MEGA Motormarkt Goedhart Motoren 23-24 Sept

Moto_Marcel

Die hard MF'er
6 apr 2012
467
74
Zijn er nog mensen die een kijkje gaan nemen bij Goedhart motoren in Bodegraven dit weekend? Ik ga zondag een kijkje nemen.

Dit bericht stond op hun site:

Ja ja, het is weer bijna eind september en dus tijd voor onze jaarlijkse MEGA Motormarkt! Hét motorfestijn in Bodegraven, met muziek, eten, drinken, marktkramen vol mega-aanbiedingen op kleding, accessoires en onderdelen én een bizarre loterij. Dat mag je als motorliefhebber natuurlijk niet missen.

Goedhart MEGA Motormarkt op zaterdag 23 september (8.30 tot 17.00 uur) en zondag 24 september (12.00 tot 17.00 uur):

7x waarom je de MEGA Motormarkt niet mag missen | Goedhart motoren - Goedhart Motoren
 
Jep aanwezig, ze hebben wel eens leuke dingen voor wat minder centen, vorig jaar super goed schoonmaak middel mee genomen.
 
Even een maat meegenomen die nog noiit in zo'n motorzaak is geweest ruim 2 uur rondgelopen binnen en buiten en van alles verteld hij was net een kind in een snoepwinkel haha.
 
Was er lekker druk!

Lang geleden zat hij in een aantal aan elkaar geschakelde gebouwtjes, moet je nu zien wat een indrukwekkende motorzaak. Er staat zoveel, Zelfs H2, Desmosdici en veel anders zowel nieuw als gebruikt.

Ik denk dat je nergens zoveel keuze bij elkaar vindt, anders dan bij de motorbeurs in Utrecht. Voor mij is het een mooi tussenstopje voor een tochtje vanuit Amstelveen. Leuk doel om even te kijken, bakkie te doen.

Grote scherm voor motogp was ook leuk, maar toch nog maar even zelf gaan sturen. Was knap warm in de zon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan