
 
Hall allemaal!

Ik wil ook graag mee maar vraag me af of het een soort van besloten club is of dat je ok gewoon kan meerijden als "buitenstaander". Rijd sinds een maandje een ZX9-R uit 1998 en heb daarvoor altijd een Bandit 1200 gereden. Lijkt me leuk om een keer mee te rijden in zo'n grote groep.

Ik kan alleen niet echt opmaken hoe laat er nou waar verzameld wordt. Ik woon in Hoofddorp en wil dus wel naar de ontmoetingsplek komen in Heemskerk om vanuit daar mee te rijden naar Veenendaal. Ik moet alleen wel al om 13:00 afhaken want ik moet helaas een belangrijke wedstijd honkballen die middag die ik echt niet meer kan afzeggen '(

Hoop het snel te horen van iemand!
Alvast bedankt en misschien tot zondag!!!!


Groeten Mike.

Iedereen kan/mag mee.. ;)

Bedoeling is tussen 09.30 en 10.00 ong aanwezig te zijn op de Akermaat.
 
ik rij gewoon ff vanuit a'dam naar heemskerk

Desp, zin om af te spreken om samen door de Velser te blazen ?

Misschien dat er nog meer mensen zijn die vanuit A'dam richting Heemskerk willen.
Zoiets is een zootje pagina's geleden al geoppperd, maar 'k heb geen zin om alles door te lezen....
 
count me out, ik ga mn mn eigen clubje (400cc.nl) :)
ff voor alle duidelijkheid...

Wij vertrekken dus morgen met z'n 3-en vanaf Julianadorp om 9.05 ?? :?

- Lady-M
- aapiemike
- Sjefske

Niet dat we iemand vergeten of dat we op iemand staan te wachten die toch maar niet mee gaat..

Uiterlijk 9.05 uur vertrekken we!! (ik tenminste)
 
Desp, zin om af te spreken om samen door de Velser te blazen ?

Misschien dat er nog meer mensen zijn die vanuit A'dam richting Heemskerk willen.
Zoiets is een zootje pagina's geleden al geoppperd, maar 'k heb geen zin om alles door te lezen....

is goed man moet je alleen ff zeggen waar je af wil spreken. Mc Donalds sloten bijv dat is daarzo bij die bp en het ''frikandelenbos :r ''
 
houwedy oude man

moet me helaas afmelden voor de rit van morgen(snik) omdat ik nog steeds mijn motor niet terug heb van de monteur(koppakking eruit geblazen), en ook niet verwacht dat het vandaag nog zal gebeuren. :X
baal hier ondertussen wel van, het wordt knap weer, en meteen de mogelijkheid om de mede mf ers te ontmoeten & dan geen motor hebben. BAAL!!!!!!!!

voor de :] die wel kunnen.......VEEL PLEZIER...... :(
 
houwedy oude man

moet me helaas afmelden voor de rit van morgen(snik) omdat ik nog steeds mijn motor niet terug heb van de monteur(koppakking eruit geblazen), en ook niet verwacht dat het vandaag nog zal gebeuren. :X
baal hier ondertussen wel van, het wordt knap weer, en meteen de mogelijkheid om de mede mf ers te ontmoeten & dan geen motor hebben. BAAL!!!!!!!!

voor de :] die wel kunnen.......VEEL PLEZIER...... :(
Huren misschien een ideetje :? :)

Quote Sjekske:
------------------------------------------
ff voor alle duidelijkheid...

Wij vertrekken dus morgen met z'n 3-en vanaf Julianadorp om 9.05 ??

- Lady-M
- aapiemike
- Sjefske

Niet dat we iemand vergeten of dat we op iemand staan te wachten die toch maar niet mee gaat..

Uiterlijk 9.05 uur vertrekken we!! (ik tenminste)
-------------------------------------------

Eh...Sjef vergeet je ons dan niet bij Heemskerk O-) O-) ;)
 
Nog ff voor de duidelijkheid: Purmerenders eo. om 9:10u bij Caddy's??
Ik rij wel ff langs en als er niemand is dan rij ik wel door naar akermaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan