Mega- Meeting vertrek vanuit Noord- Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
9.05 : bij de rotonde voor Noorderhaven
9.45 : Alkmaar kooimeer
10:00 : Heemskerk Akermaat
10:20 : Q8 Amstelveen
10:30 : Breukelen
10:50 : Bunnik
11:10 : Veenendaal

Dit klopt nog he?
 
De laatste emails zijn verwerkt....


vanaf nu worden Inschrijvingen en emails niet meer verwerkt..

See ya tomorrow.....

Let op de snelheid, en laten we er een gezellige dag van maken.....

Black Eagle :+
 
9.05 : bij de rotonde voor Noorderhaven
9.45 : Alkmaar kooimeer
10:00 : Heemskerk Akermaat
10:20 : Q8 Amstelveen
10:30 : Breukelen
10:50 : Bunnik
11:10 : Veenendaal

Dit klopt nog he?

Volgens mij wel. Ik sta in ieder geval om 9.05 uur op de rotonde bij Noorderhaven.
 
DeathWish,TuneBoy,DevilsGirl,LadyIce,MissWastermania en ik vertrekken vanaf de Q8,we motten eerst morgn ochtend ff poetsen voor de fotoshoot.. :+

Dus we sluiten daaraan ,vanaf 10.00... :)

@ DeBoss.. DeathWish iig,de rest heeft vrouwelijke bagage bij zich.. :P
 
ik zou in de eerste instantie vanuit Den Haag gaan, echter gaat dit niet door.

Ik ga nu mee met jullie, als er plaats is voor een beetje laatkomer? Vast wel.
Ik heb de Topic globaal een beetje doorgespit (Whhehoee, wat een werk :? )

Ik wil het eigenlijk niet lastiger maken dan dat het al is, maar het is voor mij een beetje lastig om te bepalen hoe en waar iedereen vandaan komt. Zou iemand dit even kunnen vertellen (of verwijzen naar)..??? Dat zou ik erg op prijs stellen.

Ik kom zelf uit Amsterdam en woon in de buurt van de Amstel Station.. Is er iemand die vanuit hier al vertrekt.. Vast bedankt, Biker Broeders en Zusters..
 
ik zou in de eerste instantie vanuit Den Haag gaan, echter gaat dit niet door.

Ik ga nu mee met jullie, als er plaats is voor een beetje laatkomer? Vast wel.
Ik heb de Topic globaal een beetje doorgespit (Whhehoee, wat een werk :? )

Ik wil het eigenlijk niet lastiger maken dan dat het al is, maar het is voor mij een beetje lastig om te bepalen hoe en waar iedereen vandaan komt. Zou iemand dit even kunnen vertellen (of verwijzen naar)..??? Dat zou ik erg op prijs stellen.

Ik kom zelf uit Amsterdam en woon in de buurt van de Amstel Station.. Is er iemand die vanuit hier al vertrekt.. Vast bedankt, Biker Broeders en Zusters..

wat mij betreft kun je negen uur bij Sloten, bij de Mac staan. Daar heb ik met Desperado afgesproken. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...
 
Huren misschien een ideetje :? :)

Quote Sjekske:
------------------------------------------
ff voor alle duidelijkheid...

Wij vertrekken dus morgen met z'n 3-en vanaf Julianadorp om 9.05 ??

- Lady-M
- aapiemike
- Sjefske

Niet dat we iemand vergeten of dat we op iemand staan te wachten die toch maar niet mee gaat..

Uiterlijk 9.05 uur vertrekken we!! (ik tenminste)
-------------------------------------------

Eh...Sjef vergeet je ons dan niet bij Heemskerk O-) O-) ;)
luv... you're always on my mind.... 8-)

;)
 
Voordat iemand morgen mensen gaat missen, de volgende personen die in de akermaat lijst staan nemen toch een ietwat alternatieve route om niet om 8:30 al op de weg te moeten zijn... (En ja, we zijn lui)

fbw, kleinmotorgekwoiffie, baco_gixxer, mistica, fighternorrie, hebbes.

Niet bij de akermaat op wachten dus, maar wel te vinden op de meeting. O-)
 
njah het is nu 22:13 en broertje van napo heeft net echt totaal afgezegd (was niks voor hem ofzow) dus mijn vrije dag van me werk is dus nutteloos geweest en ik zit lkr alleen thuis te wachten op de foto's die hopelijk wel veel gaan komen

veel plezier allenmaal....
 
wat mij betreft kun je negen uur bij Sloten, bij de Mac staan. Daar heb ik met Desperado afgesproken. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...


Bedankt voor het aanbod. Ik zal er zeker zijn om 0900. Ik kijk er erg naar uit. Tot morgen dan.....

Mike
 
Hoffer en ik gaan eerder en via A7-A8 naar A2.
Na de middag zullen we wel bij de mega meeting aankomen met Vmax groep.
 
ik rijd niet mee, ik moet 's ochtends nog wat dingen regelen. Ik kom wel naar veenendaal, maar zal pas rond half 12 vertrekken.

Zie jullie wel in v'daal of amersfoort
 
10 AM Akemaat..sharp! Nu maar hopen dat ik mijn schone slaapster uit bed kan krijgen..(stiekum de wekker om 8 am gezet :+
 
zo alle trage watjes haken af...nu blijven alleen nog maar de hardcore akermaat bikkels over :) whhooeezzaaa!!! *D

Ik ga inderdaad ook niet mee morgen. heel veel plezier en houd de glimmende kant boven allemaal. Ik wil alleen maar foto's zien van mooie actie en niet van in elkaar gereden fietsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan