Mega MotorTreffen 2022

2Swift

Bwoap!
1 jul 2008
552
110
Amsterdam
Zag het nog niet voorbij komen hier.

Zondag 10 april in Autotron Rosmalen.

Mega MotorTreffen 2022. Georganiseerd via Motor.nl.
O.a. Proefrijden op motoren.

Zie motor.nl/megamotortreffen voor meer.
Als je abonnement hebt krijg je een gratis kaartje.

Ik ga zelf wel ff kijken hoe het is! Evt proefritje doen met iets elektrisch.
Mits droog weer. O-)
 
Hier ook een kaartje binnen en ligt redelijk om de hoek. Als het weer een beetje goed is wou ik wel even gaan kijken of het wat is. Nog nooit bij zoiets geweest dus ben benieuwd of het eens en nooit weer wordt. Of natuurlijk het tegenovergestelde
 
Weet iemand of het parkeren met de motor dit keer wel gratis is?
Bij de oldtimerbeurzen moet je als motorijder bij het Autotron gewoon parkeergeld betalen.

Kan er op beide sites ( Mega motor treffen en Autotron) niets over vinden.

Staat er toch in, voor motoren is parkeren gratis, auto's 8 euro alleen per pin te betalen.
 
Weet iemand of het parkeren met de motor dit keer wel gratis is?
Bij de oldtimerbeurzen moet je als motorijder bij het Autotron gewoon parkeergeld betalen.

Kan er op beide sites ( Mega motor treffen en Autotron) niets over vinden.
Ik heb nog nooit met de motor betaald voor parkeren bij het Autotron , maar dat kan veranderd zijn ( ze zijn daar nogal graaiers)
Volgens wat ik heb gelezen zijn de motoren van de bezoekers een van de attracties en die zouden op een beveiligde plaats geparkeerd kunnen worden , lijkt me dat dat gratis is ( denk dat er anders niet zo heel veel te zien is )
Ook al omdat dat op het beurs terrein is en niet op de gewone parkeer plaats ( waar in het verleden bijv bij de bigtwin show nogal wat motoren werden gestolen )
 
Wat is met mijn onderschrift:?

Hebben Veluwenaren geen humor meer :t
nooit gehad joh ;)

maar misschien lijkt een _O- meer op uitlachen en is de ;) de minst provocerende smiley achter een grap.

tis al heel wat dat we naast het bidden en koper poetsen nog tijd hebben om soosjal miedie ja te snappuh ;) ;) ;)
 
Iemand twee kaartjes over?
Nee, maar ga bij de ingang staan kijken, na een uurtje heb je het wel gezien en ga je verder met een toer over de veluwe.

En ergens een terrasje pakken bijv. Halte Assel.

Dat je moet betalen voor een veredelde braderie….

Italdag ook zoiets, altijd gratis geweest en nu dat de KNMV/motorrijders.nl zich bemoeit kost dat ineens ook fors geld….:?
 
Nee, maar ga bij de ingang staan kijken, na een uurtje heb je het wel gezien en ga je verder met een toer over de veluwe.

En ergens een terrasje pakken bijv. Halte Assel.

Dat je moet betalen voor een veredelde braderie….

Italdag ook zoiets, altijd gratis geweest en nu dat de KNMV/motorrijders.nl zich bemoeit kost dat ineens ook fors geld….:?
Fijn dat er zulke mensen zijn als jij , heb je kans dat niemand meer iets organiseert
 
Fijn dat er zulke mensen zijn als jij , heb je kans dat niemand meer iets organiseert
Dat is al jaren de realiteit op campings rondom de circuits.. minimaal 80% van de campingbezoekers daar zijn geen liefhebber van motorsport, maar komen puur andere dingen.. Als ik eens een (wellicht rare) vergelijking mag maken.. Ben nooit zo'n fan van dat (megamotor treffen) soort bijeenkomsten, en schijnbaar zijn er meer mensen die er zo over denken..
 
Voordat je gaat "proefrijden" op het mega motortreffen houdt dan even rekening met het volgende.
Je gaat rijden in een hele grote groep, waar ook onervaren rijders tussen zitten. Je gaat rijden op een voor jouw en anderen "vreemde" motor.
Voor de proefrit moet je een formulier ondertekenen met kleine lettertjes (lees deze goed door) Er worden eigen risico's vermeld tot wel €1500,00 per gebeurtenis.
Als je wilt proefrijden op een motor waar je in geïntereseerd bent kan je beter naar een dealer gaan en daar een proefrit aanvragen, je kan dan in alle rust op je eigen tempo rijden.
Ik zelf zal in ieder geval nooit in zo'n groep gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
Voordat je gaat "proefrijden" op het mega motortreffen houdt dan even rekening met het volgende.
Je gaat rijden in een hele grote groep, waar ook onervaren rijders tussen zitten. Je gaat rijden op een voor jouw en anderen "vreemde" motor.
Voor de proefrit moet je een formulier ondertekenen met kleine lettertjes (lees deze goed door) Er worden eigen risico's vermeld tot wel €1500,00 per gebeurtenis.
Als je wilt proefrijden op een motor waar je in geïntereseerd bent kan je beter naar een dealer gaan en daar een proefrit aanvragen, je kan dan in alle rust op je eigen tempo rijden.
Ik zelf zal in ieder geval nooit in zo'n groep gaan rijden.
Ooh Hans!! 😮
 
Weet een van jullie ook, of het mogelijk is om ter plekke kaartjes te kopen. Ik weet namelijk nog niet zeker of ik ga, dat beslis ik zondag pas (hangt een beetje van het weer af, want als ik ga, wil ik met de motor uiteraard, en is beste een eindje sturen vanaf mijn huis)
 
Weet een van jullie ook, of het mogelijk is om ter plekke kaartjes te kopen. Ik weet namelijk nog niet zeker of ik ga, dat beslis ik zondag pas (hangt een beetje van het weer af, want als ik ga, wil ik met de motor uiteraard, en is beste een eindje sturen vanaf mijn huis)
Nee, maar je kan wel terplekke je entreecode via internet aanschaffen natuurlijk.
 
Weet een van jullie ook, of het mogelijk is om ter plekke kaartjes te kopen. Ik weet namelijk nog niet zeker of ik ga, dat beslis ik zondag pas (hangt een beetje van het weer af, want als ik ga, wil ik met de motor uiteraard, en is beste een eindje sturen vanaf mijn huis)
Weet je dan niet dat je naar een motorevenement nooit met de motor moet komen? Als je geen auto hebt, kun je er een huren.
 
Van hun website: "(...) Echter, hanteert het Autotron voor auto’s een parkeertarief van €8,- per dag, die enkel met pin te betalen is. Houd hier dus rekening mee. Voor motoren is het parkeren gratis!" Lijkt me vooral een goede reden om niet met de auto te komen :P

Op Mega MotorTreffen 2022 - Motor.NL staat meer info, bijv. ook een plattegrond. Verwacht er eerlijk gezegd niet veel van, maar ga gewoon en kijk of het wat is en hoop op een leuke dag. Ben samen met mijn pa en een vriend. Hopelijk schijnt het zonnetje en bovendien: Eerste keer weer op een beurs sinds 2019. Het eerste mega motortreffen werd druk bezocht (en was ook gratis). Het jaar daarop werd er al geld voor gevraagd en nu is dat het dubbele... terwijl het format niet is veranderd.

Plattegrondje:
1649415217071.png
 
Had willen gaan maar mag ook repeteren.
Gezien het brakke weer en dat de motor die ik zou willen testen er nog niet is,ga ik lekker liedjes speulen.🥳
 
Van hun website: "(...) Echter, hanteert het Autotron voor auto’s een parkeertarief van €8,- per dag, die enkel met pin te betalen is. Houd hier dus rekening mee. Voor motoren is het parkeren gratis!" Lijkt me vooral een goede reden om niet met de auto te komen :P

Op Mega MotorTreffen 2022 - Motor.NL staat meer info, bijv. ook een plattegrond. Verwacht er eerlijk gezegd niet veel van, maar ga gewoon en kijk of het wat is en hoop op een leuke dag. Ben samen met mijn pa en een vriend. Hopelijk schijnt het zonnetje en bovendien: Eerste keer weer op een beurs sinds 2019. Het eerste mega motortreffen werd druk bezocht (en was ook gratis). Het jaar daarop werd er al geld voor gevraagd en nu is dat het dubbele... terwijl het format niet is veranderd.

Plattegrondje:
Bekijk bijlage 1747467

Dat zal vast wel liefhebbers aantrekken.:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan