Mega MotorTreffen 2022

Ik ga er heen, altijd leuk een motorevenement. En een mooie kans om verschillende motoren op dezelfde dag te proberen. Al was het uitgezette proefritje de vorige edities niet echt geweldig...
En tja die 10 euro... Ik rij elke dag 10 euro aan brandstof op...
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er voor het eerst heen. En ik ga zeker ook proefrijden. Weet alleen nog niet waarop :Y

O en ik kom natuurlijk zelf ook op de motor. Hopelijk zijn er meer MF stickers te zien
 
Dankje, mijn aan- of afwezigheid zal geen invloed op hebben. De komende periode heb je paasshows van motorzaken: die zijn kleinschaliger en gratis….…..ook meubelshows voor als het regent……_O-
Welke zaken houden paasshows?
 
Welke zaken houden paasshows?

Zelfs gratis koffie.
E9B648BD-0ACD-4363-9C7E-4485C7CEC7D3.png
 
Bestaat dat Motoport nog? De Motorports die ik kende zijn de afgelopen paar jaar zelfstandig geworden.
Bestaat al jaren maar verder ben ik niet bekend in ondernemersland, alleen eergisteren geweest voor koffie en zelfs gebak…..gratis vanwege de opening/nieuwe eigenaar….:+

Kon het zelfs af met de trapfiets…..;)
 
Bestaat al jaren maar verder ben ik niet bekend in ondernemersland, alleen eergisteren geweest voor koffie en zelfs gebak…..gratis vanwege de opening/nieuwe eigenaar….:+

Kon het zelfs af met de trapfiets…..;)
Hengelo was druk hoorde ik
 
Beetje suffe boel. Eigenlijk alleen proefrijden na lang wachten en een stuntterrein. Moet wel heel veel veranderen wil ik er weer heen gaan
 
Het ergste is dat je geld betaalde voor niks , want er was binnen bijna niks te zien , ja stands van importeurs zonder motoren want die reden buiten
Ja en nee. Naar mijn smaak was er ook niks te zien. Maar ik begrijp wel dat wat ze daar georganiseerd hebben, en de schaal waarop, best wel kosten met zich meebrengt. En als die niet uit de marges van de verkopen gehaald kan worden (nadruk lag niet op verkopen) dan moet je het wel met entree doen.

Maar achteraf kan ik idd ook wel zeggen dat het mij niet echt waard was. (was eigenlijk binnen 15 min uitgekeken).

Maar goed, heen en terug toch weer lekker totaal 250km geploft op de bike en dat is altijd leuk.
 
Ook ik vond het stevig tegenvallen. Was samen met vrouw en kind(13 maanden) en ook @Jaegermeister was met ons mee met de auto, ik vond het hier vanmorgen nog te nat buiten om met de duc te gaan. Binnen was er erg weinig te beleven, Dacati had welgeteld 1 motor op de stand staan, wat een aanfluiting. Uiteindelijk buiten langer rondgelopen op het motor parkeerterrein en tussen de motoren die op de auto parking stonden, dan dat we binnen geweest zijn.
 
Als je deze opzet combineert met de motorbeurs in Utrecht dan heb je wel een gouden formule denk ik
 
Nou, op zich was het een leuk uitstapje. Jas gescoord. Brommers kiek'n. Gereden op een Energica. Consumpties met een rib uit m'n lijf betaald. Maar goed, m'n verwachtingen lagen ook laag
 
Terug
Bovenaan Onderaan