Mega schuiver!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleidigger

MF'er
28 dec 2009
73
0
Op deze weg wil ik hem ook wel eens boven de 200 trekken...
Recht stuk dus wat kan je gebeuren -O-

Hopelijk komt alles goed met deze bestuurder!!
Misschien is hij geschrokken van een opvliegende vogel (zie laatste foto, vogelnest)

Kut dat hij geen beschermkleding aan had...

Fotonieuws
 
Tja, weet niet of hier een goed motorpak ook had geholpen......
Nu de temperaturen weer fors stijgen zie ik steeds meer mensen in niet-beschermende-kleding op de motor zitten. Tja....
 
Tja, weet niet of hier een goed motorpak ook had geholpen......
Nu de temperaturen weer fors stijgen zie ik steeds meer mensen in niet-beschermende-kleding op de motor zitten. Tja....

Ik snap dat ook niet, sommige zitten gewoon korte broek t-shirt aan erop!
Al kun je nog zo goed rijden/de motor echt kennen maar je hoeft het helaas niet zelf schuld te zijn mocht het dan ook gebeuren '( dan is het toch hard vallen/schuiven over het asfalt :/

En vind zowiezo op een motor hoort gewoon een pak dat het maakt voor mij het plaatje af ;)
 
dat is een mooie schrikreactie geweest zeg......highsider of tankslapper erachteraan en daar ga je dan......


Geen motorpak? Kan ik niet mee zitten.......moet iedereen zelf weten. Maar nu zie je weer wat ervan komt...
 
Al vallen de mussen van het dak, ik heb altijd beschermende kleding aan. Heb veel geleerd van die meneer die in korte broek en t-shirtje een schuiver maakte, ging niet eens zo heel hard.Zijn vel lag op het asvalt, je kon zo in zijn knie kijken en zijn arm ook behoorlijk geschaafd. Toch een stevig leermoment.
 
Blijft altijd een risico, het hele leven.




Overigens voel ik een slotje aankomen, of kende iemand het lijdend object, was een MF-er getuige of zo?
 
nergens last gehad van de warmte vandaag, heerlijk in een zwart race overall zonder perforatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan