Mega wijzigingen aan de matzwarte

Wow Cadje...dat wordt wel weer wat!! :}

(En is die bouwput ook al klaar??)
tnx 8-)

Ik vind 'm zo wel langer lijken...of ligt dat aan mij?
Ik zat al een tijdje eraan te denken om iets drastisch te gaan veranderen aan het ding...en nu hebben we eindelijk de ruimte ervoor...
 
Komt er een km-teller tussen die tankjes in?
Hoe staat het met 't lopen vh motorblok?

En lekker stuurtje hoor. :Y
yupz...middengedeelte wordt traanplaat, met daarin het oude (inmiddels weer functionerende) tellertje :P

Misschien dat ik ook nog een contactslot daarin ga bouwen, maar voorlopig laat ik dat gedeelte nog voor wat t is...'t heeft wel wat op de huidige manier ;)

Ik had nog 2 andere tellers liggen, waaronder 1 van een Bol...maar die was net een cm te groot...

't ding loopt nog steeds gigantisch beroerd, choke is om te janken. Is nu een tijdelijke oplossing d.m.v. een stuk ijzerdraad dat aan de zijkant eruit steekt voor t starten en wat ik eruit trek als 'ie redelijk blijft lopen _O-

We gaan ook nog een oplossing zoeken voor die open filters...misschien ribben afplakken ofzow...we zien wel.
 
Vette tank! Ziet er heel goed uit Cadz! Ik ben heel benieuwd naar deze volgende incarnatie van het zwarte monster!
 
Cool stuurtje wel,... 8-)
[spam-maar-weer-raak-voor-ne-knaak]
Henkes, als je een caravan bedje wilt reserveren voor OBW ff reageren aub. ;)
En dwaal, Rat(&mouse) en Billy, jullie zijn ook zeer welkom om aan te melden. *D
[/spam-maar-weer-raak-voor-ne-knaak]

Ik ben benieuwd naar het 'nieuwe' koplampje. :Y En ik weet dat je niet graag je motors poetst, maar dat roest zou ik toch ff wegwerken. :X
 
[spam-maar-weer-raak-voor-ne-knaak]
Henkes, als je een caravan bedje wilt reserveren voor OBW ff reageren aub. ;)
En dwaal, Rat(&mouse) en Billy, jullie zijn ook zeer welkom om aan te melden. *D
[/spam-maar-weer-raak-voor-ne-knaak]
Niet spammen in mijn topic :(

:+

Ik ben benieuwd naar het 'nieuwe' koplampje. :Y En ik weet dat je niet graag je motors poetst, maar dat roest zou ik toch ff wegwerken. :X
wordt allemaal geregeld :Y

"Nieuwe" koplamp is 1,5 keer zo groot...komt van een Bol (duh) 8-)
 
Nou...nog geen tijd gehad om t blok te spuiten...helaas...

Wel nog wat andere dingen gedaan :P

Een laatste blik -O-

matzwart_project07.jpg


...gone '(

matzwart_project08.jpg


Iemand nog een kapstok nodig?

matzwart_project09.jpg


*D

matzwart_project10.jpg


of toch iets anders :? 8-)

matzwart_project11.jpg


kan ook nog korter :Y

matzwart_project12.jpg


toch is 'ie wel leuk :+

matzwart_project13.jpg
 
hmmm...misschien wel...

maar dat andere spatbord zou ook nog matzwart worden (evenals de tank)...dan ziet het er ook weer heel anders uit :Y
Met dat dikke achterspatbord, zou ik voor het voorste spatbord ook een wat vollere vervanger zoeken. Of voorste spatbord er helemaal af, krijg je een beetje dezelfde look al Bral z'n haadee. :X Of wacht ff, dan zet je ook nog de koplamp loei-hoog. Istie helemaal af. :Y

:W
is 't zo al beter ;)
Blingbling :9~

Dat waren nog eens tijden. :P
 
Postbode is zojuist geweest...

heeft een pakje afgeleverd "verpakt in neutraal bruin papier" :X

bedankt Max _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan